Jump to content
karollp

A może ją (domenę) sprzedać jakiejs firmie ?

Recommended Posts

Witam, jestem początkujący na tym forum i z góry proszę o wyrozumiałość. Zarejestrowałem sobie taki spad apix*pl. Rejestrowałem go z myślą o zapleczu pod pozycjonowane stronki (krótka nazwa domeny + historia). Jednak po wpisaniu nazwy do google wyskoczyło mi kilka firm które teoretycznie mogą być zainteresowane tą właśnie domeną. I teraz zastanawiam sie czy nie "uderzyć" do tych firm z pytaniem czy nie są zainteresowani kupnem (pewnie wielu z Was tak robi). Czy z takich spadów można coś sensownego wyciągnąć (np 500 - 1k PLN) ?

 

P.S. Czytałem, że potępiany jest na tej grupie cybersquatting. Jednak tej sytuacji to chyba nie dotyczy (to nie jest TM, ani żadna znana nazwa) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ostatnio przypadkiem tak sprzedaję :) Kupiłem domenę ze względu na ruch, i wygooglałem że istnieje taka firma. Napisałem maila, potem dogadaliśmy się co do ceny, teraz pozostała tylko cesja. Napisz maila, na pewno nic na tym nie stracisz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja ostatnio przypadkiem tak sprzedaję :) Kupiłem domenę ze względu na ruch, i wygooglałem że istnieje taka firma. Napisałem maila, potem dogadaliśmy się co do ceny, teraz pozostała tylko cesja. Napisz maila, na pewno nic na tym nie stracisz ;)
Wiem, że to "przypadkiem" zabrzmiało jak piwo bezalkoholowe, ale faktycznie z rejestrowałem ją z myślą o zapleczu. Zresztą, to nieważne.

Tak jak pisałem jestem jeszcze zielony w obrocie domenami, więc nie wiem od jakiej kwot zacząć ewentualna licytację i jakiej kwoty się spodziewać ? Możecie cos podpowiedzieć początkującemu "domeniarzowi" jak to opchnąć z wieeeeelkim zyskiem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doświadczenia może wielkiego nie mam, ale wyczuj co to za firma, jakimi pieniędzmi tam się mniej-więcej obraca i dostosuj do tego cenę za domenę :)

Share this post


Link to post