Jump to content
Sign in to follow this  
maniek

[wykonam] Mini strony z unikalną treścią

Recommended Posts

Witam,

Webmasteringiem zajmuję się od ponad 6 lat, niektóre realizowane projekty: podbierak.com (grafika, texty) , j8.pl (texty, współudział w grafice), lukmar.net (firma, z którą współpracowałem - texty mojego autorstwa), http://j8.pl/zlewozmywaki.png

Oferuję całościowe stworzenie mini-stron na prostej grafice oraz pisanie unikalnej treści.

 

Żeby oszczędzić czas od razu napiszę jak sprawa wygląda u mnie cenowo. Oferta różnić się będzie w zależności od tego, czy chce Pan unikalną grafikę do każdej mini strony, uniwersalną grafikę do wszystkich sajtów (zmienialibyśmy topy oraz kolory), czy korzystać będziemy ze schludnych, darmowych szablonów dostępnych w internecie (wybiorę kilka i podeślę do oceny). Jeśli chodzi o teksty, to szczegółowe portfolio podsyłam zainteresowanym.

 

Przechodząc do konkretów:

- mini strona z unikalną grafiką + texty (10 stron x 1000 znakow) - 220 zł/sztuka,

- mini strona z powielaną unikalną grafiką + texty - w przypadku min. 10 stron: 75 zł/sztuka

- mini strona na szablonie + texty - 55 zł/sztuka

W cenę wliczone jest postawienie serwisów na darmowych serwerach. Oferuję również tanie konto na moim serwerze dedykowanym, używany jedynie pod własne witryny.

 

 

W razie zainteresowania proszę o kontakt via PW/GG:4548505/mailto: mankowski1#gmail.com

 

Dziękuję i pozdrawiam,

Mariusz Lach

Edited by maniek

Share this post


Link to post
Share on other sites
A to dobre :)

Rzeczywiście lekki lapsus - chodzi o tworzoną przeze mnie grafikę, powielaną na wszystkich zamawianych mini stronach. Zmieniany top oraz kolory, więc delikatnie unikalna grafika będzie :)

 

Pozdrawiam,

ML

Share this post


Link to post
Share on other sites