Jump to content

snieradka

Użytkownik
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About snieradka

  • Rank
    Nowy

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Szczecin
  1. Witam, W sobotę między godziną 17 a 23 nasz Panel Klienta był intensywnie atakowany atakiem DDOS. Dostęp do niego był w tym czasie bardzo utrudniony. W szczególności dla osób korzystających wpisujących bezpośrednio adres /panel.az.pl/ po którym następowało przekierowanie na https://panel.az.pl/produkcyjny/. Efektem były także utrudniania w funkcjonowaniu płatności online. Zapewniam, że wszystkie dokonane wpłaty zostaną prawidłowo zaksięgowane a zlecone operacje wykonane. Cała operacja weryfikacji wszystkich wpłat powinna skończyć się do godziny 12:00. Pozdrawiam,
  2. ... i dalej konieczne jest zalogowanie się do Panelu Klienta. Bezpośrednio po tym nastąpi przekierowanie do planszy umożliwiającej przychwytywanie domen. Jest ona o tyle wygodniejsza w użyciu że (w przeciwieństwie do tej widocznej bezpośrednio na stronie) nie jest obsługiwana przez koszyk. Dzięki temu (szczególnie jeśli zgłaszamy kilka domen osobno) jest szybciej i wygodniej. SZN
  3. Witam, @marti, @VisaCardCredit, @umberto Mamy (niestety) świadomość trudności połączenia się z naszymi konsultantami - wykonaliśmy statystyki i analizę ruchu za cały luty i uruchomiliśmy proces ustawicznego monitoringu jakości w tym zakresie. W związku z tym w najbliższym czasie będziemy przemodelowywali sposób kolejkowania zgłoszeń na naszej infolinii (rozumianej jako oba numery 801 jak i numer centrali - 91). Mam na myśli zarówno zmiany w warstwie technicznej jak i organizacyjnej w BOK-u. Mam nadzieję, że w przeciągu maksymalnie dwóch miesięcy będzie widoczna zdecydowana poprawa w tym zakresie. @Xaxs, @seomi Obecne maile rabatowe działają w taki sposób, że bo kliknięciu w dowolnym miejscu wiadomości zostajemy przekierowani na az.pl wraz z kodem rabatowym. W momencie składania zamówienia faktycznie wszystkie ceny są "normalne". Ale w ostatnim kroku w miejscu przeznaczonym na rabat jest już wprowadzony kod oraz naliczona jest obniżka. Kod rabatowy nie jest związany z Klientem. To znaczy, że można przekazać go dowolnej osobie. W zdecydowanej większości wypadków jedyne ograniczenie polega na tym, że jedna osoba może skorzystać z kodu jednokrotnie. Czy powyższe informacje są pomocne? @Arcanis W obecnym Panelu Klienta nie ma możliwości sterowania tymi notyfikacjami. Prawdopodobnie wyłączymy obydwa maile. Większość głosów w wątku "AZ.pl wyciąga armaty wobec konkurencji" optuje za tym. Także w tamtym wątku parokrotnie biłem się w piersi za funkcjonalność i czytelność obecnego Panelu i informowałem o tym, że pracujemy intensywnie nad nowym. Dziękuję za link. Jedną z największych bolączek obecnego Panelu jest z pewnością "The visibility principle". 90% czynności odbywa się poniżej obszaru widocznego na ekranie. Co nie zmienia faktu, że z pozostałymi wytycznymi jest on również na bakier. Pracujemy nad radykalnym rozwiązaniem tego problemu.
  4. Witam, @krystekm - został Pan wprowadzony w błąd. Proszę wybaczyć brak wiedzy ze strony pracownika. W tym miesiącu szkolenie z nowych produktów firmy miało być powtórzone dla wszystkich pracowników którzy zostali zatrudnieni po 1 grudnia (czyli terminie wprowadzenia przechwytywania). Ten przykład zmusza mnie do rozpoczęcia rozpoczęcia tego procesu jeszcze w tym tygodniu. Wyjaśniając samą sprawę - domena o której mówimy miała założoną opcję. W takim wypadku jej czas wygasania został przez nas obliczony na +14 dni od dnia "normalnego" wygasania (czyli dodaliśmy czas na wygaśnięcie opcji). Dlatego w Pańskim Panelu domena nadal oczekuje na przechwycenie w dniu 2011-03-10. Niestety (dla przechwytywania) opcja na tą domenę została zrealizowana 27-mego lutego. Przypadek sprawił (albo raczej nasz niemały udział w rynku), że opcja ta była założona w AZ co sprawiło, że domena została także zarejestrowana u nas. Dodam dla jasności - zgodnie z regulaminem wszystkie osoby bez względu na wybrany typ przechwytywania są uczestnikami aukcji przechwyconej domeny jeśli na jedną domenę jest więcej niż jeden "chętny". Rodzaj przechwytywania (czyli 10 lub 20 zł) zwiększa tylko szanse bycia domyślnym użytkownikiem którego oferta zostania przedstawiona jako pierwsza. W uproszczeniu - jeśli nikt nie wykona żadnego przebicia na aukcji to wygrywa ją automatycznie pierwszy klient który zgłosił chęć przechwycenia za 20 zł. A ilość naszych strzałów ("zleceń przechwycenia") wpływa tylko i wyłącznie na nasze szanse na przechwycenie domeny bez wpływu na dalszy los domeny. Pozdrawiam,
  5. Witam, @domenator PayPal - sprawdziliśmy także przy opłacaniu przechwycenia. Całość jest obsługiwana przez DotPay w standardowy sposób na stronie: http://www.az.pl/oplacanie-faktury.html?no=... Będę zobowiązany za krótką informację na priv przy następnej nieudanej próbie (wraz z informacją w którym momencie proces się nie powiódł). Ogólnie na temat powiadomień. Staramy się znaleźć balans pomiędzy niedoinformowaniem a spamowaniem. Terminy przy przechwytywaniu są dość napięte i w skrajnym wypadku wysyłalibyśmy kilka maili dziennie na jedno przechwycenie. Całkiem niedawno (dokładnie od 14 lutego) włączyliśmy powiadomienie o konieczności opłacenia przechwyconej domeny. Wychodzą na 12 godzin przed terminem. Z uwag które widzę powyżej (@rok1978) widzę, że raczej nie oczekujecie maili typu "Domena *.pl nie została przechwycona". Idąc dalej. Obserwowanie aukcji wysyła powiadomienia jeśli zmieni się kwota przy niej (czyli w uproszczeniu coś się z tą aukcją dzieje). Nie wysyła przypomnienia o tym, że aukcja się kończy. Czy np. mail na 12h przed terminem zakończenia aukcji w której bierzesz udział lub ją obserwujesz byłby OK? @pshemec "możliwość wpisania swojej ceny i komentarza do tego" - można to teraz zrobić na około (poprzez "skontaktuj się z użytkownikiem giełdy") ale sam pomysł mi się podoba. Będziemy go realizować.
  6. Witam, Będę wdzięczny za nazwę domeny na priv. Analizując konkretny przypadek będzie nam łatwiej rozwiązać problem (ten i zbliżone). SZN
  7. Witam, Proszę o informacje wraz nazwą domeny na adres broker[]az.pl. Przedwczoraj zakończyło kilkanaście aukcji i nie jestem pewien której domeny dotyczy zgłoszenie. Procedura cesji zależy od rozszerzenia i tego, czy domena jest utrzymywana u nas czy u innego rejestratora. Dlatego trudno udzielić generalnej odpowiedzi. Sam kontakt ze sprzedającym jest możliwe za pośrednictwem formularza na giełdzie. Przy każdym użytkowniku jest opcja "Skontaktuj się ze sprzedającym". Rezygnacja ze sprzedaży może skutkować blokadą konta sprzedającego.
  8. Aukcja wystartowała od 35 zł. Pierwszy oferent przebił a MAX 300 zł i ustawiła się cena na 35 zł. Nastąpiło potem drugie przebicie na 5545 zł więc cena aukcji ustawiła się na 301 zł. Tak działa ten mechanizm (analogicznie do Allegro). Wiem, że próba przebicia na ponad 5000 zł była omyłkowa ale i tak żadna próba przebicia na kwotę mniejszą niż 301 by się nie powiodła. Np. próbując podnieść kwotę na 55 zł podbiłoby to wyłącznie cenę pierwszemu licytantowi z 35 zł na 55 zł ale nadal jego oferta byłaby najwyższa. Prezentujemy obecnie tylko trwające otwarte aukcje na stronie: http://domeny.az.pl/aukcje-domen-przechwyconych.html I podsumowanie miesiąca na: http://aznews.pl/2011/02/przechwycenia-w-styczniu/
  9. Witam, Rozważamy takie okienko pośrednie. Ale na dzisiaj mam prostą radę - można zalicytować kilka razy tą samą domenę. Licytując za pierwszym razem 45 zł zawsze mogę podnieść swoje maksimum licytując ponownie (np. na 55 zł) a także je obniżyć (np z 5545 zł na 300 zł ale nie mniej niż minimum drugiego licytanta). Na pytanie dlaczego akurat 300 odpowiedział już @Jarek17 (dziękuję).
  10. W nagłówku Giełdy w formie dużego "0%" . Pozostałe koszty znajdują się w regulaminie: http://domeny.az.pl/regulamin-gieldy-domen.html ale w uproszczeniu można opisać to tak: pobieramy 20 zł opłaty administracyjnej od transakcji plus ewentualne dodatkowe koszty np. w przypadku płatnych cesji.
  11. Witam, Ostatnie kilka wpisów związanych było z problemami z zakończeniem aukcji przechwyconych domen a sam problem PayPal-a zgłosił "forumo" i zgubiłem wątek. Po zgłoszeniu z 25 stycznia sprawdzaliśmy to - zasilenia działały. Przed chwilą zasiliłem jeszcze raz konto za pomocą PayPal-a - pełen sukces (konto skojarzone z kartą MasterCard). Poproszę więcej informacji - w szczególności na którym etapie występuje problem (np. zrzut ekranu, oczywiście bez numerów karty).
  12. Witam, Częściowo odpisałem już powyżej. Domena nie miała jeszcze żadnych ofert na aukcji otwartej i została z niej wycofana. Oczywiście zostanie zarejestrowana na Pańskie dane. Pozdrawiam,
  13. Hm, domena c*********a.pl jest już zarejestrowana w naszej głównej akredytacji. Mamy zidentyfikowany problem z automatycznym pobieraniem środków z Panelu Klienta po przechwyceniu lub wygranej aukcji. Odpowiednia poprawka będzie wgrana jeszcze dzisiaj. W testach nie widzę problemów z samym mechanizmem aukcji. Proszę o wszelkie informacje (wraz z przykładem domeny na priv) jeśli nadal są jakieś nieprawidłowości.
  14. Licytacja w aukcji specjalnej przechwyconej domeny? Proszę o nazwę domeny na priv.
  15. Niestety w aukcjach kończących się między 28 a 30 stycznia potrafił wystąpić błąd przy licytacji. Pojawiał się najczęściej przy próbie licytacji pod koniec czasu jej trwania. W niektórych wypadkach domeny takie zostały po nieudane próbie sprzedaży zaoferowane następnym Klientom. W innych trafiły na aukcje otwarte. Nie mogąc złamać własnego regulaminu nie mogliśmy wycofać własnej oferty dla kolejnych osób. W kilku wypadkach po kontakcie telefonicznym z **wszystkimi** uczestnikami aukcji i ich akceptacji aukcja była powtarzana. Nie wszędzie jednak była taka możliwość. Najmocniej przepraszam wszystkich którzy spotkali się z taką sytuacją. Staramy się zrekompensować tą stratę ale wiemy, że wartości "nieprzechwyconej" domeny jest trudna do oszacowania. Przypadek Pańskiej domeny opiszę dodatkowo na priv. Nie chciałbym wskazywać na nią bezpośrednio publicznie. PS. Poprzedni rok był dla nas rokiem rozwoju produktów. W tym rozwijamy narzędzia. Proszę o cierpliwość. SZN
×