Jump to content

pluslike

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About pluslike

  • Rank
    Nowy

Kontakt

  • Strona WWW
    http://www.pluslike.pl
  1. no proszę a u mnie na 3 maile z rzędu nie udzielili odpowiedzi. Początek był obiecujący, ale odkąd sprawę przejął dział techniczny konsultanci nie śledzą tematu i nie reagują na zapytania. To po cholerę oni tam są ??? A druga sprawa po wpadce z domeną jaka mi się przydarzyła z wami uważam, że kontakt mailowy to zdecydowanie za mało. Dodam, że mój problem jest od 30.05.2012 . Nowy nabywca domeny nie może się jej doczekać i wasz brak profesjonalizmu może skutkować negatywną opinią na allegro dla mnie, co ewidentnie wynika z braku profesjonalizmu u was. A co za tym idzie nie macie się z czego cieszyć. Zamiast wprowadzać nowe usługi udoskonalcie to co szwankuje. Poza tym powinniście oferować dla stałych Klientów bonusy również na przedłużanie rejestracji a nie tylko na przechwytywanie nowych domen.
  2. Mam dokładnie ten sam problem. Aftermarket ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji według regulaminu, a mój problem z domeną rozpoczął się 30.05.2012 r. Jeśli to ma być rzetelna firma, która olewa wiadomości od swoich użytkowników to ja dziękuję. Moje maile nadal pozostają bez odpowiedzi. Nabywca czeka na domenę. Co można w tej sytuacji zrobić? Dodam, że domena miała być przetransferowana do osoby zarejestrowanej w premium.pl Nie sposób teraz nic zrobić ani z jego panelu ani z mojego
×