bizuter 0 Report post Posted July 15, 2009 http://mediafm.net/internet/20722,Wspolpra...rozpoczeta.html Share this post Link to post Share on other sites
SWAGGER 0 Report post Posted July 15, 2009 http://forum.dobreprogramy.pl/jak-netart-u...ny-t338915.html Share this post Link to post Share on other sites
bizuter 0 Report post Posted July 15, 2009 http://forum.dobreprogramy.pl/jak-netart-u...ny-t338915.html Co to ma wspólnego z tematem? Share this post Link to post Share on other sites
SWAGGER 0 Report post Posted July 15, 2009 ..to może czekać klienta podczas współpracy, tym bardziej darmowej współpracy. Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted July 15, 2009 http://forum.dobreprogramy.pl/jak-netart-u...ny-t338915.html przecież wyraxnie napisano, że regulamin nie był przestrzegany i było ostrzeżenie/informacja o tym, więc po co ta wklejka z forum dobreporgramy? Share this post Link to post Share on other sites
SWAGGER 0 Report post Posted July 15, 2009 znalazłem ją w google. najłatwiej jest zablokować komuś domenę to wtedy wiadomo, że się odezwie. oczywiście głupszego toku myślenia nie ma! przeprosiny były i uważam, że uzasadnione. Share this post Link to post Share on other sites
K_r 5 Report post Posted July 15, 2009 przecież wyraxnie napisano, że regulamin nie był przestrzegany i było ostrzeżenie/informacja o tym, więc po co ta wklejka z forum dobreporgramy? ale kto nie przestrzegał regulaminu? ktoś tu tematu do końca nie przeczytał... [...] Problem opisałem zaprzyjaźnionemu portalowi internetowemu i to najwyraźniej spowodowało, że 24 czerwca przed godziną 17 zadzwonił do mnie kierownik biura obsługi klienta z firmy Netart i przeprosił za całą sytuację, jednocześnie informując, że domeny zostały odblokowane i że w adresie abonenta może znajdować się fraza "Skrytka pocztowa". Potwierdzam, domeny już są odblokowane. To i tak dobrze, że ludzie z Netart w porę się zreflektowali i przeprosili, ale i tak niesmak pozostaje... Zresztą każdy ma swój rozum i sam może decydować, gdzie będzie trzymać domeny, ale trzeba przyznać, że takie opinie o firmie nie przysporzą im klientów... Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted July 15, 2009 generalnie ja też uważam, że blokada domeny (zwłaszcza gdy jest na niej jakis serwis, a szczególnie e-sklep) nie jest w porządku, bo po to sie chyba podaje telefony (zakładam, że w przy rejestracji zostały podane prawidłowe pełne dane), żeby zadzwonić, Skoro ktoś w BOK marnuje czas na napisanie maila, to chyba może skorzystać z telefonu i dodzwonic sie do osoby, a to nic nie kosztuje. no ale zawsze gdy podaję telefon przy rejestracji, to jeszcze nie spotkałem sie z sytuacja (za wyjątkiem RejestracjaDomen.pl, którzy dzwonią), zeby do mnie dzwonili w jakiejś sprawie (wiec po co te dane podawane przy rejestracji, któe czesto są obligatoryjne, w sumie, można sie zapytać) Share this post Link to post Share on other sites
mario1973 3 Report post Posted July 15, 2009 Netart to jakaś chora firma z 'procedurami'...... Mam tego pecha, że dość często kupując serwisy trafiam na nich i muszę generować tony dublujących się dokumentów przy przenoszeniu domen. Jednak powyższe doświadczenie to przechodzi wszelkie wyobrażenia. Tego bym im płazem nie puścił. Za coś takiego NASK powinien ich wystrzelić w kosmos. M Share this post Link to post Share on other sites