4r73k 0 Report post Posted December 1, 2010 (edited) Witam. Posiadam w az.pl domene info (rejestrowana za 1zl w promocji poprzez kod rabatowy - link do regulaminu: http://www.az.pl/domeny-regulaminy-promocj...y_pid_135.html). Do konca jej waznosci pozostalo ok. 70 dni. Chcialem ja dzisiaj przetransferowac do dropped (prawie polowa ceny). Niestety dropped wyrzuca mi blad: Domena jest zablokowana Dodam ze prowadzilem rozmowy z az.pl w celu obnizenia cen odnowien, ale to co zaproponowali rowniez mnie nie zadawala. Proszę o pomoc. Edited December 1, 2010 by 4r73k Share this post Link to post Share on other sites
domainer 285 Report post Posted December 1, 2010 Napisz tutaj: domena@az.pl i poproś o odblokowanie domeny. Domena zapewne zostanie odblokowana. Share this post Link to post Share on other sites
4r73k 0 Report post Posted December 1, 2010 domainer dziękuje! Już wysłałem mail. Share this post Link to post Share on other sites
4r73k 0 Report post Posted December 6, 2010 Odblokowałem już domenę, jednak problem mam już z samym dropped - nie wysyła maila potwierdzającego transfer, próba ponownego wysłania kończy się błędem: Nie można wykonać operacji Wczoraj wysłałem informacje do dropped, do teraz cisza. Pieniążki za transfer "zjadło". Share this post Link to post Share on other sites
domainer 285 Report post Posted December 6, 2010 Musisz czekać na odpowiedź supportu. Nie możesz zrobić nic więcej jak tylko czekać. Ale jestem przekonany, że otrzymasz pomoc i domena zostanie przetransferowana. Powinieneś po kliknięciu na "transferuj" otrzymać coś w tym stylu: Key-Systems GmbH otrzymało zgłoszenie od Michau Enterprises Limited dnia 2010-12-06 w celu przejęcia obsługi w/w domeny Otrzymaliście Państwo tą wiadomość, gdyż figurujecie Państwo w bazie WHOIS jako Właściciel lub Administrator w/w domeny. Ja kiedy musiałem czekać na taki list, to sprawdzałem "spam" w poczcie gmail. Share this post Link to post Share on other sites
4r73k 0 Report post Posted December 6, 2010 Ok, poczekam cierpliwie. Nie mam nic w spamie, według mnie wiadomość w ogóle się nie wysyła. Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted December 6, 2010 Ok, poczekam cierpliwie.Nie mam nic w spamie, według mnie wiadomość w ogóle się nie wysyła. Nie ma co czekac, taka wiadomosc sie wysyla automatycznie w momencie zlecenia transferu. Share this post Link to post Share on other sites
yarowa 362 Report post Posted December 6, 2010 Masz przy domenie Twoje dane "odkryte" czy "ukryte"? Share this post Link to post Share on other sites
4r73k 0 Report post Posted December 6, 2010 yarowa ukryte. Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted December 6, 2010 yarowa ukryte. Czyli w danych whois nie ma twojego emaila? Share this post Link to post Share on other sites
yarowa 362 Report post Posted December 6, 2010 (edited) yarowa ukryte. 4r73k, i to może było przyczyną? Email podczas transferu mógł trafić do "PrivacyProtect", która ukrywa/zabezpiecza Twoje dane "zastępując je" swoimi. Edited December 6, 2010 by yarowa Share this post Link to post Share on other sites
4r73k 0 Report post Posted December 6, 2010 Tak, we whois są maile PrivacyProtect. Co teraz powinienem zrobić? Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted December 6, 2010 Tak, we whois są maile PrivacyProtect. Co teraz powinienem zrobić? Zmienic w danych domeny email na swoj, polecenie transferu wysyla sie do emaila w polu administrative contact. Share this post Link to post Share on other sites
domainer 285 Report post Posted December 6, 2010 W panelu w informacjach o domenie zmień na: Ochrona prywatności: nie Zmień Przy transferze z ukrytymi danymi nie wyskakuje w dropped komunikat o błędzie, tylko email idzie do podanego maila w danych domeny, ale być może to jest właśnie powodem błędu. Share this post Link to post Share on other sites
yarowa 362 Report post Posted December 6, 2010 (edited) Ustaw może na wszelki wypadek w Twoich ustawieniach jako Klienta [w panelu Az.pl], iż zgadzasz się na dane "otwarte" oraz dodatkowo "pogmeraj" tam przy tych konkretnych ustawieniach tej konkretnej domeny i tam też "otwórz" te dane Obawiam się, że może być problem i za późno na tę zmianę bo transfer chyba już formalnie "wyszedł". Jeśli tak, to spróbuj jeszcze jednego: mianowicie, napisz do Dropped o interwencję. Najlepiej o "ręczne" przeniesienie domeny. Edited December 6, 2010 by yarowa Share this post Link to post Share on other sites
4r73k 0 Report post Posted December 6, 2010 Tak właśnie postąpiłem, odkryłem dane i próbuję ponowić wysyłanie maila, niestety bez pomyślności, pewnie w systemie dropped cały czas jest mail PrivacyProtect. Dziwią mnie te prymitywne systemy, jakby nie można było dodać do skryptu jednego IFu. Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted December 6, 2010 Tak właśnie postąpiłem, odkryłem dane i próbuję ponowić wysyłanie maila, niestety bez pomyślności, pewnie w systemie dropped cały czas jest mail PrivacyProtect. Dziwią mnie te prymitywne systemy, jakby nie można było dodać do skryptu jednego IFu. Ale sprawdziles czy jest twoj email w danych whois? Np. tu whois.sc. Share this post Link to post Share on other sites
4r73k 0 Report post Posted December 7, 2010 We whois jest już wszystko w porządku, są tam moje dane i mail. Niestety dropped cały czas milczy, mail z problemem wysłany w niedziele wieczorem. Share this post Link to post Share on other sites