Jump to content
Sign in to follow this  
inhuman

Witam wszystkich

Recommended Posts

Witam

 

Mam na imię Piotr i jestem tu nowy jak widać. W domenach siedzę od miesiąca ale forum odkryłem dopiero tydzień temu. Zatem przepraszam za moje domeny ninja w moim portfolio ale ponoć każdy tak zaczynał. Wszystkie pochodzą z palca, a raczej z głowy, a palec był tylko narzędziem. Początek wziął się oczywiście z wizji wielkich i łatwych pięniędzy, ale lektura tego forum szybko sprowadziła mnie na tzw. domenową ziemię i pozostanę na niej przynajmniej przez pierwszy rok w cieniu wielkich tego świata. :).

Prywatnie pracuję w branży energetycznej i niech tak pozostanie.

Pozdrawiam wszystkich i zapraszam inwestorów (KK tu raczej nie ma) do dobrych lokat w ninja z mojego porfolio. Przecież Alior się nie mógł pomylić. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem raczej na myśli ich reklamę z ninja.

:) no tak, troche kasy wtopiles a jesli bys jeszcze musial to splacac to juz w ogole byla by tragedia ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj :)

chyba za dużo czytałeś blogów inwestorów domenowych ;) jeżeli uważasz, że to łatwy zarobek ;)

Ninje też moga się przydać do własnego użytku ;)

Ale passa nie świnia zawsze się może odwrócić ;) tak więc powodzenia w świeci domenowym, gdzie nic nie jest pewne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomysły na ninje to bym i miał, wiele mam w głowie start-up'ów ;) ale gorzej z realizacją niestety, bo tworzenie stron www to zupełnie nie moja działka. Na każdego ninje w swoim portfolio miałem wizje prężnie działającej firmy :). Nawet logo wizualizowalem sobie w glowie ;). Póki co poczekam jednak aż znajdzie się ktoś, kto również znajdzie w nich potencjał.

Ale dzięki za słowa otuchy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account