Jump to content
cardinal

Aktywna sprzedaż domen

Recommended Posts

Witam Wszystkich,

nie mam doświadczenia w sprzedaży domen ale mam kilka adresów na rynek polski i zagraniczny.

Nazwy generyczne - nawiązujące do segmentów rynku lub branży.

 

Planuję skierować bezpośrednio zapytanie do wybranych firm, czy byłyby zainteresowane zakupem odpowiednich dla nich domen.

Czy mogę to zrobić nie narażając się na jakiekolwiek negatywne konsekwencje - czy to prawne czy ws polityki właścicieli końcówek - np utrata domeny.

 

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź.

 

Pozdrawiam Wszystkich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz wysyłać. Jeżeli to domeny generyczne, produktowe, branżowe to nikt Ci niczego nie zabierze. Drugorzędną sprawą jest siła przebicia i sens takiego postępowania i osobiście dodam - nie opłaca się.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

vul - Dziękuję za odpowiedź.

 

A jak wygląda polityka firm - właścicieli końcówek?

Nie będę postępował wbrew jakimś regułom wykorzystywania domen?

 

Domyślam się, że pisząc o nieopłacalności masz na myśli, że wysuwając ofertę nie będę w stanie otrzymać kwoty, którą być może bym uzyskał wówczas, gdy klient sam zainteresowałby się domeną?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domyślam się, że pisząc o nieopłacalności masz na myśli, że wysuwając ofertę nie będę w stanie otrzymać kwoty, którą być może bym uzyskał wówczas, gdy klient sam zainteresowałby się domeną?

 

Dokładnie to miałem na myśli :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

vul - bardzo dziękuję za odpowiedź w nawiązaniu do zastrzeżonych znaków towarowych (słownych, graficznych)

 

Bardzo bym prosił o podpowiedź czy nie naruszę polityki właścicieli końcówek wysuwając ofertę kupna bezpośrednio do potencjalnego kontrahenta, czy też wystawiając domeny na sprzedaż?

 

Z góry dziękuję

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites