Jump to content
Dropped.pl

AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Czemu nie można dodać domen globalnych do listy domen do przechwycenia i do monitorowanych domen?

 

 

Dropped ostatnio jakoś tu nie zagląda a więc lepiej wysłać ticket (chociaż na tickety też nie odpisują ostatnio) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę o numer ticketu, który nie otrzymał odpowiedzi ? Support pracuje codziennie od 7 do 24, oraz w weekendy od 10 do 22.

 

Pozdrawiam,

Michał :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proszę o numer ticketu, który nie otrzymał odpowiedzi ? Support pracuje codziennie od 7 do 24, oraz w weekendy od 10 do 22.

 

Pozdrawiam,

Michał :rolleyes:

 

 

[#863593885]

 

 

Edit: ticket z dnia 1 Października 2011 ;)

Edited by waniawp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis
[#863593885]

 

 

Edit: ticket z dnia 1 Października 2011 :rolleyes:

 

 

Nie można takich rzeczy na PW? Wchodzę w temat i, kurde, jakieś nic nie mówiące cyferki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie można takich rzeczy na PW? Wchodzę w temat i, kurde, jakieś nic nie mówiące cyferki.

 

 

A no można było ale prośba o numer ticketu była zawarta w tym wątku a nie na PM także numer ticketu napisałem w tym wątku a nie na PM :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis
A no można było ale prośba o numer ticketu była zawarta w tym wątku a nie na PM także numer ticketu napisałem w tym wątku a nie na PM :rolleyes:

 

Prośba była napisana w lekko ostentacyjnym tonie, jako odpowiedź na "Dropped ostatnio jakoś tu nie zagląda". Teraz widać że zagląda.

 

Takie rzeczy, na PW. Bo niedługo, naprawdę, nie będzie tu już po co wchodzić. Piszę to jako prośbę - szczerą i od serca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok postanawiam poprawę ;) Faktycznie wątek nosi tytuł "uwagi i sugestie" ale jak piszę uwagi i sugestie to nikt na nie nie odpowiada :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sugestia:

 

Przedłużanie opcji jest funkcją rejestru, niekoniecznie przez kasowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

statystyki odwiedzin aukcji nie działają.

 

edit:

... no i już działają. Szybka reakcja :)

Edited by epson

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy w serwisie AfterMarket/Dropped cały czas działa program partnerski widoczny w menu? Czy regularnie odświeżane są statystyki partnera?

podbiję pytanie, mam w wielu miejscach ustawione url'e z referalem w formie "&a=numeruzytkownika". Przez strony te przechodzi spory ruch, jest trochę wejść na pewno do Aftermarketu, jednak od kilku miesięcy nie mam żadnej zmiany w Statystykach partnera: https://www.dropped.pl/partnerstats.php

Zastanawiam się, czy ruch jest słaby, może nie generuję nowych użytkowników, a może po prostu Program Partnerski: nie działa.

 

Korzystacie z tego PP? Rośnie coś komuś w statystykach?

Edited by dlp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proszę o numer ticketu, który nie otrzymał odpowiedzi ? Support pracuje codziennie od 7 do 24, oraz w weekendy od 10 do 22.

 

Pozdrawiam,

Michał ;)

 

 

[#863593885]

 

 

Edit: ticket z dnia 1 Października 2011 ;)

 

 

Można zapytać po co był ten numer ticketu skoro i tak do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę Pana - sprawa ma się następująco - otrzymał Pan odpowiedź praktycznie po 3h od momentu napisania ticketu. Został Pan poinformowany że Pana propozycja zmiany została przesłana wyżej - oczekuje ona u programistów na realizację - zgodnie z tym co było napisane - zostanie Pan poinformowany jeżeli zrealizujemy prośbę ;-)

 

Pisanie że nie otrzymuje Pan odpowiedzi jest rażące dla nas - gdyż jest to nieprawdą.

 

Pozdrawiam,

Michał Mazur

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proszę Pana - sprawa ma się następująco - otrzymał Pan odpowiedź praktycznie po 3h od momentu napisania ticketu. Został Pan poinformowany że Pana propozycja zmiany została przesłana wyżej - oczekuje ona u programistów na realizację - zgodnie z tym co było napisane - zostanie Pan poinformowany jeżeli zrealizujemy prośbę ;-)

 

Pisanie że nie otrzymuje Pan odpowiedzi jest rażące dla nas - gdyż jest to nieprawdą.

Pozdrawiam,

Michał Mazur

 

 

Otóż prawdą jest to że otrzymałem odpowiedź na pierwszą wiadomość. Prawdą również jest to że nie dostałem odpowiedzi na drugą wiadomość na którą już nie oczekuję odpowiedzi ponieważ zdecydowałem się nie przedłużać abonamentu tym samym sprawę uważam za zamkniętą :)

 

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

trochę z innej beczki proszę Pana kiedy zamierzacie poprawić działanie serwisu bo na to pytanie chciałoby znać odpowiedź wielu użytkowników

 

Proszę Pana - sprawa ma się następująco - otrzymał Pan odpowiedź praktycznie po 3h od momentu napisania ticketu. Został Pan poinformowany że Pana propozycja zmiany została przesłana wyżej - oczekuje ona u programistów na realizację - zgodnie z tym co było napisane - zostanie Pan poinformowany jeżeli zrealizujemy prośbę ;-)

 

Pisanie że nie otrzymuje Pan odpowiedzi jest rażące dla nas - gdyż jest to nieprawdą.

 

Pozdrawiam,

Michał Mazur

Share this post


Link to post
Share on other sites

@waniawp: Prosimy o zakładanie nowych ticketów dla oddzielnych spraw - dopisywanie do istniejących komplikuje sytuację ;-)

Edited by Noname

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prosimy o zakładanie nowych ticketów dla oddzielnych spraw - dopisywanie do istniejących komplikuje sytuację ;-)

 

w tym przypadku to chyba znacznie ułatwienie dla was, odpowiedzieć raz na forum gdzie zagląda wiekszość użytkowników am niż odpisywanie na kilkadziesiąt ticketów dotyczących tej samej sprawy

Share this post


Link to post
Share on other sites
w tym przypadku to chyba znacznie ułatwienie dla was, odpowiedzieć raz na forum gdzie zagląda wiekszość użytkowników am niż odpisywanie na kilkadziesiąt ticketów dotyczących tej samej sprawy

 

Mój poprzedni post dotyczył odpowiedzi na @waniawp.

 

:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
w tym przypadku to chyba znacznie ułatwienie dla was, odpowiedzieć raz na forum gdzie zagląda wiekszość użytkowników am niż odpisywanie na kilkadziesiąt ticketów dotyczących tej samej sprawy

to nie jest forum AM...

do odpisywania mają ekipe, więc sie nie martw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego dropped.pl nie informuje wcześniej o zbliżającym się terminie wygasania opcji? Dzisiaj rano dostałem maila, że jedna z moich opcji wygasła. Wprawdzie założyłem ją ponownie ale to raczej mało komfortowa sytuacja. Mam sobie sam kalendarzyk prowadzić z terminami wygasania?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis

Miło by było gdyby w "Moja lista opcji" oprócz daty wygasania opcji była data do której opłacona jest domena (i możliwość sortowania wg niej). Myślę że taka funkcjonalność byłaby by przydatna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×