Draft 49 Report post Posted March 14, 2013 Wcześniej Thomaso poruszał kwestię zmiany ceny domeny po dokonaniu jej zakupu w sklepie, ale przed jej opłaceniem. Odpowiedź dotyczyła raczej przypadku negocjacji cen. A jak jest w przypadku Kup Teraz? Klient dokonuje zakupu Kup Teraz za 100 zł, ale jeszcze nie opłaca domeny. Sprzedający nic o tym nie wie i akurat.podwyższa cenę na 120 zł lub obniża ją na 80 zł. Czy Klient ma jakiś określony czas na opłacenie domeny po dokonaniu zakupu w sklepie oraz jaką kwotę będzie miał do zapłacenia w dniu dokonywania zapłaty? Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted March 14, 2013 Jeśli cena jest niższa niż pierwotna, po prostu różnica wróci na konto. Jeśli cena jest wyższa - kupujący otrzyma zwrot i informację o wzroście ceny. W bliskich planach będzie możliwość dopłaty różnicy, a sprzedający będzie informowany o rozpoczęciu procesu. 1 Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted March 14, 2013 Wkrótce będzie dodane powiadomienie na stronie edycji oferty, że domena ma oczekującą płatność ze sklepu, to powinno wyeliminować przypadki nieświadomego obniżenia/podwyższenia/wyczyszczenia ceny w trakcie procesu. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Draft 49 Report post Posted March 14, 2013 Takie powiadomienie to wg mnie pilna konieczność. Jeśli już Klient zdecydował się zainwestować daną kwotę, to byłoby bardziej niż pożądane, gdyby sprzedający miał tę świadomość. Powiadomienie to będzie dotyczyć zapewne edycji oferty w serwisie Premium, ale czy również zmiany ceny poprzez edycję cen na liście sprzedaży? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted March 14, 2013 Będzie się wyświetlało na stronie oferty, ale będzie też "wyskakiwało" jako ostrzeżenie przy zmianie ceny. 1 Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted March 15, 2013 A nie lepiej jak na Allegro.pl usunąć domenę z giełdy na ten czas? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted March 15, 2013 A nie lepiej jak na Allegro.pl usunąć domenę z giełdy na ten czas?Nie lepiej, bo wtedy ktoś inicjując transakcję, której wcale nie zamierza opłacić, blokowałby domenę. Dzięki obecnemu rozwiązaniu domena jest cały czas na sprzedaż, a i kupujący ma motywację żeby się spieszyć z wpłatą. Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted March 15, 2013 Czy rozważacie może wprowadzenie wersji językowych polskiej / angielskiej na stronie sklepowej (np. w postaci takich małych, niezaśmiecających ekranu flag polskiej i angielskiej jak są na głównej stronie premium.pl)? Klienci z zagranicy czasem kupują domeny .pl, a obecny proces z podpowiedziami po polsku może być dla nich moim zdaniem bardzo trudny do przejścia. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted March 15, 2013 Jasne - w krótkim czasie pojawią się wersje językowe. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Draft 49 Report post Posted March 15, 2013 Czy Klient ma jakiś określony czas na opłacenie domeny po dokonaniu zakupu w sklepie przez Kup Teraz? Jeśli tak, to czy przewidujecie, że powiadomienie o oczekiwaniu na opłacenie domeny będzie zawierało w treści ostateczny termin płatności? Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted March 15, 2013 Takie powiadomienie to konieczność, wg mnie zmiana ceny powinna być zablokowana w terminie opłacenia domeny. Przecież jak zdarzy się taka sytuacja, że KK kliknie KT i wpłaci, zanim przelew dotrze cena domeny zostanie zwiększona, KK dostanie zwrot i będzie miał tylko jedną myśl - PRÓBA NACIĄGNIĘCIA! W 99% stracimy klienta. Share this post Link to post Share on other sites
Pablo 102 Report post Posted March 16, 2013 Dodam jeszcze odnośnie sklepu, że w przypadku wyświetlania oferty sprzedaży zawierającej 2 i więcej domen w komplecie w wyświetlającej się informacji "Te domeny są na sprzedaż" warto dodać informację że w KOMPLECIE np.: Komplet tych domen jest na sprzedaż". W przypadku obecnie istniejącej informacji mogą bowiem zrodzić się pytania od KK typu "każda ta domena z osobna jest do sprzedaży w cenie X czy komplet tyle kosztuje?" Niepotrzebne wątpliwości, które mogą rodzić serię maili do właściciela lub admina. Dzięki za uwzględnienie mojej sugestii. Fajnie to zrobiliście. Korzystając z okazji nasuwa mi się jeszcze jeden pomysł, który myślę, że może wnieść dodatkową funkcjonalność dla użytkowników Premium. Otóż skoro Premium ma teraz SKLEP i GIEŁDĘ to może warto rozważyć wprowadzenie opcji dla wystawiającego domenę gdzie chciałby aby jego oferta była widoczna czy tu i tu czy tylko w określonym miejscu. Otóż o co mi chodzi postaram się przedstawić na przykładzie. Mam w swoim portfelu trochę domen ImięNazwisko.pl z dużym ruchem. Chciałbym aby po wpisaniu tej domeny do paska pojawiała się strona sklepu Premium z informacją, że domena jest na sprzedaż ale JEDNOCZEŚNIE NIE CHCIAŁBYM aby ta domena widniała na giełdzie pod moim profilem. Czyli w sklepie TAK na giełdzie NIE. Na chwilę obecną jest tak, że aby coś pojawiało się w sklepie musi być wystawione na giełdzie. Dobrze byłoby mieć możliwość włączenia przy wystawianej domenie odpowiedniej opcji. Share this post Link to post Share on other sites
Draft 49 Report post Posted March 21, 2013 Świetny film na sklepowych stronach! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Jarek17 58 Report post Posted April 23, 2013 Jest szansa na pojawienie się w panelu opcji wyłączenia wymogu wpłaty kaucji podczas negocjacji w sklepie? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 24, 2013 Nie wydaje mi się to dobrym pomysłem, ale rozważymy. Share this post Link to post Share on other sites
tmi 728 Report post Posted April 24, 2013 Decydowanie właściciela domeny o włączeniu/wyłączeniu wymogu wpłaty kaucji nie wydaje Ci się dobrym pomysłem? Mógłbym płacić miesięczną opłatę aby była możliwość wyłączenia wymogu kaucji. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted April 24, 2013 Wprowadzimy na życzenie (po kontakcie z DOK), ale w następnym tygodniu. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 24, 2013 Decydowanie właściciela domeny o włączeniu/wyłączeniu wymogu wpłaty kaucji nie wydaje Ci się dobrym pomysłem? Mógłbym płacić miesięczną opłatę aby była możliwość wyłączenia wymogu kaucji. Tak, nie wydaje mi się dobrym pomysłem wyłączanie wymogu kaucji przy negocjacjach, z mojego doświadczenia ta funkcja sprawdza się bardzo dobrze. Ale oczywiście każdy może to widzieć inaczej, dlatego na specjalnie w tym zelu zwołanym zebraniu zespołu ;-) zdecydowaliśmy, że dodamy odpowiedni przełącznik w ustawieniach i niezwłocznie poinformujemy o tym fakcie w niniejszym wątku. 3 Share this post Link to post Share on other sites
Tuśka 18 Report post Posted May 24, 2013 Decydowanie właściciela domeny o włączeniu/wyłączeniu wymogu wpłaty kaucji nie wydaje Ci się dobrym pomysłem? Mógłbym płacić miesięczną opłatę aby była możliwość wyłączenia wymogu kaucji. Opcja wyłączenia wymogu kaucji została wprowadzona w ustawieniach sprzedaży (https://premium.pl/preferences.html?section=sell). Bezpłatnie 2 Share this post Link to post Share on other sites