Kangur 1,649 Report post Posted February 3, 2009 (edited) Jak to się ma do wcześniejszych raportów i założeń ? Całość na Webhosting: http://webhosting.pl//Antyefekt.stycznia Edited February 3, 2009 by Kangur Share this post Link to post Share on other sites
tomekpl 0 Report post Posted February 3, 2009 No ja już to skomentowałem z home szkoda prowadzić jakiekolwiek powiązania biznesowe, a nawet prywatne. Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted February 3, 2009 To, co niepokoi, to brak znaczących obniżek cen odnowień u Partnerów NASK. Mimo że cena hurtowa odnowienia domeny .pl to 40 zł, a domeny .com.pl to 30 zł – u Partnerów ceny netto nadal są bardzo wysokie, po 90-100 złotych za domenę. Hehe, ale mnie to rozbawiło. Fakt faktem, że niektórzy partnerzy NASK nadal nie obniżyli znacznie cen odnowien, ale to dzięki błędnej polityce NASK nadal tkwimy w tym marazmie. Hallo, NASK, w DE mamy domeny za 4-5 EUR. Obniżcie do tego poziomu (czyli jeszcze o 50%) ceny dla partnerów, to sie dopiero wtedy zacznie walka, bo bedzie taka roznica, ze jedni beda mieli po 20-30 a drudzy raczej nie zechca tkwic miedzy 80 a 120 PLN. A tak to co to jest za łaska obniżenie ceny odnowienia dla partnerów z 60 do 40 PLN. Share this post Link to post Share on other sites
Relayed 0 Report post Posted February 3, 2009 (edited) Tylko u tych którzy nie obniżyli ceny przedłużenia pl są klienci 'gotowi' zapłacić 80-100 i właśnie na nich ci potentaci zarabiają. Wytłumacz mi na czym ma zarobić ktoś kto sprzedaje domeny po 10zł netto a przedłużenia ma po 42-45zł netto. Tu niema zysku. A fakt iż ci owi partnerzy nie mają się do dużych obniżek świadczy tylko o tym. Pewien partner NASK'u zachęca swoich partnerów właśnie do takiej polityki, czyli rejestracje po 1zł lub taniej i tekst w regulaminie że za pobranie kodu authinfo opłata, obowiązek przedłużenia. A cena przedłużeń na poziomie 80-100zł. Pozdrawiam. Edited February 3, 2009 by Relayed Share this post Link to post Share on other sites
paker6 0 Report post Posted February 3, 2009 home, nazwa, domenomania chcą jak najwięcej kasy zostawić dla siebie dlatego nie dają obniżek cen przedłużenia a łapią ludzi na promocje w których dają kodu authinfo dopiero po przedłużeniu domeny. Wielki minus dla nich za to. Raczej już nie skorzystam z ich usług dopóki się nie opamiętają... Share this post Link to post Share on other sites
xtr 3 Report post Posted February 3, 2009 Wszyscy by chcieli rejestrować domeny po 90 groszy (czyli z dopłatą ze strony partnerów dla NASK) a potem albo ich nie przedłużyć albo pobrać za darmo kod authinfo i przenieść się do tańszego rejestratora. Ewentualnie założyć opcje i w ten sposób zmienić operatora. Więc w jaki sposób niby by mieli zarabiać? Biznes to biznes Share this post Link to post Share on other sites
heden.pl 158 Report post Posted February 3, 2009 (edited) Wszyscy by chcieli rejestrować domeny po 90 groszy (czyli z dopłatą ze strony partnerów dla NASK) a potem albo ich nie przedłużyć albo pobrać za darmo kod authinfo i przenieść się do tańszego rejestratora. Ewentualnie założyć opcje i w ten sposób zmienić operatora. Więc w jaki sposób niby by mieli zarabiać? Biznes to biznes Osobiście wolałbym aby cena rejestracji = cena przedłużenia = ~20 zł. Niż takie różnice. NASK sam dopuścił do tego ustalając takie dysproporcje pomiędzy tymi dwiema cenami. Edited February 3, 2009 by heden.pl Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted February 3, 2009 (edited) Tylko u tych którzy nie obniżyli ceny przedłużenia pl są klienci 'gotowi' zapłacić 80-100 i właśnie na nich ci potentaci zarabiają. Wytłumacz mi na czym ma zarobić ktoś kto sprzedaje domeny po 10zł netto a przedłużenia ma po 42-45zł netto. Tu niema zysku. A fakt iż ci owi partnerzy nie mają się do dużych obniżek świadczy tylko o tym. Pewien partner NASK'u zachęca swoich partnerów właśnie do takiej polityki, czyli rejestracje po 1zł lub taniej i tekst w regulaminie że za pobranie kodu authinfo opłata, obowiązek przedłużenia. A cena przedłużeń na poziomie 80-100zł. 1. to oczywiste, że celem firmy jest zarabianie, choćby przez golenie chętnych i trzeba się nachapać, póki okazja 2. to oczywiste, że jak ktoś sie przyzwyczaił do ssania kasy po stówce od domeny, to przecież zejście do 50 PLN to jakby siekiera w plecy i działalność charytatywna, ba, rozdawnictwo. 3. może czas wprowadzić takie samy ceny rejestracji i przedłużenia i skonczyc z farsą rejestracji za grosze, ukrywaniem wydawania auth_info i całą tą ciuciubabką 4. Poza tym niech NASK sie zapyta kolegów z DENIC jaki oni mają tam status i dlaczego uważają, że są jedynie niejako "konserwatorem" całej tej infrastruktury a nie graczem-biznesmenem zarabiającym na domenach Edited February 3, 2009 by umberto Share this post Link to post Share on other sites
paker6 0 Report post Posted February 4, 2009 Wszyscy by chcieli rejestrować domeny po 90 groszy (czyli z dopłatą ze strony partnerów dla NASK) a potem albo ich nie przedłużyć albo pobrać za darmo kod authinfo i przenieść się do tańszego rejestratora. Ewentualnie założyć opcje i w ten sposób zmienić operatora. Więc w jaki sposób niby by mieli zarabiać? Biznes to biznes Masz racje,ale weź pod uwagę że 100zł za przedłużenie to chyba lekka przesada zwłaszcza, że u innych jest w cenach 45zł czy 50zł. To oni mają 60zł zarobku od jednej domeny, więc mogli by opuścić cenę chociaż trochę, bo mają z czego. A jak sam napisałeś to jest biznes i wiadomo, że ludzie idą tam gdzie taniej a nie gdzie drożej a 50zł różnicy między innymi rejestratorami to jednak trochę jest. Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted February 4, 2009 Podejrzewam, że cena odnowień po 100 złotych funkcjonuje siłą rozpędu. Firma płaci tę kwotę raz na rok a poza tym jeśli na fakturze proforma widniałaby kwota 50 zł (nawet) - obawiam się, że nikt z prezesów albo księgowych tego gestu nie doceni - więc NetArt czy home nawet się nie wysilają. Share this post Link to post Share on other sites
paker6 0 Report post Posted February 4, 2009 Masz racje dla dużych firm to nie robi różnicy czy 50zł czy 100zł ale dla handlarzy domenami robi, zwłaszcza, że oni nie odnawiają 1 domeny jak firmy tylko znacznie większą liczbę, więc dla nich to jest różnica. I przez to stracą trochę klientów.... Share this post Link to post Share on other sites