ArturZ 115 Report post Posted March 14, 2012 Kupiłem domenę, zapłaciłem, zainicjowałem w dropped transfer, email z linkiem potwierdzającym poszedł, ale obecny abonent nie pamięta e-mail z rejestracji domeny. Czy tylko jego obecny rejestrator może mu ten e-mail przypomnieć, czy też dropped ma wgląd w takie dane. A może aż do NASK trzeba się zwracać? Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted March 14, 2012 Kupiłem domenę, zapłaciłem, zainicjowałem w dropped transfer, email z linkiem potwierdzającym poszedł, ale obecny abonent nie pamięta e-mail z rejestracji domeny.Czy tylko jego obecny rejestrator może mu ten e-mail przypomnieć, czy też dropped ma wgląd w takie dane. A może aż do NASK trzeba się zwracać? To dostepu do konta on tez nie ma? Share this post Link to post Share on other sites
ArturZ 115 Report post Posted March 14, 2012 Ma, ale chyba nie potrafi sprawdzić, albo coś źle sprawdza. Podobno wszystko ma przychodzić na domene firmową, ale ... no właśnie, domena firmowa też musiała mieć przy rejestracji jakis e-mail inny niż w tej domenie, tyko, że nie pamieta co to za domena. Aż sobie chyba założę konto u jego rejestratora i sam sprawdzę, gdzie są w ich panelu info o e-mail. Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted March 14, 2012 (edited) jak inicjujesz transfer u góry widnieje "link potwierdzający został wysłany na adres xxxx@xxx.xxx" Natomiast email można sprawdzić przez Zakładkę dane osobowe > zmień email Edited March 14, 2012 by Icebreaker Share this post Link to post Share on other sites
ArturZ 115 Report post Posted March 14, 2012 Niestety przy ponownej inicjalizacji transferu nie ma tej informacji, jest tylko "Email z linkiem potwierdzającym transfer wysłany ponownie." Za pierwszym razem nie zaóważyłem co było. Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted March 14, 2012 a we whois dane są ukryte ? Share this post Link to post Share on other sites
ArturZ 115 Report post Posted March 14, 2012 Dane są widoczne, ale e-mail ukryty. Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted March 14, 2012 Niestety przy ponownej inicjalizacji transferu nie ma tej informacji, jest tylko "Email z linkiem potwierdzającym transfer wysłany ponownie." Za pierwszym razem nie zaóważyłem co było. spróbuj jeszcze anulować tamten transfer i od nowa wrzucić ten sam.. Wydaje mi się że przy inicjacji transferu pojawiał się email na który był wysyłany link do potwierdzenia Share this post Link to post Share on other sites
budmen1 19 Report post Posted March 14, 2012 pojawia się na 100% za pierwszym razem Share this post Link to post Share on other sites
anbial 41 Report post Posted March 14, 2012 Spróbuj może zainicjować transfer do Premium tu przy próbie transferu wyświetlane są dane nowego i starego kontaktu. Share this post Link to post Share on other sites
ArturZ 115 Report post Posted March 15, 2012 Dziękuję za pomoc, zapomniany e-mail udało się odzyskać (otrzymałem go zarówno od supportu dropped, jak i kolegi z forum). Następnie okazało się, że e-mail jest już dawno usunięty, trzeba było zakładać od nowa i dopiero wtedy ponawiać transfer. Ostatecznie transfer powiódł się i domena wilki.pl jest już na moim koncie. Share this post Link to post Share on other sites