Jump to content
michalth

przeniesienie domeny na inne konto

Recommended Posts

Witam,

 

Piszę do was ponieważ mam problem z przeniesieniem domeny na inne konto z aftermarket.

Od wielu lat w naszej rodzinie mamy kupioną domenę z naszym nazwiskiem i korzystamy z niej głównie do e-maila.

Mój tato ją kupił, lecz w 2020 roku zmarł. Udało mi się zalogować na jego konto i dalej ją odnawiam co roku.

Mój problem polega na tym, że konto taty było założone na skrzynkę e-mail orange która już nie istnieje i nie ma do niej dostępu.

Wszystkie rzeczy związane z przeniesieniem, edytowaniem danych taty konta związane są z autoryzacją, która odbywa się właśnie przez e-mail, który już nie istnieje.

Bardzo proszę o pomoc w przeniesieniu domeny na moje konto.

 

Z góry dziękuje za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Zapytaj w AM jaka jest u nich procedura spadkowa.

2. Jeśli AM nie pomoże, zgłoś się do NASK (dns.pl), oni mają procedurę spadkową i pomogą Ci pozyskać domenę (o ile oczywiście masz do niej prawo).

3. Alternatywnie, jeśli domena nie ma opcji, to możesz założyć opcję i skasować domenę, wadą będzie to, że przez 5 dni nie będzie działać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo dziękuję za odpowiedź.

Napisałem już e-mail do AM. Mam nadzieję, że oni mi pomogą.

Tak, mam prawo do domeny, ponieważ nabyłem spadek po tacie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 12.01.2024 o 23:17, pb napisał:

3. Alternatywnie, jeśli domena nie ma opcji, to możesz założyć opcję i skasować domenę, wadą będzie to, że przez 5 dni nie będzie działać.

 

A skasuje bez potwierdzenia ???

Edited by Bazyli

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Bazyli napisał:

A skasuje bez potwierdzenia ???

 

Tego nie wiem, bo nie znam AM, ale słuszna uwaga. Jeśli się nie da, to pozostaje czekać aż wygaśnie, tylko wtedy nie będzie działać przez 30 dni.

Miejmy nadzieję, że obędzie się bez tego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich,

 

Napisałem do pomocy AM tak jak doradziliście i pomoc techniczna rozwiązała to tak:

1. W pierwszym kroku musiałem dodać moje dane jako użytkownika i ustawić je jako domyślne.

2. Później aby zmienić e-mail autoryzacji, musiałem dodać swój dowód osobisty jako potwierdzenie tożsamości na stronie AM.

3. Następnie poinformowałem doradcę o tym fakcie w e-mailu i zmienił mi adres e-mail na mój, który mu podałem.

 

Pomoc techniczna AM bardzo szybko odpowiada i dokładnie instruuje krok po kroku jak postąpić.

 

Dziękuję wszystkim za pomoc.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×