Jump to content
Sign in to follow this  
maxperfect

Witam

Recommended Posts

Paweł ze Szczecina się kłania. Temat domen zainteresował mnie ok 3 miesiące temu, tak wiec jestem "zielony" w tej kwestii. Ciekawi mnie czy startując w czasach gdy najlepsze domeny są zajęte, da się jeszcze na tym cokolwiek zarobić - mam nadzieje ze forum okaże się kopalnią wiedzy na ten i inne związane z domenami tematy... Pozdrawiam Wszystkich Forumowiczów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj!

 

Paweł ze Szczecina się kłania. Temat domen zainteresował mnie ok 3 miesiące temu, tak wiec jestem "zielony" w tej kwestii. Ciekawi mnie czy startując w czasach gdy najlepsze domeny są zajęte, da się jeszcze na tym cokolwiek zarobić - mam nadzieje ze forum okaże się kopalnią wiedzy na ten i inne związane z domenami tematy... Pozdrawiam Wszystkich Forumowiczów.

 

Na początek odpowiedz sobie na jedno zaje***, ale to zaje*** ważne pytanie: jaki budżet planujesz przeznaczyć na tę inwestycję.

Następnie przelicz ile mógłbyś za to zarejestrować domen z tzw. "palca" (zakładając cenę jednej sztuki powiedzmy na poziomie 10 pln)

 

Kolejny krok to wybór dalszej drogi, czyli:

1. Uczysz się na własnych błędach i rejestrujesz około xx-xxx (w zależności od tego jak szybko nabędziesz wyczucia w tym aspekcie) nieudanych domen, które raczej nigdy nie doczekają się KK i spadną po roku,

2. Decydujesz się na bogatszy asortymentowo oraz jakościowo rynek wtórny i kupujesz za tę cenę na wyprzedażach innych Domainerów z większym doświadczeniem nazwy, które mają potencjalną szansę na znalezienie KK.

 

W drugim przypadku zdecydowanie zwiększasz swoją szansę na utrzymanie się na rynku, jednak pamiętaj, że w obu nie obędzie się bez odpowiedniego zaznajomienia się z tematem, czyli dokładnego przestudiowania tematów dotychczas poruszanych na forum.

Wtedy dowiesz się w jakie domeny warto inwestować, jakie branże są najbardziej opłacalne, oraz na co zwracać uwagę przy ich rejestracji/kupnie.