Jump to content
Sign in to follow this  
mareczek123

.info czy .eu która domena na główny portal?

Recommended Posts

Witam

 

Opisze sytuacje. Sprawa dotyczy działalności międzynarodowej, choć sama europa to też dużo.

 

W każdym razie posiadam dwie domeny .eu i .info są one identyczne jak domena główna producenta czyli - XXX.com a ja mam XXX.eu oraz XXX.info.

 

Jednak nie mam doświadczenia która z tych domen będzie dobra na otworzenie głównego portalu, a którą wykorzystać do innych rzeczy, które czasami nie mogą znaleźć się na oficjalnej stronie :)?

 

Zauważyłem, że domeny .info często wykorzystywane są pod zaplecza, albo do prób, są też tańsze i kupowane bardziej masowo. Mi wydawało się zawsze że to są dość dobre domeny, jednak teraz już sam nie wiem, dlatego zwracam sie do was z tym pytaniem - którą domenę byście wypromowali ?

 

Dzięki

Edited by mareczek123

Share this post


Link to post
Share on other sites
...

Zauważyłem, że domeny .info często wykorzystywane są pod zaplecza, albo do prób, są też tańsze i kupowane bardziej masowo. Mi wydawało się zawsze że to są dość dobre domeny, jednak teraz już sam nie wiem, dlatego zwracam sie do was z tym pytaniem - którą domenę byście wypromowali ?

 

Dzięki

 

O tym, że .info są wykorzystywane często pod zaplecza wiedzą tylko pozycjonerzy a nie zwykli klienci dlatego tym się nie sugeruj.

Jednak nie zawsze .info będzie pasować do charakteru działalności. Myślę, że .eu jest bardziej uniwersalne i chyba tą bym wybrał (choć za .eu nie przepadam).

Share this post


Link to post
Share on other sites

.eu pod główny serwis, a na .info może być jakaś strona pomocnicza, z informacjami na temat produktów itp. oraz linkami do strony głównej .eu.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli co, pod xxx.com funkcjonuje jakaś marka? Zapomni więc, bo jak urośniesz w siłę, to cię będą pod sądach ścigać i stracisz co zyskałeś. Przegrana sprawa.

Share this post


Link to post
Share on other sites