Jump to content
Walec

Active24.pl - opinie i sugestie

Recommended Posts

Z tej rozmowy co podałeś luk@s widać właśnie profesjonalne podejście do klienta..

 

:P

Ty chyba nie widziałeś "profesjonalnego" podejścia do klienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio z active24.pl otrzymuje takie mejle jak ponizej, czyzby byla promocja na odnowienia;)

 

Az mnie kusi zeby przeniesc ta domene do active i sprawdzic czy ja odnowi za zero zl.

 

Ważność domeny xxxxxxxxxx.swinoujscie.pl wygasa w ciągu 2 dni.

Usługi z nią związane będą działały do dnia 2009-01-02 xx:xx:xx.

 

Opłata za przedłużenie ważności usługi na okres 1 roku wynosi:

 

usługa: Przedłużenie ważności domeny xxxxxxxxx.swinoujscie.pl

 

cena netto: 0.00,- PLN

VAT st. 22%: 0.00,- PLN

kwota brutto: 0.00,- PLN

 

 

i tak kilkanascie domen z jednym mejlu i na dole podsumowanie

 

 

 

 

Bank Pekao SA

Numer rachunku: 87 1060 0034 9395 0000 xxxx xxxx

Tytułem : Nr klienta 3xxxx

Kwota do zapłaty: 0.00,- PLN

 

 

Takie mejle robia male zamieszanie, szczegolnie teraz gdy kazdy rejestrator przysyla ich dziesiatki w ciagu dnia;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 kwestie:

 

Zauważyłem że Active24 zaczyna intensywniej promować domeny *.eu

 

Po wyszukiwaniu nazwy domeny wyświetla się lista, gdzie na 1 miejscu jest domena *.pl, potem *.eu a dopiero jako trzecia *.com.pl ;) I bardzo dobrze ;)

 

Jak jest to już od dawna to nie linczujcie ;)

 

 

Druga sprawa.

 

Prawie nigdy nie udaje mi się zalogować do panelu w Active 24 poprzez stronę główną. Po wpisaniu nazwy domeny i hasła przerzuca mnie od razu na

https://www.active24.pl/panel/index.php, gdzie muszę ponowić tę operację.

 

Nie robię literówki. Sprawdzane wielokrotnie :P

 

Pozdrawiam

novitz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Druga sprawa.

 

Prawie nigdy nie udaje mi się zalogować do panelu w Active 24 poprzez stronę główną. Po wpisaniu nazwy domeny i hasła przerzuca mnie od razu na

https://www.active24.pl/panel/index.php, gdzie muszę ponowić tę operację.

 

Nie robię literówki. Sprawdzane wielokrotnie ;)

Dziwna sprawa, sprawdzę to i jeśli trzeba będzie - poprawimy.

 

Zweryfikuję też kwestię przywołaną przez ryskadowa.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dziwna sprawa, sprawdzę to i jeśli trzeba będzie - poprawimy.

 

ja problem z logowaniem do active24.pl za pierwszym razem mialem od poczatku , ale stwierdzilem ze "ten typ tak ma" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
potwierdzam - zawsze tak bylo, trzeba sie przyzwyczaic ;)

Trzeba było mówić wcześniej ;) Poprawimy to ;) Nikt nie zwrócił wcześniej nam na to uwagi a sami przeoczyliśmy.

 

EDIT: Logowanie z głównej strony actve24.pl do panelu powinno już funkcjonować poprawnie.

 

DD

Edited by Daniel Dryzek

Share this post


Link to post
Share on other sites
EDIT: Logowanie z głównej strony actve24.pl do panelu powinno już funkcjonować poprawnie.

 

 

teraz dziala poprawnie..

 

przyznam sie ..ze dopiero pierwszy raz w ten sposob sie zalogowalem ;)

nigdy wczesniej to nie dzialalo ...

 

(do siego roku ;) )

Edited by epson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem jedną domenę zarezerwowaną. Kupiłem dziś drugą i zapłaciłem za nią przez przelewy24.pl tylko aktywowana była ta pierwsza. Co można z tym zrobić ??

Edited by baro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miałem jedną domenę zarezerwowaną. Kupiłem dziś drugą i zapłaciłem za nią przez przelewy24.pl tylko aktywowana była ta pierwsza. Co można z tym zrobić ??

Napisz proszę od BOKu. Za mało danych, żeby stwierdzić cokolwiek. Może wpłaciłeś za małą kwotę, może zatrzymałeś zamówienie itd. Może być wiele powodów, dla których tylko jedna domena została zarejestrowana.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miałem jedną domenę zarezerwowaną. Kupiłem dziś drugą i zapłaciłem za nią przez przelewy24.pl tylko aktywowana była ta pierwsza. Co można z tym zrobić ??

 

 

chyba stary numer;) oplacilo mu pierwsza w kolejce a nie ta co chcial faktycznie oplacic!

 

Wg mnie, dla nowych userow przydaloby sie domyslnie ustawiac domeny w stan "wstrzymane"

 

Sam jestem taka ofiara;) wlasnie bedzie spadalo kilkanascie moich domen sprzed roku, ktore automat zarejestrowal jak tylko wplacilem kase;(

Share this post


Link to post
Share on other sites
chyba stary numer;) oplacilo mu pierwsza w kolejce a nie ta co chcial faktycznie oplacic!

 

Wg mnie, dla nowych userow przydaloby sie domyslnie ustawiac domeny w stan "wstrzymane"

 

Sam jestem taka ofiara;) wlasnie bedzie spadalo kilkanascie moich domen sprzed roku, ktore automat zarejestrowal jak tylko wplacilem kase;(

A wystarczyłoby przeczytać email, jaki wysyłamy po złożeniu zamówienia i wszystko byłoby jasne ;)

 

Gdyby zamówienia były domyślnie zatrzymane też byłyby problemy, bo domeny by się nie rejestrowały i nie przedłużały.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trzeba było mówić wcześniej ;) Poprawimy to ;) Nikt nie zwrócił wcześniej nam na to uwagi a sami przeoczyliśmy.

 

EDIT: Logowanie z głównej strony actve24.pl do panelu powinno już funkcjonować poprawnie.

 

DD

 

 

Niestety, nadal nie działa poprawnie ;);)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niestety, nadal nie działa poprawnie ;);)

OK, wrócę do tematu jutro rano. Mam wrażenie, że problem występuje tylko w specyficznych przypadkach. Ja przed chwilą zalogowałem się bez problemu.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
chyba stary numer;) oplacilo mu pierwsza w kolejce a nie ta co chcial faktycznie oplacic!

 

Wg mnie, dla nowych userow przydaloby sie domyslnie ustawiac domeny w stan "wstrzymane"

 

Sam jestem taka ofiara;) wlasnie bedzie spadalo kilkanascie moich domen sprzed roku, ktore automat zarejestrowal jak tylko wplacilem kase;(

 

 

ja kiedys w ten sposob zarejestrowalem 4 domeny :) i to takie nindze ze szkoda gadac...

tez zapomnialem ustawic domeny w stan 'wstrzymania' i rejestrowalo po kolei...

 

 

Niestety, nadal nie działa poprawnie :):)

 

 

to raz dziala a raz nie... to pewnie przez pogode :)

Edited by epson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przypominam, że aby uniknąć jakichkolwiek niespodzianek związanych z przedłużeniem lub rejestracją domen przez pomyłkę należy zmienić domyślne ustawienie zamówień na Zatrzymane. Wtedy za każdym razie trzeba będzie zalogować się do panelu i wybrać domeny do przedłużenia / rejestracji i aktywować ich zamówienia.

 

Opcję tą można przestawić po zalogowaniu się do panelu administracyjnego na stronie Active24.pl.

 

Klikamy Zamówienia z lewego menu, a następnie Ustawienia z prawego menu.

 

Pojawia się strona:

 

Konfiguracja zamówień

Ustaw wszystkie nowe zamówienia domyślnie na:

Zatrzymane <-- wybierz tę opcję i kliknij OK

Aktywne

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja się przypomnę, bo sprawa chyba już była poruszona jakiś czas temu. :)

 

Czy jest do zrealizowania taka możliwość, żeby wytransferowane z Active24.pl domeny same się usuwały z panelu i stan w nim pokrywał się ze stanem faktycznym? :) Wiem, że można napisać do BOK itd. o usunięcie, ale czasem można nad tym realnie stracić panowanie. :)

 

Do zatrzymywania zamówień w sumie sie przyzwyczaiłem, ale te domeny, których "nie ma" potrafią nieźle zmylić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy jest do zrealizowania taka możliwość, żeby wytransferowane z Active24.pl domeny same się usuwały z panelu i stan w nim pokrywał się ze stanem faktycznym? :) Wiem, że można napisać do BOK itd. o usunięcie, ale czasem można nad tym realnie stracić panowanie. :)

Tak - jest to jedna z rzeczy TO DO :) Planowany termin wprowadzenia odpowiednich poprawek: początek lutego 2009.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z logowaniem do panelu nie powinno być już problemu! Proszę potestować :P

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie już nie ma omawianego problemu, natomiast inne uwagi:

- gdy sprawdzam domeny (4 podstawowe: pl, com.pl, com, eu) i jeśli wszystkie są na czerwono - nie zawsze pojawia się przycisk "szukaj dalej"

- jeśli już przycisk się pojawi to jego użycie powoduje otwarcie checkboxów wszystkich rozszerzeń (z regionalnymi) - nie zawsze jest to dla mnie komfortowe. Jest w tym oczywiście logika ale może dodatkowo wprowadzić przycisk "szukaj innych nazw" lub przycisk "szukaj dalej" powinien przyjąć inną funkcjonalność.

 

Nie wiem czy dobrze wyjaśniłem o co mi chodzi? :P

Edited by maryuse

Share this post


Link to post
Share on other sites
U mnie już nie ma omawianego problemu, natomiast inne uwagi:

- gdy sprawdzam domeny (4 podstawowe: pl, com.pl, com, eu) i jeśli wszystkie są na czerwono - nie zawsze pojawia się przycisk "szukaj dalej"

To najlepiej gdybyś w takiej sytuacji zrobił zrzut ekranu i przesłał do mnie. Bo jak sam piszesz - występuje tylko niekiedy, więc ciężko mi to zdiagnozować na szybko. Potestuję i może sam trafię na taki przypadek.

 

- jeśli już przycisk się pojawi to jego użycie powoduje otwarcie checkboxów wszystkich rozszerzeń (z regionalnymi) - nie zawsze jest to dla mnie komfortowe. Jest w tym oczywiście logika ale może dodatkowo wprowadzić przycisk "szukaj innych nazw" lub przycisk "szukaj dalej" powinien przyjąć inną funkcjonalność.

Ale w takim razie co tam powinno się pokazywać? :P No bo tak jak piszesz - jest to logiczne. Skoro podstawowe były zajęte to proponujemy inne rozszerzenia, ale domyślnie i tak są cały czas zaznaczone podstawowe rozszerzenia, czyli: .pl, .eu, .com, .com.pl.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
To najlepiej gdybyś w takiej sytuacji zrobił zrzut ekranu i przesłał do mnie.

Tak chyba będzie najlepiej - jak trafię to "zrzucę" :P

 

Ale w takim razie co tam powinno się pokazywać? :P No bo tak jak piszesz - jest to logiczne. Skoro podstawowe były zajęte to proponujemy inne rozszerzenia, ale domyślnie i tak są cały czas zaznaczone podstawowe rozszerzenia, czyli: .pl, .eu, .com, .com.pl.

 

DD

Postaw się w sytuacji nowego użytkownika - nie domainera. Wg. mnie "szukaj dalej" zostanie potraktowany jako szukaj innych nazw - nie rozszerzeń.

 

Powinna być - tak moja sugestia - podpowiedź "szukaj dalej" jako szukaj od nowa (w zamyśle innych nazw skoro te zajęte) oraz dodatkowo "szukaj w innych rozszerzeniach" lub zdanie informujące, że są także inne rozszerzenia.

 

To o czym mówię to nie błędy ale raczej usability.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Postaw się w sytuacji nowego użytkownika - nie domainera. Wg. mnie "szukaj dalej" zostanie potraktowany jako szukaj innych nazw - nie rozszerzeń.

 

To o czym mówię to nie błędy ale raczej usability.

Jasne - różnie do tego można podejść a i tak pewnie nie spełni się oczekiwań wszystkich. Jedni będą woleli takie rozwiązanie, inni coś innego. Wezmę Twoją sugestię pod uwagę i zastanowię się jak można byłoby przygotować lepsze rozwiązanie :P

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanie:

Czy istnieje możliwość posiadania dwóch kontaktów do rejestracji domen w A24 lub DT?

Osoba fizyczna prowadząca działalność gosp. mogłaby swobodnie wybierać pomiędzy rejestracją na os. prywatna lub firmę (chodzi o ukrywanie danych kontaktowych w Whoisie)? Oczywiście na jakąkolwiek rejestrację otrzymywałaby FV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×