ams 14 Report post Posted April 19, 2012 Sprawdzajcie czy za wszystkie domeny spełniające regulamin promocji transferowej otrzymaliście punkty. U mnie 6% domen nie dostało punktów, mimo że powinno, pomogła reklamacja, ale dopiero po wymianie 3 maili premium przyznało się do błędu systemu (podejrzewam, że dotyczył nie tylko mnie). a. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted April 19, 2012 Błąd polegał na uwzględnieniu opcji w historii (a więc jeśli ktoś utrzymywał opcję na domenę w premium.pl, było to traktowane jak utrzymanie domeny). W wyniku tego błędu 8 osób nie otrzymało wynagrodzenia w sumie za 17 domen. Od razu po zauważeniu błędu (za co Andrzejowi dziękujemy) historia została ponownie przeliczona i zaległe kupony zostały uznane. W ten oto sposób standardowo, do godzin popołudniowych dnia następnego (dziś) wszystkie kupony powinny być już na skrzynkach użytkowników, których problem dotyczył. Poszkodowani w ten sposób otrzymali dodatkowo 10 zł rabatu. Przepraszamy za zaistniały problem. Share this post Link to post Share on other sites