Icebreaker 327 Report post Posted December 23, 2010 Witam. Domenami zajmuję się raptem kilka miesięcy i chciałbym spytać o jakieś analizy które może przeprowadzaliście. Chodzi mi o sposób gospodarowania domen przeznaczonych do sprzedaży. I tutaj pojawia się pytanie - czy korzystać z parkingu sedo gdzie informacja o sprzedaży domeny jest widoczna gdzieś na dole... przykryta innymi tekstami jak również linkami które widnieją na parkingu, czy może parking dropped ( i tutaj też 2 możliwości - albo ustalenie ceny albo ta strona informująca o tym, że domena zaparkowana w aftermarket wraz z linkiem do kontaktu z właścicielem) czy też może przygotować swój formularz kontaktowy na który przekierunkować z każdej domeny ( zauważyłem, że większość "dużych" domainerów właśnie tak robi przekierunkowując na swoje portfoli i przekierunkowując na formularz kontaktowy. Pytanie zrodziło się właściwie dzisiaj. Przez sedo przez cały okres moich działań otrzymałem 1 zapytanie o domenę. Natomiast we wczoraj zakupionej domenie przez aftermarket - dzisiaj miałem już pierwsze zapytanie. Zastanawia mnie czy potencjalni klienci może obawiają się serwisu sedo ( zagranicznego ) lub może po prostu nie widzą informacji, że domena jest do kupienia. Wszystkie informacje jak również obserwacje mile widziane. Share this post Link to post Share on other sites