visser 9 Report post Posted March 10, 2013 Hej.Zarejestrowałem domenę w AM i pieniądze z konta zostały pobrane ale domena ma już od kilku dni stan "oczekuje na rejestrację" Wysłałem dwa tickety do AM i oba są bez odpowiedzi....... Czy AM takie płotki jak ja zwyczajnie olewa??? Ja chcę już rozporządzać domeną a nie mogę........ Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted March 10, 2013 Powinieneś już się przyzwyczaić, że AM zawsze milczy gdy klient ma racje... 1 Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted March 10, 2013 Oni tak maja ze raz odpowiadaja szybko, raz w ogole a czasem odpowiedza polowicznie. Share this post Link to post Share on other sites
visser 9 Report post Posted March 10, 2013 No ale to jest nie fair.......pieniądze wzięli a domeny nie mam..........To przeciez tak samo jakbyś zapłacił w sklepie za coś a sprzedający by Ci towaru nie wydał i na twoje pretensje reagował milczeniem......... Jestem wk..........ny. Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted March 11, 2013 @visser Przecież już w nazwie serwisu jest After.... 1 Share this post Link to post Share on other sites
mofokeng 17 Report post Posted March 11, 2013 No ale to jest nie fair.......pieniądze wzięli a domeny nie mam..........To przeciez tak samo jakbyś zapłacił w sklepie za coś a sprzedający by Ci towaru nie wydał i na twoje pretensje reagował milczeniem......... Jestem wk..........ny. między innymi dlatego przeniosłem się do Premium Share this post Link to post Share on other sites
visser 9 Report post Posted March 11, 2013 między innymi dlatego przeniosłem się do Premium 90% moich domen zostało też już jakiś czas temu przeniesione do premium,.......aczkolwiek czasami testy rejestruje w AM i tak kilka domen po testach posiadam regniętych właśnie u nich. Tak sobie teraz pomyślałem że przecież AM może teraz obracać moimi pieniędzmi ponieważ czekam na jedną płatność za domenę i być może "oni" już mają tę kwotę u siebie ale zainwestowali ją w lotto np. ;-) VISSER Share this post Link to post Share on other sites
Milo_milo 0 Report post Posted March 14, 2013 Niestety z przykrością muszę ostrzec pozostałych kolegów iż źle się dzieje w Aftermarket / dropped. Brak kontaktu ze strony BOK to fakt, ale ostatnie parę sytuacji z czego jedna skutkowała umowlnieniem zagranicznej domeny mojego klienta (!!! bez słowa wyjaśnienia ze strony aftermarket) skutkowała przeniesienem więkoszści portfolio domen do innego rejestratora :-( Najbardziej martwi mnie jednak obsługa domen zagranicznych i globalnych. Ostatnio poprostu NIE da sie ich przedluzyć. Obawiam się (ale to tylko przypuszczenia) iz jest to kwestia rozliczeń finansowych z pośrednikami ( miedzy aftermarket a poszczegolnymi rejestratorami narodowymi są pośrednicy (key-systems >> narodowy rejestrator danego kraju) Czy też mieliście z tym problem? Co o tym sądzicie? Share this post Link to post Share on other sites