yaras 0 Report post Posted August 13, 2010 Czy szanowny dropped raczy odpowiedzieć na mój ticket?, czy jest może zajęty wdrażaniem kolejnych płatnych "super" opcji Zgłoszenie: 507065080 Czas dodania: 2010-08-10 23:08:28 ps. dropped wprowadźcie jeszcze opłatę za: - zmianę nameserverów - wystawianie faktur - rezerwację domen pzdr Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted August 13, 2010 Phi, bardzo krótki okres oczekiwania. Jeszcze przecież nie minął okres "odsiadki na dołku", czyli 48 godzin Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted August 13, 2010 Ticket w dropped.pl swoje musi przecież odleżeć. Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted August 13, 2010 (edited) Czy szanowny dropped raczy odpowiedzieć na mój ticket?, czy jest może zajęty wdrażaniem kolejnych płatnych "super" opcji Wybacz, rzeczywiście, dość długo zajęło mi zastanawianie się czy jednak anulować Ci opłaty karne za domeny które kupiłeś a nie zapłaciłeś. Priorytetowo skupiam się raczej na ticketach klientów, którzy mają problemy techniczne. Edited August 13, 2010 by Dropped.pl Share this post Link to post Share on other sites