kaz 1 Report post Posted May 11, 2012 Teoretycznie mają na to 180dni - i z tego co udało nam się zorientować - właśnie po takim czasie środki są uwalniane. Tak czy inaczej w naszych rozliczeniach nie bierzemy całkowicie tego pod uwagę - działamy tak jakby tych środków nie było :-) ...a odpowiadacie na tickety ? Share this post Link to post Share on other sites
horacy11 47 Report post Posted May 11, 2012 gdzie tu widzisz nienawiść z mojej strony? zwykłe pytanie które kiedyś zadałem, a na które się nie doczekałem odpowiedzi. PS. Swojego czasu "inwestowałem" troche w pseudofundusze typu "ponzi sheme". Pierwszą oznaką że zbierają biznes, były właśnie opóźnienia w realizowaniu przelewów, a następnie ściemy w stylu: rząd/MB/paypal/itp nam zablokował dużą sume pieniędzy... Share this post Link to post Share on other sites
Naming 72 Report post Posted May 11, 2012 W czwartek przed północą hurtowo usuwałem domeny ze "zleconych do przechwytu". Dzisiaj jedna z nich ..się przechwyciła (nie miałem jej w monitorowanych). Share this post Link to post Share on other sites
Ores 0 Report post Posted May 12, 2012 Z wiarą w drugiego człowieka (szczególnie w przypadku prowadzenia biznesu) to radzę nie przesadzać. Oczywiście, że większość z nas chciałaby zobaczyć dowód, że to PayPal jest sprawcą "całego zamieszania", jednak żadna poważna firma takiego nie przedstawi. Pozdrawiam, Ores Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted May 12, 2012 Teoretycznie mają na to 180dni - i z tego co udało nam się zorientować - właśnie po takim czasie środki są uwalniane. Tak czy inaczej w naszych rozliczeniach nie bierzemy całkowicie tego pod uwagę - działamy tak jakby tych środków nie było :-) A tego to akurat trudno nie zauważyć Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted May 12, 2012 (edited) W tym zdaniu chodzilo mi o to ze nie czekamy na zwrot tych srodkow - przyjelismy ze sie nie pojawia i robimy swoje :-) Edited May 12, 2012 by Noname Share this post Link to post Share on other sites
geronimo 0 Report post Posted May 12, 2012 Z wiarą w drugiego człowieka (szczególnie w przypadku prowadzenia biznesu) to radzę nie przesadzać. Oczywiście, że większość z nas chciałaby zobaczyć dowód, że to PayPal jest sprawcą "całego zamieszania", jednak żadna poważna firma takiego nie przedstawi. Pozdrawiam, Ores Problemy z paypalem zdarzają się wielu firmom w tym również bardziej znanym niż niszowy dropped. Zamrażanie środków które może zabić firmę zdarza się zaskakująco często. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę 'paypal freezes accounts' albo spojrzeć tu: http://thenextweb.com/socialmedia/2011/10/...ting-donations/ Nie śledziłem afery ale faktycznym problemem dropped jest jak sądzę to że nie przekazał informacji na temat problemów we właściwy sposób. PS nie mam nic wspólnego z dropped poza tym że sprzedałem na giełdzie trochę domen i nadal ze 20 tam trzymam. Share this post Link to post Share on other sites
epson 370 Report post Posted May 12, 2012 ... z innej beczki. Dwa dni temu sprzedałem domenę i o dziwo pieniądze zaksięgowały się (prawie) natychmiast. Później przedłużyłem jedną domenę i też o dziwo wszystko przebiegło tak jak trzeba (whois) A jeszcze później opłaciłem trzy zarezerwowane wcześniej domeny i o dziwo zarejestrowały się niemal natychmiast. (Pieniędzy nie wypłacałem.. więc w tej kwestii nie wiem jak to wygląda.) Mam nadzieję że, to "o dziwo" przejdzie już w standard... bo widzę że, AM stara się i staje powoli na nogi. Pozdrawiam (zadowolony epson ) Share this post Link to post Share on other sites
axis 12 Report post Posted May 12, 2012 ... z innej beczki.Dwa dni temu sprzedałem domenę i o dziwo pieniądze zaksięgowały się (prawie) natychmiast. Później przedłużyłem jedną domenę i też o dziwo wszystko przebiegło tak jak trzeba (whois) A jeszcze później opłaciłem trzy zarezerwowane wcześniej domeny i o dziwo zarejestrowały się niemal natychmiast. (Pieniędzy nie wypłacałem.. więc w tej kwestii nie wiem jak to wygląda.) Mam nadzieję że, to "o dziwo" przejdzie już w standard... bo widzę że, AM stara się i staje powoli na nogi. Pozdrawiam (zadowolony epson ) Mam podobnie Share this post Link to post Share on other sites
Guest Anubis Report post Posted May 12, 2012 Mam podobnie Jak dopiszę że mam tak samo to nikt nie wyskoczy że jestem "klakierem"? Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted May 12, 2012 Apropo paypala to ostatnio na namepros gosciu sie pochwalil ze zablokowano mu konto za kupno domeny ze slowem Cuba, USA ma embargo na caly handel z Cuba wiec departament bezpieczenstwa systemu paypal wylapuje wszystkie transakcje z tym slowem. Share this post Link to post Share on other sites
doggystyle4 213 Report post Posted May 12, 2012 ...A jeszcze później opłaciłem trzy zarezerwowane wcześniej domeny i o dziwo zarejestrowały się niemal natychmiast... A u mnie o dziwo opłacenie testowanej domeny nie powoduje żadnego skutku. Myślałem, że już będzie ok. Wczoraj próbowałem, dzisiaj próbuję, a one dalej wygasają :/ Co ciekawe: Operacja została dodana do listy zadań, które są uruchamiane w tle. Jeśli zadanie zostanie zakończone otrzymasz potwierdzenie na email. a przechodząc do listy zadań takowe nie istnieją, widać tylko starsze... Share this post Link to post Share on other sites
Pine 1 Report post Posted May 12, 2012 (edited) Heh, Nie dość, że środki zostały zablokowane na 180 dni to jeszcze płatności z PP zostały cofnięte, więc spotęgowało to problemy... -- Prosiłbym o zaprzestanie spekulowania, że @Anubis jest klakierem AM. Nie otrzymuje żadnych korzyści finansowych. Ciesze się, że w trudnych chwilach wspierał Nas. Jak wiadomo jest osobą łatwo nawiązującą kontakt, znamy się osobiście z spotkań domainerów i ma co najwyżej support "na telefon". [edit: ciach]. Jest osobą poważną i takie zarzuty są nie ma miejscu. -- * Istotnie wszystkie transakcje przyspieszyły, opłacone transakcje są zamykane w ciągu kilku minut. * KK mają możliwość fakturowania z pełnym vat * Jeżeli chodzi o płatności to sam zauważyłem opóźnienia np. z popularnym bankiem mBank i niestety wina jest po stronie płatności online. Ogólnie mam nadzieje, że rynek płatności online będzie się nadal rozwijał, jak zostało powiedziane na targach e-commerce w Poznaniu (marzec br.). Pojawia się większa konkurencja jak Yetipay lub platnosci online a'la BlueCash. Zapowiedziane są mniejsze prowizje od wpłat, zobaczymy. -- Aktualnie cały czas pracujemy nad nowym panelem. Oprócz korekt i wprowadzania sugestii klientów - powstaje kolejna wersja, która przyniesie dalsze usprawnienia. Zapraszam, więc do przesyłania swoich sugestii, by usprawnić zarządzanie swoim stadkiem domen :-) -- Powód edycji: Źle rozumiana intencja. Edited May 12, 2012 by Pine Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted May 12, 2012 Panie Pine - a planujecie moze zniesienie oplat za wystawianie domen na gieldzie? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted May 12, 2012 Prosiłbym o zaprzestanie spekulowania, że @Anubis jest klakierem AM. Nie otrzymuje żadnych korzyści finansowych.(...) Ciesze się, że nie należy do grona osób, które głośno krzyczą, że zabierają "swoje wszystkie 5 domen". Jest osobą poważną i takie zarzuty są nie ma miejscu. jestescie coraz bardziej zalosni... jezeli nie potraficie realizowac poprawnie wiekszosci operacji ( odnowienia, rejestracje domen / testow ) a w dodatku nie realizujecie wyplat, ktore waszym klientom sie naleza to powinniscie bezzwlocznie odpowiadac na wszystkie wiadomosci od ludzi, ktorzy nie sa pewni co sie dzieje i prosic o pozwolenie, zeby isc sie wysrac ! tymczasem TY drwisz sobie publicznie z tych, ktorzy posiadaja kilka domen na swoim koncie i publicznie wyrazaja swoje niezadowolenie - nawet wymiotowac mi sie nie chce na to, co przeczytalem.... btw. mam gdzies komu kibicuje user Anubis i nigdy sie do tego nie odnosilem w kontekscie padaczki dropped Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted May 12, 2012 jestescie coraz bardziej zalosni... jezeli nie potraficie realizowac poprawnie wiekszosci operacji ( odnowienia, rejestracje domen / testow ) a w dodatku nie realizujecie wyplat, ktore waszym klientom sie naleza to powinniscie bezzwlocznie odpowiadac na wszystkie wiadomosci od ludzi, ktorzy nie sa pewni co sie dzieje i prosic o pozwolenie, zeby isc sie wysrac ! tymczasem TY drwisz sobie publicznie z tych, ktorzy posiadaja kilka domen na swoim koncie i publicznie wyrazaja swoje niezadowolenie - nawet wymiotowac mi sie nie chce na to, co przeczytalem.... btw. mam gdzies komu kibicuje user Anubis i nigdy sie do tego nie odnosilem w kontekscie padaczki dropped to jest chyba jeden z elementów tej poprawy relacji z klientami o której pisał Michał Share this post Link to post Share on other sites
Marusa 3 Report post Posted May 12, 2012 (edited) Aktualnie cały czas pracujemy nad nowym panelem. Oprócz korekt i wprowadzania sugestii klientów - powstaje kolejna wersja, która przyniesie dalsze usprawnienia. Zapraszam, więc do przesyłania swoich sugestii, by usprawnić zarządzanie swoim stadkiem domen :-) Koniec Świata...trza się pakować i spierdzielać na Jamajkę...bo za kazdym razem jak zaczynacie nad czymś nowym pracować to jest gorzej niż było...teraz osiagneliscie poziom dna ( okłamywanie klientów, brak jasnych przekazów dotyczacych sytucji firmy, pogubione domeny, opóźnienia w realizacji przelewów, korzystanie z kasy klientów bez ich powiadomienia, częste pady serwisu i wykupionego hostingu, itp.itd...) Czyli teraz po Waszych kolejnych unowoczesnieniach i inowacjach szlag Wam trafi to co jeszcze zostało czy jak? Za każdą Waszą informacją, że będzie lepiej, kryje się kolejny kataklizm.. Edit: Tłumacz języka Droppedowego: D : Będzie lepiej T : Kliencie, zacznij się bać Edited May 12, 2012 by Marusa Share this post Link to post Share on other sites
Pine 1 Report post Posted May 12, 2012 Raczej miałem na myśli, że merytorycznie podchodzi do wypowiedzi na forum, mało emocjonalnie. W każdym razie, ilekroć podejmuję próbę wypowiedzenia się na forum - jestem pogoniony ;-) Ograniczę się do pomocy i odpowiedzi na pytania techniczne. Jeżeli chodzi o usprawnienia panelu to cały czas pracujemy i monitorujemy jego działanie. Skupiamy się głównie nad poprawą błędów / niedostatków - aktualnego panelu, a nie nad rewolucją, więc nie ma obaw. Przeglądam forum, bo niestety nie wszyscy kontaktują się bezpośrednio z supportem. Pawel Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted May 12, 2012 [edit: ciach] -- Powód edycji: Źle rozumiana intencja. moze raczej bardzo nieporadnie wyrazona... Share this post Link to post Share on other sites
Pine 1 Report post Posted May 12, 2012 @hans_2000 Jeżeli uraziłem, to przepraszam. Pawel Share this post Link to post Share on other sites
kaz 1 Report post Posted May 12, 2012 Przeglądam forum, bo niestety nie wszyscy kontaktują się bezpośrednio z supportem. Pawel ...są tacy, którzy przez support zostali olani. Share this post Link to post Share on other sites
Pine 1 Report post Posted May 12, 2012 @kaz Prosiłbym o podesłanie na PW numerów ticket. Share this post Link to post Share on other sites
app 6 Report post Posted May 15, 2012 Prosiłbym o zaprzestanie spekulowania, że @Anubis jest klakierem AM. Nie otrzymuje żadnych korzyści finansowych.Ciesze się, że w trudnych chwilach wspierał Nas. Jak wiadomo jest osobą łatwo nawiązującą kontakt, znamy się osobiście z spotkań domainerów i ma co najwyżej support "na telefon". [edit: ciach]. Jest osobą poważną i takie zarzuty są nie ma miejscu. Czyli obsługujecie klientów przez telefon? poproszę numer bo na stronie AM nic nie ma podane. Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted May 15, 2012 Ciesze się, że nie należy do grona osób, które głośno krzyczą, że zabierają "swoje wszystkie 5 domen" Mam nadzieję jednak , że wyciągnięte zostaną konsekwencje wobec takich pracowników. Nie mam przyjemności współpracować z firmą która obraża swoich klientów. Nawet jak ktoś ma 1 domenę co komu do tego ? To jest jego domena i jego wola co z nią robi... Absolutny brak profesjonalizmu po raz n-ty! po wyczynach na profilu FB ! Panie Michale zmień Pan szybko pracowników, bo nie dość że problemy zewnętrzne to jeszcze wypowiedzi pracowników tylko jeszcze bardziej pogrążają AM !! Share this post Link to post Share on other sites
mystical 2 Report post Posted May 15, 2012 Pracuje w malej firmie, dodatkowo mam swoja dzialalnosc, a domeny to od niedawna male hobby. Jednego nauczylem sie jednak dobrze: kazdy klient, nawet taki ktory przynosi tylko zlotowke zysku jest wazny. Jesli ci mali beda odchodzic, to w koncu ci wielcy tez zaczna sie wykruszac. Fama o nierzetelnosci/nieuprzejmosci/niekorzystnych warunkach/zaniedbaniach (itp itd mozna mnozyc w nieskonczonosc) rozchodzi sie bardzo szybko, NAWET JEZELI to tylko plotka. Obojetne czy Aftermarket czy TP.SA czy Orange - bez klientow (i to w ogromnej wiekszosci tych malych - niby nic nie znaczacych) beda niczym. Dlatego trzeba dbac o kazdego - nawet tego najmniejszego. W tej chwili mam w AM 3 domeny (sic!) a kilkanascie zewnetrznych zabralem, bo nie chce kosztow. Zakladajac, ze jedna z nich sprzedalaby sie za 500 zl, AM zarobiloby na tym jakies 20 zl. Kwota niby niewielka i nie ma sie nia co przejmowac, ale pomnozmy to teraz przez x takich malych ciulaczy. Niech to bedzie ostroznie liczac 2000 osob. To juz konkretny pieniadz, ktorego nie powinno sie lekcewazyc. Share this post Link to post Share on other sites