Jeżeli zrobiłeś to co piszą na stronie nazwa.pl o cesji domeny, poniżej wklejam ten tekst, to powinno być wszystko OK. Ja nigdy nie sprzedawałem przez Sedo także nie wiem jak to dokładnie działa. Jednak w najbliższym czasie chce dać opcje "Promote domains" i zapolować na klientów, także jestem zainteresowany tym tematem, bo mam domeny zarejestrowane na nazwa.pl
"Jak dokonać cesji domeny (zmiany Abonenta) ?
Po zalogowaniu do Panelu Klienta, w zakładce 'Twoje Domeny' należy wybrać żądaną domenę, a następnie, w szegółach domeny kliknąć w opcję 'cesja domeny (zmiana Abonenta)' znajdującą się na dole strony.
Następnie należy wprowadzić dane nowego Abonenta domeny w formularzu (lub wybrać już zdefiniowanego wcześniej Abonenta), a następnie zatwierdzić zmiany. Zostanie wygenerowany wniosek o zmianę abonenta domeny, który należy wydrukować i podpisać.
Do wydrukowanego wniosku należy dołączyć:
Dla Abonenta będącego osobą fizyczną - ksero dowodu osobistego, z widoczną stroną zawierającą nazwisko, pesel, serię i numer dokumentu oraz adres zameldowania.
Dla Abonenta posiadającego status prawny "firma" - wyciąg z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oraz zaświadczenie o NIP i REGON.
Dokumenty powinny zawierać klauzulę: "potwierdzam zgodność z orginałem", "dokument aktualny na dzień XX.XX.XXXX" oraz podpis osoby reprezentującej.
Wypełniony i podpisany przez nowego oraz dotychczasowego Abonenta wniosek wraz ze wskazanymi dokumentami prosimy przesłać pocztą na adres Biura Handlowego NetArt. Potwierdzenie pomyślnego wykonania cesji domeny zostanie przesłane pocztą elektroniczną na adres email Klienta podany jako kontaktowy w Panelu Klienta."