Jump to content

piad2

Użytkownik
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About piad2

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

348 profile views
  1. Wygląda to na większą awarię.
  2. Okazało się, że w regulaminie mają napisane, że mogą usunąć domenę po 3 dniach po nie opłacaniu. Nie mam pojęcia więc po co jest 30 dniowy okres kwarantanny, jeżeli mogą usunąć domenę po 3 dniach. Myślałem, że NASK narzuca na partnerów biznesowych taki okres kwarantanny, cóż człowiek dotkliwie uczy się na błędach.
  3. Domenę chciałem opłacić jeszcze przed wygaśnięciem. Chciałem to zrobić o godzinie 7:00 domena została uwolniona około godziny 16:00. Wcześniej z nerwów nie napisałem , o której godzinie domena trafiła do puli możliwych do rejestracji. Dlatego ponawiam pytanie.
  4. Witam, Dzisiaj wygasła mi domena, po 30 dniowy okresie ochronnym. Z rana chciałem ją opłacić, lecz nie udało mi się, ponieważ otrzymałem komunikat, że domena wygasła ponad 30 dni temu. Dodatkowo, gdy chciałem w okolicach południa zalogować się do panelu ovh pojawił się jakiś błąd zrobiłem screena, który całkowicie uniemożliwił dostęp do panelu ovh. Czy to normalne, że nie mogłem opłacić domeny w dniu dzisiejszym, chociaż dzisiaj minął całkowity termin wygaśnięcia?
×