Jump to content
korneliusz.com

Recesja w USA nie dotknie reklamy w Internecie

Recommended Posts

I recesja w USA niedlugo minie. Cena ropy zaczyna spadac i szacuje sie, ze w niedlugim czasie spadnie nawet ponizej 100$ za barylke.Dolar juz odrobil straty i kosztuje ok 2,3zl Fsysko wraco do normy :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
I recesja w USA niedlugo minie. Cena ropy zaczyna spadac i szacuje sie, ze w niedlugim czasie spadnie nawet ponizej 100$ za barylke.Dolar juz odrobil straty i kosztuje ok 2,3zl Fsysko wraco do normy ;)

 

Recesja nie jest związana jedynie z cena ropy, śmiem twierdzić, że to jeden z naprawdę wielu elementów, nie najmniej ważny, ale też bynajmniej nie najważniejszy!

 

Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Internet rządzi się własnymi prawami i trzeba traktować nieco odrębnie od tradycyjnych rynków offline. Choć oczywiście, jesli bedzie recesja to i mniej osob bedzie kupowac online, ale znow jest szansa i juz to dalo sie zauwazyc w USA, ze np. na serwisach z nieruchomosciami male jest zainteresowanie kupnem, za to przewaza obecnie wystawianie nieruchomosci na sprzedaz. Czyli jak nie to to tamto. Np strony bedace klasycznymi supermarketami online moga miec mniejsze obroty, ale za to wzrosnie zapotrzebowanie na serwisy porownujace ceny paliw, obliczajace najkrotsza najbardziej ekonomiczna droge po zakupy, podobnie banki byc moze udziela mniej kredytow, ale za to zwieksza swoje obroty firmy umawiajace online na porady psychologiczne podupadlych na zdrowiu kredytowych niewyplacalnych dluznikow czy doradcow finansowych itp. Samo zas korzystanie z internetu nie zmaleje przez ceny ropy, rowniez z prostego powodu...Internet to nie tylko platformy B2B, ale przede wszystkim wciaz informacje, czerpanie informacji, a zapotrzebowanie na to rosnie, rosnac wiec beda wydatki na reklame na stronach o tym profilu. Przykladow mozna mnozyc, tak czy owak, coraz bardziej przenosimy nasze zycie do postaci online i tendencja jest wzrostowa i nagle sie to nie zmieni tylko dlatego, ze offline sa wieksze ceny paliw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prognozy pokazują, że wydatki na reklamę internetową będą rosły dwu-cyfrowo, a na telewizyjną o wiele mniej. Za to na reklamę w prasie spadać. To pokazuje, że internet zyskuje w porównaniu z tradycyjnymi mediami i recesja będzie wpływała na rozwój internetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×