Jump to content

Recommended Posts

Posted

Chcę wystawić domenę na aukcji, jednakże wyskakuje błąd:

 

Error #11003: Pod domeną ??????.pl znajduje się serwis resellerski!

 

Zalogowałem się do panel.ireseller.pl aczkolwiek nie widzę żadnej opcji na usunięcie tej domeny.

 

Posted

Napisz do Supportu, domena zostanie odłączona.

Tja...

 

Witam,

 

Proszę o potwierdzenie tej dyspozycji za pomocą wiadomości przesłanej z adresu e-mail na który ma Pan zarejestrowaną domenę i konto resellerskie. W tym celu proszę o przesłanie nowego zgłoszenia, gdyż nasz system do obsługi klienta zapamiętuje adres e-mail pierwszej wiadomości.

 

Szybciej i sprawniej byłoby przenieść domenę do innego rejestratora...

  • 9 months later...
Posted

Właśnie dostałem wiadomość z AM że iReseller zostaje zakończony !

Może mi ktoś z AM powiedzieć co mam zrobić z klientami którzy mają wykupiony hosting na dłuższy okres niż ten 1 marzec 2016 ?

Może niech AM poprzenosi domeny i hostingi naszych klientów na własny koszt i sami ich poinformujcie o tym. Robicie z nas głupków w oczach naszych klientów. Nie mówiąc już o tym że taka zmiana powinna być zapowiedziana przynajmniej z rocznym wypowiedzeniem.

 

A tak w ogóle mógłby ktoś polecić podobne rozwiązanie do tego iResellera ?

  • Like 2
Posted

Aftermarket zrobił sobie z Nas jaja...

 

To już wiem po co był ten zabieg z akceptacją "nowego" regulaminu, który dopuszczał właśnie taką sytuacje. Niestety nie dało się go nie zaakceptować bo była blokada dostępu do konta.

 

Czekam na wyjaśnienia jaka jest przyczyna tej decyzji?

  • Like 2
  • 3 months later...
Posted

Ja w ramach protestu przenoszę wszystkie moje domeny np. do premum.pl - AM strasznie dał ciała z zamknięciem resellera - tak jak ktoś wyżej napisał informacja przynajmniej z rocznym wyprzedzeniem !!! ... W bardzo prosty sposób - nie wiem jak to nazwać - ukradli ? klientów głownie na hosting ale tez domeny uważam że zyskali, jednak długofalowo na tym stracą - dawno już się tak nie musiałem natłumaczyć klientom o co chodzi - nie poważne !

Posted

Ja w ramach protestu przenoszę wszystkie moje domeny np. do premum.pl - AM strasznie dał ciała z zamknięciem resellera - tak jak ktoś wyżej napisał informacja przynajmniej z rocznym wyprzedzeniem !!! ... W bardzo prosty sposób - nie wiem jak to nazwać - ukradli ? klientów głownie na hosting ale tez domeny uważam że zyskali, jednak długofalowo na tym stracą - dawno już się tak nie musiałem natłumaczyć klientom o co chodzi - nie poważne !

No wyszło straszne gówno z tymi przenosinami. Zapytania od klientów czy to nie oszustwo to norma i te godziny spędzone na telefonie i tłumaczeniu co się w ogóle dzieje... A i tak sporo z nich wzięło swoje domeny i nara... Czy AM zamierza jakoś te straty zrekompensować ?

Posted

Z tego własnie powodu wolę domeny i hostingi swoich klientów trzymać u sprawdzonych dostawców....

A Wam współczuję nerwów - ciekawy jestem czy i w jaki sposób będziecie mieli to zrekompensowane.

Posted

O planowanym zamknięciu usługi iReseller.pl informowaliśmy kilkukrotnie, po raz pierwszy na początku listopada 2015, czyli 4 miesiące wcześniej. Powiadomienie wyszło z takim wyprzedzeniem z jakim było to tylko możliwe, a okres który pozostawał wtedy do zamknięcia usługi pozwalał w naszej ocenie na przygotowanie do zmian, zaplanowanie przez resellerów dalszej działalności biznesowej i spokojne wytłumaczenie klientom tej sytuacji o co też prosiliśmy (ponieważ my nie inicjujemy kontaktu z klientami resellerów). Niestety, jak zapowiadaliśmy, kontynuowanie programu resellerskiego nie było już możliwe.

  • 3 weeks later...
Posted

wiadomo, ze kazy chcialby wiedziec jak najwczesniej o planowanych zmianach, z drugiej strony 4 miesiace to jest 1/3 roku i wydaje sie, ze jest to wystarczajacy czas na przygotowanie sie do zmian. kazdemu, chocbys nie wiem jak sie staral, nie dogodzisz. takie zycie...

Posted

O planowanym zamknięciu usługi iReseller.pl informowaliśmy kilkukrotnie, po raz pierwszy na początku listopada 2015, czyli 4 miesiące wcześniej. Powiadomienie wyszło z takim wyprzedzeniem z jakim było to tylko możliwe, a okres który pozostawał wtedy do zamknięcia usługi pozwalał w naszej ocenie na przygotowanie do zmian, zaplanowanie przez resellerów dalszej działalności biznesowej i spokojne wytłumaczenie klientom tej sytuacji o co też prosiliśmy (ponieważ my nie inicjujemy kontaktu z klientami resellerów). Niestety, jak zapowiadaliśmy, kontynuowanie programu resellerskiego nie było już możliwe.

 

Uważam że Wasza ocena była zła i to co piszecie jest cyniczne - rok - tyle czasu powinniście dać - wtedy byłoby UCZCIWIE a tak pomimo wielkiego szacunku jakim Was darzę bo m.in. macie naprawdę świetny support ( ja się nigdy nie zawiodłem ) pozostaje duży niesmak - a szkoda :(

 

 

wiadomo, ze kazy chcialby wiedziec jak najwczesniej o planowanych zmianach, z drugiej strony 4 miesiace to jest 1/3 roku i wydaje sie, ze jest to wystarczajacy czas na przygotowanie sie do zmian. kazdemu, chocbys nie wiem jak sie staral, nie dogodzisz. takie zycie...

 

Tak tak - szczególnie w przypadku kont hostingowych ...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.