wariat007 0 Report post Posted May 19, 2011 Witam serdecznie, Mam pytanie do testerów domen: Jak długo trzeba czekać by domeny testowe były widoczne w panelu dropped? Dziś przelewałem pieniążki na konto w dropped - błyskawica, rejestrowałem domeny - błyskawica. Chciałem wziąć 2 na testy i tu już szału nie było. Dostałem 2 maile (do każdej z domen po jednym) że "zostala zarejestrowana w glownym rejestrze domeny .PL." Natomiast ni hu hu nie mogę ich odnaleźć ani na liście testów ani na liście domen ani na liście opcji. Stąd moje pytanie o okres oczekiwania dla testów zanim poruszę support dropped. Z góry dziękuję za odpowiedź licząc na wyrozumiałość w odniesieniu do mojej początkującej osoby. Share this post Link to post Share on other sites
piranha 20 Report post Posted May 19, 2011 u mnie to jest max 2h Share this post Link to post Share on other sites
wariat007 0 Report post Posted May 19, 2011 Dziękuję za odpowiedź - w takim razie skoro opóźnienie przy testach jest normalne to poczekam do jutra z interwencją u rejestratora. Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted May 19, 2011 Dziękuję za odpowiedź - w takim razie skoro opóźnienie przy testach jest normalne to poczekam do jutra z interwencją u rejestratora. Nie wiem jak u innych, ale u mnie domeny są widoczne zaraz po potrąceniu środków z konta i otrzymaniu maila. Nie ma żadnego opóźnienia. Share this post Link to post Share on other sites
wariat007 0 Report post Posted May 20, 2011 Właśnie w tym problem, że dostałem maila ze stwierdzeniem jak wyżej, natomiast ani środki nie zostały podjęte z konta, ani nie mam ich w panelu, ani nie dostałem drugiego maila do każdej ("...zarejestrowaliśmy dla Ciebie domeny..."), a we whois widnieje: NAZWA DOMENY: [domena].pl podczas testów utworzona: 2011.05.19 10:45:48 ostatnia modyfikacja: 2011.05.19 10:45:48 REJESTRATOR: Michau Enterprises Ltd. Chytron, 26 Street, Office 21, P.C. 1075 Nicosia, Cypr tel.+357.22761649 fax: +357.22767543 e-mail: domains@dropped.pl ------------ Stąd jako nowicjusz pytałem o czasy opóźnienia. Dzięki Waszym odpowiedziom wiem, że już czas uderzyć do supportu dropped Share this post Link to post Share on other sites