Jump to content
Sign in to follow this  
mlm

Ile czasu trzeba czekać na odpowiedzi z serwisu dropped ?

Recommended Posts

Witam

 

Jak w temacie.

Jeżeli ktoś wie, to proszę o pomoc.

Piszę ostatnio- swoje zapytania do serwisu dropped, ale niestety czas oczekiwania na odpowiedzi, ostatnio się wydłużył.

 

Nie wiem, czym może być to spowodowane...

 

Jakaś awaria znowu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie.

 

Ja też tak miałem na początku. Wszystko git. Szybkie odpowiedzi. A teraz piszę emaile, i na niektóre z nich nie mam odpowiedzi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakoś innym wysyłam emaile i wszystko dochodzi.

Rozumiem, że mają dużo pracy, ale mogliby chociaż odpisywać na pytania... Bo wygląda to wtedy "mało profesjonalnie"

Edited by mlm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na maile nie wymagajace interwencji innych pracownikow np. programistow zazwyczaj odpowiedz pada w ciagu kilku h - prosze przy swoim tickecie zwrocic uwage na status - jezeli jest Przydzielony/Przypisany to znaczy ze czeka na odpowiedz innego pracownika lub poprawke - nie kazda rzecz mozna poprawic w ciagu kilku h dlatego nie raz czeka sie na odpowiedz nawet kilka dni(chociaz takich przypadkow jest naprawde malo w porownaniu do ilosci innych spraw)

 

Maile odpisywane sa cyklicznie kilka razy dziennie ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat tak się składa, że moje ostatnie pytania nie wymagały specyficznej wiedzy programistów etc.

Czekam już 16 godzin na odowiedź i nic nie mam na emailu.

 

Widzę, że jest Pan chyba z serwisu dropped- Może mogę napisać do Pana ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żarty żartami :-) ale tu chodzi o prefesjonalność, nie tylko "usługi" ale i OBSŁUGI...

Edited by mlm

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mlm: Prosze podeslac swoj mail na PW a sprawdze co dokladnie i odpisze tutaj dlaczego tak a nie inaczej ;-)

 

@Saint: Rozmawialismy na GG, tlumaczylem - programisci gdy tylko poprawia pewne rzeczy to Ci odpowiedza - sprawa z DNSami(pkt.1) sie ciagnie i dlatego - nie bylo do tej pory takich prosb dlatego tez dluzszy czas oczekiwania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wysłałem zgłoszenia 25 kwietnia, g.22.00 w sprawie importu domen.

cisza.

 

inna sprawa, że dropped wprowadził megafunkcjonalną (i czasochłonną w obsłudze) opcję importowania domen na sprzedaż, kasując tym samym opcję copy paste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja wysłałem zgłoszenia 25 kwietnia, g.22.00 w sprawie importu domen.

cisza.

 

Mam to samo co Ty ;)Wysłałem 25 kwietnia zapytanie dotyczące zmiany kategorii sprzedaży i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Michal

A ja dzisiaj o godzinie 10:29 wysłałem maila do supportu na temat problemu technicznego. W ciągu 33 minut otrzymałem odpowiedź z informacją, że zapomniałem dołączyć załącznik. Dosłałem go o godzinie 13:59. Pierwsza reakcja dotarła do mojej skrzynki mailowej za 13 minut. Informację o rozwiązaniu problemu otrzymałem o godzinie 14:45, a więc 46 minut po wysłaniu załącznika opisującego błąd.

 

Osobiście jestem bardzo zadowolony z supportu firmy Michau Enterprises (Dropped.pl/AfterMarket.pl). Od pewnego czasu działa bardzo dobrze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak macie przedłużenia .pl za 40-60 zł netto to nie wymagajcie 5 kanałów kontaktu z supportem 24 na dobę. Nie można mieć wszystkiego :)

 

Ja odpowiedz uzyskiwałem po kilku godzinach, a sprawa trywialna. W moim odczuciu trochę za długo jak na proste sprawy ale biorę pod uwagę ww. czynniki i nie mam pretensji ;)

Edited by amfre

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Michal
A ja dzisiaj o godzinie 10:29 wysłałem maila do supportu na temat problemu technicznego. W ciągu 33 minut otrzymałem odpowiedź z informacją, że zapomniałem dołączyć załącznik. Dosłałem go o godzinie 13:59. Pierwsza reakcja dotarła do mojej skrzynki mailowej za 13 minut. Informację o rozwiązaniu problemu otrzymałem o godzinie 14:45, a więc 46 minut po wysłaniu załącznika opisującego błąd.

 

Osobiście jestem bardzo zadowolony z supportu firmy Michau Enterprises (Dropped.pl/AfterMarket.pl). Od pewnego czasu działa bardzo dobrze :)

Niestety już się bym nie podpisał pod powyższym. Czekam obecnie na odpowiedź od supportu już ponad 2 dni. Chodzi o prostą informację dot. transferu większej ilości opcji na raz do Dropped wraz z informacją o cenie ich przedłużenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niestety już się bym nie podpisał pod powyższym. Czekam obecnie na odpowiedź od supportu już ponad 2 dni. Chodzi o prostą informację dot. transferu większej ilości opcji na raz do Dropped wraz z informacją o cenie ich przedłużenia.

 

Z tego co widze w tickecie - ostatnia moja wiadomosc zostala wyslana 3h od ostatniego Twojego maila - sprawdz ticket ;-)

 

Dodatkowo dodam iż cała korespondencja 4 maili zamknela sie w 4h.

Edited by Noname

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Michal
Z tego co widze w tickecie - ostatnia moja wiadomosc zostala wyslana 3h od ostatniego Twojego maila - sprawdz ticket ;-)

 

Dodatkowo dodam iż cała korespondencja 4 maili zamknela sie w 4h.

Dzięki, w tickecie jest. Niestety żadnego maila na ten temat nie otrzymałem (nie ma też nic w spamie) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dzięki, w tickecie jest. Niestety żadnego maila na ten temat nie otrzymałem (nie ma też nic w spamie) :)

 

Musimy sie powazniej przyjrzec temu problemowi - ostatnio to nie pierwszy przypadek kiedy dostajemy sygnał ze ticket wyszedł od nas a dana osoba nie dostała maila informujacego ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Michal
Musimy sie powazniej przyjrzec temu problemowi - ostatnio to nie pierwszy przypadek kiedy dostajemy sygnał ze ticket wyszedł od nas a dana osoba nie dostała maila informujacego ;-)

Polecam http://postmarkapp.com/.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

To ja mam pytanie.

Czy w przypadku tego programu jest możliwe, aby osoby trzecie miały wgląd trzeci do korespondencji?

Wytłumacze kim są osoby trzecie.

 

Mam serwis np. giełda domen

Klient wchodzi na giełdę, znajduję domenę, poprzez formularz kontaktowy (czyli ticket) kontaktuje się z właścicielem.

Czy ja(administrator), jako dostawca takowego narzędzia do komunikacji między wlascicielem, a klientem mam dostęp do przeglądu korespondencji, która odbywała by się poprzez ticket? :)

 

Chciałbym aby to posłuzyło mi jako narzędzie do śledzenia korespondencji/efektu serwisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chciałbym aby to posłuzyło mi jako narzędzie do śledzenia korespondencji/efektu serwisu.

Taki formularz kontaktowy można napisać.

Nie wierzę, że firmy, które takie programy proponują nie śledzą korespondencji jako "osoby trzecie". Przykładem niech będzie wielki gmail.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Musimy sie powazniej przyjrzec temu problemowi - ostatnio to nie pierwszy przypadek kiedy dostajemy sygnał ze ticket wyszedł od nas a dana osoba nie dostała maila informujacego ;-)

Dokładnie. Pierwszą odpowiedź otrzymałem w ticket'cie, coś mnie tknęło, żeby tam zajrzeć po 2 dniach, bo nie dostałem żadnego maila z informacją. Korespondencję kontynuuję (sprawa jest nie zakończona), jednak drugiej odpowiedzi już się nie mogę doczekać :)

 

Sebastian

alpine5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam ten sam problem. Od kilku dni czekam na odpowiedź co z moimi pieniędzmi, które nie trafiły na moje konto osobiste.

Nie wiem czy to problem natury technicznej czy po prostu Panowie nie wiedzą jak wybrnąć z tej sytuacji.

Moim zdaniem wypadałoby informować mnie o wszystkim jako osobę najbardziej tym zainteresowaną, a nie milczeć...

Mało tego, podałem swój nr kontaktowy, ale i tak nikt nie raczy się odezwać...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ile czasu trzeba czekać na odpowiedzi z serwisu dropped ?

 

Muszę to napisać 2 munuty 57 sekund. Lubią mnie. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam ten sam problem. Od kilku dni czekam na odpowiedź co z moimi pieniędzmi, które nie trafiły na moje konto osobiste.

Nie wiem czy to problem natury technicznej czy po prostu Panowie nie wiedzą jak wybrnąć z tej sytuacji.

Moim zdaniem wypadałoby informować mnie o wszystkim jako osobę najbardziej tym zainteresowaną, a nie milczeć...

Mało tego, podałem swój nr kontaktowy, ale i tak nikt nie raczy się odezwać...

Odpisałem Ci odnośnie tego przelewu w zeszłym tygodniu - sprawdź ticket...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×