7915_1497865989 0 Report post Posted January 25, 2011 Odpisałem Ci odnośnie tego przelewu w zeszłym tygodniu - sprawdź ticket... Czy to nie jest oczywiste, że skoro pisze na forum to znaczy, że żadnego ticketa nie otrzymałem? Proszę o PM, albo ponowny mail do mnie. Nie ukrywam, że ta sprawa zaczyna mnie irytować! Share this post Link to post Share on other sites
Luke 84 Report post Posted January 25, 2011 Czy to nie jest oczywiste, że skoro pisze na forum to znaczy, że żadnego ticketa nie otrzymałem?Proszę o PM, albo ponowny mail do mnie. Nie ukrywam, że ta sprawa zaczyna mnie irytować! Może nie dotarł na maila: http://www.di.pl/index.php?showtopic=49317...st&p=385028 Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted January 25, 2011 Czy to nie jest oczywiste, że skoro pisze na forum to znaczy, że żadnego ticketa nie otrzymałem?Proszę o PM, albo ponowny mail do mnie. Nie ukrywam, że ta sprawa zaczyna mnie irytować! W każdym tickecie masz link do strony ze wszystkimi odpowiedziami - kliknij tam i zajrzyj czy widzisz moją odpowiedź. Share this post Link to post Share on other sites
domainer 285 Report post Posted January 25, 2011 A ja czekam od wczoraj na odpowiedź i okazało się, że dostałem ją od Michała po godzinie od zadania pytania, tylko trzeba było sprawdzić ticket. No jeśli tak zawsze błyskawicznie ma działać support, to bomba! Share this post Link to post Share on other sites
7915_1497865989 0 Report post Posted January 25, 2011 W każdym tickecie masz link do strony ze wszystkimi odpowiedziami - kliknij tam i zajrzyj czy widzisz moją odpowiedź. Przepraszam, odpowiedź rzeczywiście jest w tickecie... Problem był tej natury, że nie miałem odpowiedzi z linkiem, a dużo maili usunąłem... Szkoda, że nie wszystkie maile docierają... Pozdrawiam. Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted January 25, 2011 Przepraszam, odpowiedź rzeczywiście jest w tickecie... Problem był tej natury, że nie miałem odpowiedzi z linkiem, a dużo maili usunąłem... Szkoda, że nie wszystkie maile docierają...Pozdrawiam. Niestety, tu jest jakiś zgrzyt i raczej nikt nie będzie sprawdzał pod linkiem czy jest odpowiedź, tylko każdy czeka na emaila. Ewentualnie doróbcie obsługę ticketów w panelu, żeby po zalogowaniu pokazywało się "Masz nową wiadomość" i jakoś to problem rozwiąże. Ale nie każcie klientom odświeżać strony z ticketem, żeby sprawdzić czy ktoś już odpisał czy nie. DD Share this post Link to post Share on other sites