hsqva 7 Report post Posted July 13, 2012 Ale w jakim kontakcie (owner/ admin/ tech/ billing) masz taki adres? We wszystkich. Share this post Link to post Share on other sites
Czyzis 60 Report post Posted July 13, 2012 te problemy z AM przypominają mi: "...rozprawę między Panem (domen), Wójtem (na Cyprze) a Plebanem" Share this post Link to post Share on other sites
Grzesiek B. 0 Report post Posted July 16, 2012 Znowu jakieś jaja. Nie wiedzieć dlaczego AM zainicjowało transfer domen bez mojego udziału. Dobrze, że wcześniej zmieniłem adres e-mail dzięki czemu obyło się bez transferu z pominięciem mojej zgody... Szkoda, że support milczy, bo jak dla mnie, to budzi większe obawy niż chwilowe (mam nadzieję) trudności z płynnością AM.... Share this post Link to post Share on other sites
Grzesiek B. 0 Report post Posted July 17, 2012 Znowu jakieś jaja. Nie wiedzieć dlaczego AM zainicjowało transfer domen bez mojego udziału. Dobrze, że wcześniej zmieniłem adres e-mail dzięki czemu obyło się bez transferu z pominięciem mojej zgody... Szkoda, że support milczy, bo jak dla mnie, to budzi większe obawy niż chwilowe (mam nadzieję) trudności z płynnością AM.... Odwołuję. Wszystko wyjaśnione. Nie był to problem po stronie AM. Sorry za zamieszanie i syf na forum. Grzesiek Share this post Link to post Share on other sites
Andro 152 Report post Posted August 13, 2012 (edited) Problem dalej jest nierozwiązany. Nawet jak adres u Michau Ent. jest poprawny, to część domen jest zarejestrowana u innego rejestratora z rodzaju XX Dropcatchers, a tam są adresy intransfer@dropped.pl lub maverickdomainers@gmail.com. Domeny powinny być zarejestrowane u jednego rejestratora i czas zrobić porządek z pozmienianymi adresami. Edited August 13, 2012 by Andro Share this post Link to post Share on other sites
zyga435 0 Report post Posted September 13, 2012 Mi dzisiaj przyszło kilkanaście e-maili o zmiana abonenta domeny. Patrzę lukam czym to się różni a tu tylko adresem poczty. Share this post Link to post Share on other sites
Andro 152 Report post Posted September 16, 2012 Nowy regulamin, wprowadza zgodę na rejestrację w wielu firmach. Jednak w serwisie brak jest informacji dla każdej domeny: w jakiej firmie jest zarejestrowana i jaki jest aktualnie adres kontaktowy. Dzięki bałaganowi w NASK, AM może dowolnie zmieniać adresy, bez żadnej informacji. Aby sprawdzić gdzie mamy zarejestrowaną domenę oraz jaki jest aktualny adres kontaktowy, trzeba dokonać transferu pomiędzy kontami w AM. Robione jest wiele, by zaufanie do serwisu było jak najmniejsze, co nie daje zbyt wielu pozytywów dla użytkowników, jak i samego serwisu na przyszłość. Share this post Link to post Share on other sites
Tobi 287 Report post Posted September 11, 2013 Ja również mam ustawione adresy na intransfer@dropped.pl i niezbyt mi się to podoba... Share this post Link to post Share on other sites
AdamTko 0 Report post Posted September 24, 2013 Ja również mam ustawione adresy na intransfer@dropped.pl i niezbyt mi się to podoba... A jak to można sprawdzić, jaki mam ustawiony adres? Bo próbuję wytransferować domenę z AM do home.pl. Home pisze, że czekają na potwierdzenie, AM (a dokładniej serverticket.pl bodaj) pisze, że nie dostał zgłoszenia, w NASKowym whois występuję jako abonent, ale maila nie widzę (chyba że o-mail rejestratora idzie, to jest @dropped.pl) Trochę zakręcony jestem. A widzę, z tego wątku że nie tylko ja. I nie od dziś. Share this post Link to post Share on other sites
Tobi 287 Report post Posted September 24, 2013 Ja przenosiłem do premium.pl i tam widniała informacja na jaki adres został wysłany mail z potwierdzeniem. Stąd wiem, że maile zostały wysłane na adres dropped.pl. Na szczęście po zgłoszeniu problemu został on szybko rozwiązany i przypisany mój adres email. Share this post Link to post Share on other sites
AdamTko 0 Report post Posted September 24, 2013 A przede mną home.pl ukrywa jaki adres "wyczytuje" skądś tam. Za to szybko odpowiedział sreverticket, podał maila jaki u nich widnieje (prawidłowy) i jeśli im wierzyć to powinienem maila dostać a nie dostaję Szczęście w nieszczęściu, że domena opłacona na rok i mam jakieś 350 dni na rozkminienie tematu. I skłaniam się ku temu, że to home.pl od pewnego czasu zachowuje się jak korporacja, w najgorszym tego słowa znaczeniu. Share this post Link to post Share on other sites
home.pl 3 Report post Posted September 26, 2013 AdamTko, wyślij proszę w wiadomości prywatnej numer Twojego zgłoszenia, sprawdzimy co się stało z odpowiedzią dla Ciebie. Share this post Link to post Share on other sites
AdamTko 0 Report post Posted September 27, 2013 AdamTko, wyślij proszę w wiadomości prywatnej numer Twojego zgłoszenia, sprawdzimy co się stało z odpowiedzią dla Ciebie. Dziś transfer domeny się dokonał. Trwało to około tygodnia. 2 dni temu dostałem wreszcie rzeczowe wyjaśnienie od konsultanta home.pl - chodziło o mechanizm i terminy działania NASKu. I nie byłoby problemu, gdybym tą informację otrzymał od razu po zadaniu pytania w BOK. Wcześniej miałem dość enigmatyczne info, o nie klikniętym linku w mailu (którego nie dostałem, bo dostać nie mogłem, bo NASK z jakiegoś powodu opóźnia transfer. Być może nie wszystkie domeny są tak restrykcyjnie traktowane. Tu szło o *.pl. Teraz już zostało tylko odnalezienie mojej wpłaty za zamówioną usługę. Zaginął elektroniczny transfer pieniędzy na linii Ja->PayU->home.pl. Wszystkie 3 strony czują się niewinne To też farsa, ale nie na ten wątek raczej Share this post Link to post Share on other sites