domeny.pl 0 Report post Posted December 29, 2008 No obsluge klienta macie na 6+ vs dropped, gdzie tylko Michal ma obsluzyc setki (tysiace?) klientow - dziwna strategia. Share this post Link to post Share on other sites
luk@s 0 Report post Posted December 30, 2008 Z tej rozmowy co podałeś luk@s widać właśnie profesjonalne podejście do klienta.. Ty chyba nie widziałeś "profesjonalnego" podejścia do klienta. Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted December 31, 2008 Ostatnio z active24.pl otrzymuje takie mejle jak ponizej, czyzby byla promocja na odnowienia;) Az mnie kusi zeby przeniesc ta domene do active i sprawdzic czy ja odnowi za zero zl. Ważność domeny xxxxxxxxxx.swinoujscie.pl wygasa w ciągu 2 dni. Usługi z nią związane będą działały do dnia 2009-01-02 xx:xx:xx. Opłata za przedłużenie ważności usługi na okres 1 roku wynosi: usługa: Przedłużenie ważności domeny xxxxxxxxx.swinoujscie.pl cena netto: 0.00,- PLN VAT st. 22%: 0.00,- PLN kwota brutto: 0.00,- PLN i tak kilkanascie domen z jednym mejlu i na dole podsumowanie Bank Pekao SA Numer rachunku: 87 1060 0034 9395 0000 xxxx xxxx Tytułem : Nr klienta 3xxxx Kwota do zapłaty: 0.00,- PLN Takie mejle robia male zamieszanie, szczegolnie teraz gdy kazdy rejestrator przysyla ich dziesiatki w ciagu dnia;) Share this post Link to post Share on other sites
novitz 28 Report post Posted December 31, 2008 2 kwestie: Zauważyłem że Active24 zaczyna intensywniej promować domeny *.eu Po wyszukiwaniu nazwy domeny wyświetla się lista, gdzie na 1 miejscu jest domena *.pl, potem *.eu a dopiero jako trzecia *.com.pl I bardzo dobrze Jak jest to już od dawna to nie linczujcie Druga sprawa. Prawie nigdy nie udaje mi się zalogować do panelu w Active 24 poprzez stronę główną. Po wpisaniu nazwy domeny i hasła przerzuca mnie od razu na https://www.active24.pl/panel/index.php, gdzie muszę ponowić tę operację. Nie robię literówki. Sprawdzane wielokrotnie Pozdrawiam novitz Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted December 31, 2008 Druga sprawa. Prawie nigdy nie udaje mi się zalogować do panelu w Active 24 poprzez stronę główną. Po wpisaniu nazwy domeny i hasła przerzuca mnie od razu na https://www.active24.pl/panel/index.php, gdzie muszę ponowić tę operację. Nie robię literówki. Sprawdzane wielokrotnie Dziwna sprawa, sprawdzę to i jeśli trzeba będzie - poprawimy. Zweryfikuję też kwestię przywołaną przez ryskadowa. DD Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted December 31, 2008 Dziwna sprawa, sprawdzę to i jeśli trzeba będzie - poprawimy. ja problem z logowaniem do active24.pl za pierwszym razem mialem od poczatku , ale stwierdzilem ze "ten typ tak ma" Share this post Link to post Share on other sites
domeny.pl 0 Report post Posted December 31, 2008 potwierdzam - zawsze tak bylo, trzeba sie przyzwyczaic Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted December 31, 2008 (edited) potwierdzam - zawsze tak bylo, trzeba sie przyzwyczaic Trzeba było mówić wcześniej Poprawimy to Nikt nie zwrócił wcześniej nam na to uwagi a sami przeoczyliśmy. EDIT: Logowanie z głównej strony actve24.pl do panelu powinno już funkcjonować poprawnie. DD Edited December 31, 2008 by Daniel Dryzek Share this post Link to post Share on other sites
epson 370 Report post Posted December 31, 2008 (edited) EDIT: Logowanie z głównej strony actve24.pl do panelu powinno już funkcjonować poprawnie. teraz dziala poprawnie.. przyznam sie ..ze dopiero pierwszy raz w ten sposob sie zalogowalem nigdy wczesniej to nie dzialalo ... (do siego roku ) Edited December 31, 2008 by epson Share this post Link to post Share on other sites
baro 0 Report post Posted January 1, 2009 (edited) Miałem jedną domenę zarezerwowaną. Kupiłem dziś drugą i zapłaciłem za nią przez przelewy24.pl tylko aktywowana była ta pierwsza. Co można z tym zrobić ?? Edited January 1, 2009 by baro Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted January 1, 2009 Miałem jedną domenę zarezerwowaną. Kupiłem dziś drugą i zapłaciłem za nią przez przelewy24.pl tylko aktywowana była ta pierwsza. Co można z tym zrobić ?? Napisz proszę od BOKu. Za mało danych, żeby stwierdzić cokolwiek. Może wpłaciłeś za małą kwotę, może zatrzymałeś zamówienie itd. Może być wiele powodów, dla których tylko jedna domena została zarejestrowana. DD Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted January 1, 2009 Miałem jedną domenę zarezerwowaną. Kupiłem dziś drugą i zapłaciłem za nią przez przelewy24.pl tylko aktywowana była ta pierwsza. Co można z tym zrobić ?? chyba stary numer;) oplacilo mu pierwsza w kolejce a nie ta co chcial faktycznie oplacic! Wg mnie, dla nowych userow przydaloby sie domyslnie ustawiac domeny w stan "wstrzymane" Sam jestem taka ofiara;) wlasnie bedzie spadalo kilkanascie moich domen sprzed roku, ktore automat zarejestrowal jak tylko wplacilem kase;( Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted January 2, 2009 chyba stary numer;) oplacilo mu pierwsza w kolejce a nie ta co chcial faktycznie oplacic! Wg mnie, dla nowych userow przydaloby sie domyslnie ustawiac domeny w stan "wstrzymane" Sam jestem taka ofiara;) wlasnie bedzie spadalo kilkanascie moich domen sprzed roku, ktore automat zarejestrowal jak tylko wplacilem kase;( A wystarczyłoby przeczytać email, jaki wysyłamy po złożeniu zamówienia i wszystko byłoby jasne Gdyby zamówienia były domyślnie zatrzymane też byłyby problemy, bo domeny by się nie rejestrowały i nie przedłużały. DD Share this post Link to post Share on other sites
novitz 28 Report post Posted January 14, 2009 Trzeba było mówić wcześniej Poprawimy to Nikt nie zwrócił wcześniej nam na to uwagi a sami przeoczyliśmy. EDIT: Logowanie z głównej strony actve24.pl do panelu powinno już funkcjonować poprawnie. DD Niestety, nadal nie działa poprawnie Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted January 14, 2009 Niestety, nadal nie działa poprawnie OK, wrócę do tematu jutro rano. Mam wrażenie, że problem występuje tylko w specyficznych przypadkach. Ja przed chwilą zalogowałem się bez problemu. DD Share this post Link to post Share on other sites
epson 370 Report post Posted January 15, 2009 (edited) chyba stary numer;) oplacilo mu pierwsza w kolejce a nie ta co chcial faktycznie oplacic! Wg mnie, dla nowych userow przydaloby sie domyslnie ustawiac domeny w stan "wstrzymane" Sam jestem taka ofiara;) wlasnie bedzie spadalo kilkanascie moich domen sprzed roku, ktore automat zarejestrowal jak tylko wplacilem kase;( ja kiedys w ten sposob zarejestrowalem 4 domeny i to takie nindze ze szkoda gadac... tez zapomnialem ustawic domeny w stan 'wstrzymania' i rejestrowalo po kolei... Niestety, nadal nie działa poprawnie to raz dziala a raz nie... to pewnie przez pogode Edited January 15, 2009 by epson Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted January 16, 2009 Przypominam, że aby uniknąć jakichkolwiek niespodzianek związanych z przedłużeniem lub rejestracją domen przez pomyłkę należy zmienić domyślne ustawienie zamówień na Zatrzymane. Wtedy za każdym razie trzeba będzie zalogować się do panelu i wybrać domeny do przedłużenia / rejestracji i aktywować ich zamówienia. Opcję tą można przestawić po zalogowaniu się do panelu administracyjnego na stronie Active24.pl. Klikamy Zamówienia z lewego menu, a następnie Ustawienia z prawego menu. Pojawia się strona: Konfiguracja zamówień Ustaw wszystkie nowe zamówienia domyślnie na: Zatrzymane <-- wybierz tę opcję i kliknij OK Aktywne DD Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted January 16, 2009 A ja się przypomnę, bo sprawa chyba już była poruszona jakiś czas temu. Czy jest do zrealizowania taka możliwość, żeby wytransferowane z Active24.pl domeny same się usuwały z panelu i stan w nim pokrywał się ze stanem faktycznym? Wiem, że można napisać do BOK itd. o usunięcie, ale czasem można nad tym realnie stracić panowanie. Do zatrzymywania zamówień w sumie sie przyzwyczaiłem, ale te domeny, których "nie ma" potrafią nieźle zmylić. Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted January 16, 2009 Czy jest do zrealizowania taka możliwość, żeby wytransferowane z Active24.pl domeny same się usuwały z panelu i stan w nim pokrywał się ze stanem faktycznym? Wiem, że można napisać do BOK itd. o usunięcie, ale czasem można nad tym realnie stracić panowanie. Tak - jest to jedna z rzeczy TO DO Planowany termin wprowadzenia odpowiednich poprawek: początek lutego 2009. DD Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted January 19, 2009 Z logowaniem do panelu nie powinno być już problemu! Proszę potestować DD Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted January 19, 2009 (edited) U mnie już nie ma omawianego problemu, natomiast inne uwagi: - gdy sprawdzam domeny (4 podstawowe: pl, com.pl, com, eu) i jeśli wszystkie są na czerwono - nie zawsze pojawia się przycisk "szukaj dalej" - jeśli już przycisk się pojawi to jego użycie powoduje otwarcie checkboxów wszystkich rozszerzeń (z regionalnymi) - nie zawsze jest to dla mnie komfortowe. Jest w tym oczywiście logika ale może dodatkowo wprowadzić przycisk "szukaj innych nazw" lub przycisk "szukaj dalej" powinien przyjąć inną funkcjonalność. Nie wiem czy dobrze wyjaśniłem o co mi chodzi? Edited January 19, 2009 by maryuse Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted January 19, 2009 U mnie już nie ma omawianego problemu, natomiast inne uwagi:- gdy sprawdzam domeny (4 podstawowe: pl, com.pl, com, eu) i jeśli wszystkie są na czerwono - nie zawsze pojawia się przycisk "szukaj dalej" To najlepiej gdybyś w takiej sytuacji zrobił zrzut ekranu i przesłał do mnie. Bo jak sam piszesz - występuje tylko niekiedy, więc ciężko mi to zdiagnozować na szybko. Potestuję i może sam trafię na taki przypadek. - jeśli już przycisk się pojawi to jego użycie powoduje otwarcie checkboxów wszystkich rozszerzeń (z regionalnymi) - nie zawsze jest to dla mnie komfortowe. Jest w tym oczywiście logika ale może dodatkowo wprowadzić przycisk "szukaj innych nazw" lub przycisk "szukaj dalej" powinien przyjąć inną funkcjonalność. Ale w takim razie co tam powinno się pokazywać? No bo tak jak piszesz - jest to logiczne. Skoro podstawowe były zajęte to proponujemy inne rozszerzenia, ale domyślnie i tak są cały czas zaznaczone podstawowe rozszerzenia, czyli: .pl, .eu, .com, .com.pl. DD Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted January 19, 2009 To najlepiej gdybyś w takiej sytuacji zrobił zrzut ekranu i przesłał do mnie. Tak chyba będzie najlepiej - jak trafię to "zrzucę" Ale w takim razie co tam powinno się pokazywać? No bo tak jak piszesz - jest to logiczne. Skoro podstawowe były zajęte to proponujemy inne rozszerzenia, ale domyślnie i tak są cały czas zaznaczone podstawowe rozszerzenia, czyli: .pl, .eu, .com, .com.pl. DD Postaw się w sytuacji nowego użytkownika - nie domainera. Wg. mnie "szukaj dalej" zostanie potraktowany jako szukaj innych nazw - nie rozszerzeń. Powinna być - tak moja sugestia - podpowiedź "szukaj dalej" jako szukaj od nowa (w zamyśle innych nazw skoro te zajęte) oraz dodatkowo "szukaj w innych rozszerzeniach" lub zdanie informujące, że są także inne rozszerzenia. To o czym mówię to nie błędy ale raczej usability. Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted January 19, 2009 Postaw się w sytuacji nowego użytkownika - nie domainera. Wg. mnie "szukaj dalej" zostanie potraktowany jako szukaj innych nazw - nie rozszerzeń. To o czym mówię to nie błędy ale raczej usability. Jasne - różnie do tego można podejść a i tak pewnie nie spełni się oczekiwań wszystkich. Jedni będą woleli takie rozwiązanie, inni coś innego. Wezmę Twoją sugestię pod uwagę i zastanowię się jak można byłoby przygotować lepsze rozwiązanie DD Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted February 3, 2009 Mam takie pytanie: Czy istnieje możliwość posiadania dwóch kontaktów do rejestracji domen w A24 lub DT? Osoba fizyczna prowadząca działalność gosp. mogłaby swobodnie wybierać pomiędzy rejestracją na os. prywatna lub firmę (chodzi o ukrywanie danych kontaktowych w Whoisie)? Oczywiście na jakąkolwiek rejestrację otrzymywałaby FV. Share this post Link to post Share on other sites