DomainInvesting 0 Report post Posted November 11, 2008 (edited) Po błędnej zmianie numeru karty kredytowej (chyba za drugim razem) od razu blokują CAŁKOWICIE dostęp do konta. Nie wiem czy się śmiać czy płakać, zważywszy, że muszę dokonać płatność a przy tym na zablokowanym koncie mam domeny. btw, udało się komukolwiek uzyskać authcode dla domen przechwyconych przez pool.com? W koncie nigdzie nie znalazłam takiej opcji, nie ma też żadnego info w FAQ, na mail nie odpisali. Edit: Po zablokowaniu konta nie przyszedł żaden mail z informacją o tym zaś samo logowanie wygląda tak samo jak podczas podania błędnego hasła. Mail przypominający hasło także jest standardowy i podaje hasło, które ostatnio obowiązywało, lecz nie zawiera informacji o zawieszeniu konta. Może się więc zdarzyć, że konto zostanie zablokowane i o tym nie będziecie wiedzieć. Edited November 11, 2008 by DomainInvesting Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted November 12, 2008 Przechwycilem 2 domeny w Pool.com, nigdy nie otrzymalem AuthInfo, nigdy nie odpisali na zadnego mojego maila z prosba o AuthInfo. Share this post Link to post Share on other sites
pokoleniex 1 Report post Posted November 12, 2008 Przechwycilem 2 domeny w Pool.com, nigdy nie otrzymalem AuthInfo, nigdy nie odpisali na zadnego mojego maila z prosba o AuthInfo. Jednyny sposob na kontakt z nimi to faks, przynajmniej ja tak robie ;p Share this post Link to post Share on other sites
Andro 152 Report post Posted November 12, 2008 Spróbuj zalogować się z innej przeglądarki, chodzi o cache, tak też czasem zdarza się. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted November 12, 2008 Mam w pool.com siedem domen i wydaje mi się że kiedyś jakiś panel tam był, ale teraz nie mogę nigdzie znaleźć. Co authcode, to e wyniki mówią chyba same za siebie: http://www.google.pl/search?q=authcode+site%3Apool.com Pool to najgorsza w obsłudze firma przechwytująca jaką znam, na szczęście całe g... łapią. ;-) Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted November 12, 2008 (edited) Tylko kontakt telefoniczny, bo ich poczta traktuje maile z Polski jako spam. Domenami zarządzasz przez namescout. Też miałem parę razy problem z authinfo i transferami. Edited November 12, 2008 by sylyx.com Share this post Link to post Share on other sites