Mam problem z Masternetem.
Założyłem konto abonenckie, ale wpisując adres nie zawarłem numeru domu.
Chciałem poprawić błąd, jednak okazało się, że rejestracji dokonałem na alias maila. Domyślnie moja skrzynka gmail korzysta z adresu bez kropki, natomiast "senderem" jest adres z kropką. Myślałem, że jest to ogólnie znane rozwiązanie, a osoby związane z domenami mają blade pojęcie na ten temat.
Myliłem się.
Masternet nie tylko nie chce zaakceptować dokonania jakichkolwiek zmian na moim koncie, ponieważ mail jest bez kropki, jednak uparcie twierdzi, że to dla mojego bezpieczeństwa, bo ktoś się może pode mnie podszywać. Z drugiej strony odpisująca strona nie jest zdziwiona, że mimo składania odpowiedzi na adres zwrotny - bez kropki - ja te maile otrzymuję, jako ich właściciel, w odpowiadam umieszczając je w treści maila.
Co więcej.
1. Numer telefonu na ich stronie nie odpowiada przez cały dzień (2. grudnia 2013).
2. Osoby odpowiadające nie podpisują się imieniem i nazwiskiem
3. Treści maili są jak pisane przez maszynę - bez logiki i refleksji, typowe kopiuj + wklej
Przesyłam korespondencję do wglądu (zmieniłem moje nazwisko i adres mailowy).
Prośba do Was, jak zmusić ich do usunięcia moich danych osobowych?
Pawel Zebxxxx <pzebxxxx@gmail.com>
1 gru (2 dni temu) do info
Konto Klienta pzebxxx@gmail.com ma status ZABLOKOWANE - złamany regulamin `§2 Zawarcie Umowy, pkt 16.` Status konta: Prywatne Imię i Nazwisko: Paweł Zebxxxx Adres: Xxxxxxxx, 30-081 Kraków, Polska Pesel: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Telefon: +48.xxxxxxxxxxxxxxx E-mail: pzebxxxx@gmail.com W celu aktualizacji danych oraz odblokowania konta, prosimy o przesłanie kopii dowodu osobistego celem weryfikacji poprawności danych z rzeczywistością z powodu podania fikcyjnych lub niepełnych danych Abonenta.
Domyślam się, że chodzi o niepełny adres (dopiero teraz to zauważyłem). Proszę dopisać Xxxxxxxxxxxxx 21/43.
Z poważaniem
Pawel Zebxxxx
MasterNET.pl - Biuro Obsługi Klienta
2 gru (1 dzień temu) do mnie
Witamy
Zlecenie nie może zostać zrealizowane, zostało wysłane z adresu email p.zebxxxx@gmail.com który nie jest przypisany do danych abonenckich.
Pozdrawiamy
--
Dział Obsługi Klienta
tel. +48.12 350 20 01
pon-pt. 10:00 - 17:00
Treść niniejszej wiadomości wraz z ewentualnymi załącznikami jest prawnie chroniona i może zawierać informacje poufne lub tajemnice przedsiębiorstwa. Rozpowszechnianie, kopiowanie lub udostępnianie jej albo wykorzystywanie w inny sposób jest zabronione i może podlegać sankcjom prawnym.
Dnia niedziela, 1 grudnia 2013 o 15:02:46 napisałeś:
> *Konto Klienta pzebxxxx@gmail.com <pzebxxxx@gmail.com> ma status ZABLOKOWANE*
Pawel Zebxxxx <pzebxxxx@gmail.com>
2 gru (1 dzień temu) do MasterNET.pl
Dzień dobry
Senderem wiadomości jest p.zebxxxx@gmail.com, natomiast pole "from" ma postać pzexxxx@gmail.com. Adrespzebxxxx@gmail.com jest aliasem maila p.zebxxxx@gmail.com, którym to nie posługuję się publicznie. Wydaje mi się, że powszechnie wiadomo, że gmail "pomija" znak kropki.
Proszę zatem o zrealizowanie zlecenia.
Pawel Zebxxx
W dniu 2 grudnia 2013 10:47 użytkownik MasterNET.pl - Biuro Obsługi Klienta <info@masternet.pl> napisał:
MasterNET.pl - Biuro Obsługi Klienta
2 gru (1 dzień temu) do mnie
Witamy
Nie realizuje się zleceń modyfikacyjnych w przypadku kontaktu z adresu email nie będącym abonentem.
W tym przypadku na adres email nadawcy wiadomości p.zebxxxx@gmail.com nie jest zarejestrowane konto.
W polu form każdy nadawca wiadomości email może umieścić dowolny adres email np w celu podszywania się pod stronę trzecią, jednak nie jest to adres nadawcy lecz adres zwrotny dla odbiorcy.
Pozdrawiamy
--
Dział Obsługi Klienta
tel. +48.12 350 20 01
pon-pt. 10:00 - 17:00
Treść niniejszej wiadomości wraz z ewentualnymi załącznikami jest prawnie chroniona i może zawierać informacje poufne lub tajemnice przedsiębiorstwa. Rozpowszechnianie, kopiowanie lub udostępnianie jej albo wykorzystywanie w inny sposób jest zabronione i może podlegać sankcjom prawnym.
Dnia poniedziałek, 2 grudnia 2013 o 11:10:27 napisałeś:
Pawel Zebxxxx <pzebxxxx@gmail.com>
2 gru (1 dzień temu) do MasterNET.pl
A przepraszam, na jaki adres Pan/Pani odpowiedział(a)?
Pawel Zebxxxx
W dniu 2 grudnia 2013 11:25 użytkownik MasterNET.pl - Biuro Obsługi Klienta <info@masternet.pl> napisał:
MasterNET.pl - Biuro Obsługi Klienta
2 gru (1 dzień temu) do mnie
Witamy
Adresem email nadawcy wiadomości jest p.zebxxxx@gmail.com - nagłówki.
Adres pzexxxx@gmail.com nie jest adresem nadawcy, a zgodnie z poniżej udzieloną informacją jest to adres email który służy odbiorcy do zwrotnego kontaktu. Nadawca może w polu from ustalić dowolny adres email, nawet nie swój na który odbiorca będzie domyślnie odpisywał.
Ponieważ kontakt nadal następuje z adresu email który nie jest abonentem, wyczerpana została możliwość udzielania dalszych informacji.
Abonent przy logowaniu do panelu ma informacje o procedurze aktualizacji danych do których pownine się w pełni zastosować.
Pozdrawiamy
--
Dział Obsługi Klienta
tel. +48.12 350 20 01
pon-pt. 10:00 - 17:00
Treść niniejszej wiadomości wraz z ewentualnymi załącznikami jest prawnie chroniona i może zawierać informacje poufne lub tajemnice przedsiębiorstwa. Rozpowszechnianie, kopiowanie lub udostępnianie jej albo wykorzystywanie w inny sposób jest zabronione i może podlegać sankcjom prawnym.
Dnia poniedziałek, 2 grudnia 2013 o 11:28:05 napisałeś:
Pawel Zebxxxx<pzebxxxx@gmail.com>
2 gru (1 dzień temu) do MasterNET.pl
Dzień dobry
Odpowiedzi tego typu są wyrazem głębokiej ignorancji w stosunku do klienta.
1. Jeżeli odpowiadają Państwo na adres pzebxxxx@gmail.com - czyli adres zarejestrowany w bazie klientów, a ja te wiadomości otrzymuję, znaczy, że jestem właścicielem tego maila, a nie wróżbitą, prawda?
2. "Wyczerpana została możliwość udzielania dalszych informacji" - to jest już skandal. Jakiś punkt w regulaminie?
Chciałem przenieść do Państwa kilka domen, jednak widzę brak możliwości dalszej współpracy.
Proszę zatem o wykasowanie mojego konta, i wszystkich moich danych osobowych i pisemne potwierdzenie tej informacji.
Jeżeli moje żądanie nie zostanie spełnione, wystąpię do odpowiednich organów o pomoc.
Korespondencję zachowam i udostępnię w całości zmieniając adres mailowy ku przestrodze dla innych, potencjalnych klientów.
Z poważaniem
Paweł Zebxxxx
W dniu 2 grudnia 2013 12:05 użytkownik MasterNET.pl - Biuro Obsługi Klienta <info@masternet.pl> napisał:
MasterNET.pl - Biuro Obsługi Klienta
19:27 (21 godz. temu) do mnie
Przypisz wiadomości kategorię: Osobiste Społeczności Oferty Powiadomienia Fora
Nie pokazuj tego ponownie
Witamy
Zlecenie zamknięcia konta może zostać zrealizowane po jego wysłaniu z autoryzowanego adresu email konta klienta.
Konto klienta o adresie email nadawcy p.zebxxx@gmail.com nie istnieje.
Pozdrawiamy
--
Dział Obsługi Klienta
tel. +48.12 350 20 01
pon-pt. 10:00 - 17:00
Treść niniejszej wiadomości wraz z ewentualnymi załącznikami jest prawnie chroniona i może zawierać informacje poufne lub tajemnice przedsiębiorstwa. Rozpowszechnianie, kopiowanie lub udostępnianie jej albo wykorzystywanie w inny sposób jest zabronione i może podlegać sankcjom prawnym.
Dnia poniedziałek, 2 grudnia 2013 o 12:28:57 napisałeś: