doggystyle4 213 Report post Posted January 7, 2014 A więc taka sytuacja spotkała mnie 23 grudnia - taki przedświąteczny wq*rw... Jako, że jak powszechnie wiadomo w az.pl przejrzystość regulaminów i cenników pozostawia wiele do życzenia postanowiłem "ręcznie" sprawdzić, czy rzeczywiście DNT jest po 50 groszy netto, czy tez nie. Okazuje się, że nie, bo taka cena mimo oficjalnej obecności w cenniku jest wyłącznie dla niewielkiej grupy klientów, ale to już inna kwestia. Wpisałem na szybko "blabla", by sprawdzić ile mnie za to skasują i po rozczarowaniu odpuściłem. Oczywiście otrzymałem standardowy list z gratulacjami, do którego już niestety chyba każdy przywykł: a po kilku dniach jakiś "spec" od marketingu po źle zrozumianym szkoleniu z Persfazji w sprzedaży chyba stwierdził, że z końcem roku można jeszcze podbudować statystyki, czy może zwiększyć dochód wysyłając takie oto wezwanie do zapłaty za niezamówione usługi: Mimo, ze nigdzie nie jest użyte słowo "wezwanie" jest kilka elementów sugerujących odebranie tego listu jako właśnie konieczność uregulowania należności: Do dnia dzisiejszego nie stwierdziliśmy wpłaty na usługi zamówione w AZ.pl. Przypomniene o wpłacie za usługi zamówione w AZ.pl... (pisownia oryginalna) Prosimy o przesłanie potwierdzenia... Prosimy o uregulowanie płatności w terminie 7 dni. To było bardzo bardzo głupie posunięcie. Jestem w szoku, że tak szanowana firma zdecydowała się na takie nieczyste zagranie w stosunku do swoich klientów. Kwota 14,96 zł, czy 99 zł jest zupełnie bez znaczenia. Tym nieczystym zagraniem firma az.pl dla mnie osiągnęła poziom domenowych telefonicznych naciągaczy, którzy wciskają ludziom herezje. Ja tej firmie za udaną dotychczasową współpracę dziękuję. Jak rejestrowałem tam w promocji, to starałem się w ramach podziękowania nie transferować domen do premium, czy am, mimo, że szansa na sprzedaż byłaby wyższa. Zaistniałej sytuacji jednak nie przeboleję, bo bardzo ale to bardzo nie lubię ludzi, którzy żerują na niewiedzy, nieświadomości i naiwności innych. P.S. Proszę, by pracownicy az.pl nie przysyłali mi prywatnych wiadomości nawiązujących do tego tematu. 2 Share this post Link to post Share on other sites
exallwave 123 Report post Posted January 7, 2014 (edited) Powiem, że dałeś ostro czadu Krzychu - nie spodziewałem się. Walisz prosto z mostu i za to Cię cenię. Rację masz, ale z drugiej strony zauważ, że az brzytwy się chwyta (no może trochę przesadziłem - ma trudny okres). W sytuacjach stresowych różne rzeczy się wyczynia. Przydałby im się powiew świeżości - przejrzystość, jasne zasady i zdefiniowanie unikalności, tak aby klienci mogli się utożsamiać. Wiele jest szkół jak to zrobić, nie zawsze to wychodzi, szczególnie przy takich środkach, jak jeden z tu przedstawionych, a najlepiej jest wcielić się (tak na poważnie) w rolę klienta... __ Edit: ...a chyba oczywistym jest, że żaden klient nie lubi ponagleń, popychania do zapłaty zza coś czego nie chce... ma przede wszystkim "zachciecić", a zapłata jest czymś wtórnym. Edited January 7, 2014 by exallwave Share this post Link to post Share on other sites
mindryl 43 Report post Posted January 7, 2014 Patrze na szybko, wiec mogę się mylić ale to chyba proforma więc moga Ci skoczyć, ale ładnie się pogrążają - zamiast nowych promocji dla wszystkich jak dawniej piszą skrypty pułapki na userów - ciekawe gdzie ich to zaprowadzi. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted January 8, 2014 Moje zainteresowania domenami trwają prawie trzy lata, i mam takie wrażenie, że AZ cały czas stoi w miejscu jeśli chodzi o rozwój. Wydaje mi się, że osoba odpowiedzialna za rozwój w ogóle się nie przykłada. Zatrudniając kolejną modelkę/aktorkę/celebrytkę niczego nie zmieni, bo ona wizerunki firmie nie zrobi. Odnoszę wrażenie, że AZ nastawiło się bardziej na klientów, którzy utrzymują tam pojedyncze domeny/hosting niż na domeniarzy. Ale niestety cały czas kulejąca giełda nie zachęca do korzystania. Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted January 8, 2014 Moje zainteresowania domenami trwają prawie trzy lata, i mam takie wrażenie, że AZ cały czas stoi w miejscu jeśli chodzi o rozwój. Wydaje mi się, że osoba odpowiedzialna za rozwój w ogóle się nie przykłada. Zatrudniając kolejną modelkę/aktorkę/celebrytkę niczego nie zmieni, bo ona wizerunki firmie nie zrobi. Odnoszę wrażenie, że AZ nastawiło się bardziej na klientów, którzy utrzymują tam pojedyncze domeny/hosting niż na domeniarzy. Ale niestety cały czas kulejąca giełda nie zachęca do korzystania. Nieprawda. Przez pewien czas mieli "boosta". Wprowadzili zmiany na bardziej przyjazne. My patrzymy z punktu widzenia domainerów. Natomiast zgaduję, że 95% odbiorców ich usług to osoby i firmy mające pojedyncze domeny prywatne, firmowe. Domainerzy nie są priorytetem. Natomiast rzeczywiście, od jakiegoś czasu, od ok. pół roku od czasu zmiany strony www coś się psuje: - obostrzenia co do wytransferowywania - obostrzenia dotyczące promocji - kupa niepotrzebnych powiadomień - maksymalizacja bezsensownej komunikacji - nieprzejrzystość cenowa - trudno się połapać w tych wszystkich cenach, cennikach, co i dlaczego, skąd taka cena, jak oni liczą te ich wirtualne zniżki procentowe, totalny bałagan i chaos. - nawet strona www zawiera często błędy, o których pisałem Poczekamy, zobaczymy. Bez AZ.pl domenowa scena przezyje. 2 Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted January 8, 2014 Nieprawda. Przez pewien czas mieli "boosta". Wprowadzili zmiany na bardziej przyjazne. My patrzymy z punktu widzenia domainerów. Natomiast zgaduję, że 95% odbiorców ich usług to osoby i firmy mające pojedyncze domeny prywatne, firmowe. Domainerzy nie są priorytetem. Poczekamy, zobaczymy. Bez AZ.pl domenowa scena przezyje. Zmiany na bardziej przyjazne, tzn ? Od początku mojego "istnienia" na forum widziałem narzekania na giełdę, i co przez ten czas się zmieniło ? Oczywiście, że patrze z punktu widzenia domeniarza, bo uważam, że możliwości Az są bardzo duże, ale wykorzystane. Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Tea 46 Report post Posted January 8, 2014 (edited) Nie lubię takich sytuacji, nie cierpię wręcz. Dla mnie to szukanie jeleni, a nuż ktoś zapłaci. Edited January 8, 2014 by Mr.Tea Share this post Link to post Share on other sites
nikolas 42 Report post Posted January 8, 2014 osoba odpowiedzialna za rozwój w ogóle się nie przykłada Przykłada się i to jeszcze jak! Dostaję mejle prawie co tydzień informujące o potrzebie przedłużenia domen, nawet smsy i listy polecone Ale nie chcę je przedłużać. Takiego mejla, jak doggystyle4, też już miałem kiedyś, ale zignorowałem, nawet nie wczytywałem się. Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted January 11, 2014 I oczywiście kolejny przykład upadku AZ: Coś się z matematyką porabało, albo zatrudniają jakąś gimbazę w dziale marketingu. A na serio, gdyby w tym kraju UOKIK czuwał, to by taka firma dostała z 10 mln zł. kary, płatne w ciągu 14 dni i uważała na nieczyste triki marketingowe. Share this post Link to post Share on other sites
ksitek 13 Report post Posted January 20, 2014 Witam Was serdecznie, chciałabym zauważyć, iż wspomniane dokumenty nie są wezwaniem do zapłaty, a jedynie przypomnieniem. Firma AZ.pl nie stosuje wezwań do zapłaty, nigdy tego nie robiła i nie ma zamiaru robić. Jesteśmy rzetelną, uczciwą firmą, która buduje swoją markę poprzez zaufanie i zadowolenie swoich Klientów. Zawsze staramy się sprostać Waszym oczekiwaniom i często było to doceniane. Życzę Wszystkim dużo uśmiechu i miłego dnia. Pozdrawiam Anna Kur Dyrektor AZ.pl Share this post Link to post Share on other sites
lukas22333 10 Report post Posted January 20, 2014 ...i zadowolenie swoich Klientów. Zawsze staramy się sprostać Waszym oczekiwaniom i często było to doceniane. Tu można dyskutować. Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted January 20, 2014 Co było, a nie jest, nie pisze się w rejestr Share this post Link to post Share on other sites