Jump to content
Sign in to follow this  
ArturZ

Abonent nie pamięta e-mail z rejestracji domeny

Recommended Posts

Kupiłem domenę, zapłaciłem, zainicjowałem w dropped transfer, email z linkiem potwierdzającym poszedł, ale obecny abonent nie pamięta e-mail z rejestracji domeny.

Czy tylko jego obecny rejestrator może mu ten e-mail przypomnieć, czy też dropped ma wgląd w takie dane. A może aż do NASK trzeba się zwracać?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kupiłem domenę, zapłaciłem, zainicjowałem w dropped transfer, email z linkiem potwierdzającym poszedł, ale obecny abonent nie pamięta e-mail z rejestracji domeny.

Czy tylko jego obecny rejestrator może mu ten e-mail przypomnieć, czy też dropped ma wgląd w takie dane. A może aż do NASK trzeba się zwracać?

 

To dostepu do konta on tez nie ma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, ale chyba nie potrafi sprawdzić, albo coś źle sprawdza. :) Podobno wszystko ma przychodzić na domene firmową, ale ... no właśnie, domena firmowa też musiała mieć przy rejestracji jakis e-mail inny niż w tej domenie, tyko, że nie pamieta co to za domena.

Aż sobie chyba założę konto u jego rejestratora i sam sprawdzę, gdzie są w ich panelu info o e-mail.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak inicjujesz transfer u góry widnieje "link potwierdzający został wysłany na adres xxxx@xxx.xxx"

 

Natomiast email można sprawdzić przez Zakładkę dane osobowe > zmień email

Edited by Icebreaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety przy ponownej inicjalizacji transferu nie ma tej informacji, jest tylko "Email z linkiem potwierdzającym transfer wysłany ponownie." Za pierwszym razem nie zaóważyłem co było.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niestety przy ponownej inicjalizacji transferu nie ma tej informacji, jest tylko "Email z linkiem potwierdzającym transfer wysłany ponownie." Za pierwszym razem nie zaóważyłem co było.

spróbuj jeszcze anulować tamten transfer i od nowa wrzucić ten sam.. Wydaje mi się że przy inicjacji transferu pojawiał się email na który był wysyłany link do potwierdzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj może zainicjować transfer do Premium tu przy próbie transferu wyświetlane są dane nowego i starego kontaktu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za pomoc, zapomniany e-mail udało się odzyskać (otrzymałem go zarówno od supportu dropped, jak i kolegi z forum). Następnie okazało się, że e-mail jest już dawno usunięty, trzeba było zakładać od nowa i dopiero wtedy ponawiać transfer. Ostatecznie transfer powiódł się i domena wilki.pl jest już na moim koncie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×