Jump to content

Janos Szilva

Użytkownik
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Janos Szilva

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/30/1976
  1. Po 26 dniach roboczych, 10 ticket-ach, w końcu wypłacili. Na odpowiedź na maila ze strony AM można czekać dwa tygodnie (w moim przypadku to była norma) Najbardziej irytujące jest to że na drugi dzień przechodzi wiadomość z prośbą o wypełnienie ankiety z tekstem: "Jakość obsługi klienta jest dla nas bardzo ważna, dlatego chcielibyśmy prosić o wypełnienie krótkiej ankiety na temat obsługi tego zgłoszenia." - Tak tylko żadnej obsługi (odpowiedzi) nie było !!! Uważajcie na ten AfterMarket
  2. Ignorancja najwyższej klasy!!! Jutro będzie 20 dzień roboczy jak czekam na wypłatę oraz odpowiedź.
  3. Obawiam się że nadal AfterMarket ma problemy finansowe!!!. Próbowałem się czegoś dowiedzieć poprzez Fan Page na FB lecz po dwóch wpisach zablokowali mi dostęp do strony i usuneli moje posty. Czuję się oszukany i okradziony przez AfterMarket. Po dwóch tygodniach brak jakiejkolwiek konkretnej informacji, dlaczego anulowali przelew oraz usuneli środki.
  4. Problemy z wypłatami środków z AfterMarket !!! Mam problem, zleciłem wypłatę środków 29 listopada. Po 7 dniach roboczych zlecenie zostało anulowane oraz usunięte zostały środki z mojego salda przez AfterMarket. Od 10 grudnia próbuję bezskutecznie dowiedzieć się jaki jest powód anulowania wypłaty środków. BOK AfterMarket zbywa mnie jak tylko może, "wyjaśniamy sprawę" "prosimy o cierpliwość" ale ile można? Czy ktoś może ma podobny problem? Data Kwota Opis Domena 2012-12-10 14:50:11 1951.00 PLN Anulowanie wypłaty środków 2012-11-29 10:29:31 -1951.00 PLN Wypłata środków Stan mojego konta: 0 PLN
×