Jump to content
Sign in to follow this  
Kinga

Rejestracja domeny w urzedzie patentowym

Recommended Posts

Witam

Na początku chciałam powiedzieć,że jestem zupełnie zielona i nowa w temacie domen urzędów patentowych itp,więc mam nadzieję,że mnie nie zmieszacie z błotem jak napiszę jakąś głupotę.

Mam kilka pytań na które mam nadzieję uzyskać od Was odpowiedzi.

 

Sprawa wygląda następująco:

W lutym kupiłam sobie domenę mając pomysł na stronę internetową.Domena nie jest zadnym znakiem towarowym ani nawet nie jest do niczego istniejącego podobna.Strona która jest podłączona pod domenę jest czymś nowym na polskim rynku.Moja strona ma Logo,które zostało stworzone specjalnie dla mnie i za zapłaciłam za nie autorowi.

 

Teraz moje pytanie:

Czy istnieje w Polsce możliwość zarejestrowania mojej domeny strony i loga w urzędzie patentowym przeze mnie jako osobę fizyczną?

 

Pozdrawiam Kinga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam

Na początku chciałam powiedzieć,że jestem zupełnie zielona i nowa w temacie domen urzędów patentowych itp,więc mam nadzieję,że mnie nie zmieszacie z błotem jak napiszę jakąś głupotę.

Mam kilka pytań na które mam nadzieję uzyskać od Was odpowiedzi.

 

Sprawa wygląda następująco:

W lutym kupiłam sobie domenę mając pomysł na stronę internetową.Domena nie jest zadnym znakiem towarowym ani nawet nie jest do niczego istniejącego podobna.Strona która jest podłączona pod domenę jest czymś nowym na polskim rynku.Moja strona ma Logo,które zostało stworzone specjalnie dla mnie i za zapłaciłam za nie autorowi.

 

Teraz moje pytanie:

Czy istnieje w Polsce możliwość zarejestrowania mojej domeny strony i loga w urzędzie patentowym przeze mnie jako osobę fizyczną?

 

Pozdrawiam Kinga

 

Polecam na poczatek zapoznac sie z matrialami zawartymi na www.uprp.pl to tak edukacyjnie :)

Odpowiadajac na twoje pytanie .