lufthansa 595 Report post Posted January 4, 2009 i ja sie z Tobą zgadzam. tylko, ze liczę na dwie tendencje w internecie:......billboardy na mieście, a te tanie nie są . Networker poruszył dobry temat moim zdaniem. Szykują się zmiany w zasadach przyznawania lokalizacji na reklamy zewnętrzne. Jest pomysł i robione są opracoawania aby podregulować (obostrzyć) rynek reklamy zewnętrznej. Wg proponowanych projektów dużo przestrzeni reklamowej zniknie. Czy waszym zdaniem odbędzie się to tylko tak, że reklama zewnętrzna stanie się dużo droższa i ewentualnie nie wpłynie na reklamę IT. Czy zwiększy to potencjał IT reklamy? Czyli de fakcto przestrzeń reklamowa zewnętrzna przeniesie się do internetu? Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted January 4, 2009 (edited) Czy waszym zdaniem odbędzie się to tylko tak, że reklama zewnętrzna stanie się dużo droższa i ewentualnie nie wpłynie na reklamę IT. Czy zwiększy to potencjał IT reklamy? Czyli de fakcto przestrzeń reklamowa zewnętrzna przeniesie się do internetu? W tym momencie z punktu widzenia domainera jest to mało istotne, dla nas ważne jest tylko czy konkretny konsument zainteresuje się domeną. Dlatego tak się dzieję, że wprawdzie wraz ze spadkiem innych form reklamy może wzrosnąć bezpośrednie zainteresowanie reklamą internetową, co jest plusem, ale są też tego złe strony. Każda inna forma reklamy jest najczęściej tylko przekaźnikiem do reklamy w necie, poprzez podanie adresu strony www, więc jeżeli zniknie ten przekaźnik - wpłynie to na mniejsze zainteresowanie witryną reklamodawcy. Tak czy inaczej reklama internetowa jako jedyna forma reklamy pozostaje niezagrożona tendencjami rynkowymi. Edited January 4, 2009 by Pan_Grzegorz Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted January 4, 2009 W tym momencie z punktu widzenia domainera jest to mało istotne, dla nas ważne jest tylko czy konkretny konsument zainteresuje się domeną. To po co domainerzy korzystają z AS, parkują domeny itd? Oczywistym jest że lepiej mieć domenę która czekając na kupca generuje jakiś zysk z REKLAMY. Dlatego uważam że jest istotne jaki obrót przyjmą sprawy po ewentualnych zmianach. Też nie widzę zagrożenia dla reklamy w internecie, zastanawiam się tylko nad jej przyszłym wymiarem. Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted January 4, 2009 (edited) To po co domainerzy korzystają z AS, parkują domeny itd? Parkowanie to już kwestia indywidualna dla każdej domeny, to że np. zmniejszy się ogólna ilość billboardów nie ma znaczenia skoro wzrośnie ich ilość dla reklamy z konkretną domeną, której literówkę parkujemy. Moja wcześniejsza wypowiedź odnosiła się do rynku jako całości. Edited January 4, 2009 by Pan_Grzegorz Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted January 4, 2009 OK Share this post Link to post Share on other sites