Jump to content

Kangur

Użytkownik
  • Content Count

    7211
  • Joined

  • Days Won

    149

Kangur last won the day on January 25

Kangur had the most liked content!

Community Reputation

1443 Excellent

2 Followers

About Kangur

  • Rank
    Uzależniony

Kontakt

  • Strona WWW
    http://fonti.pl

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

22033 profile views
  1. Jeżeli ktoś utrudnia kontakt do siebie, to spróbuj znaleźć inną nazwę. Niektórym najwidoczniej nie zależy na transakcjach.
  2. Nie wiem. Wyszukałem tylko dwie, pierwsze peelki z linku, który podałeś i znalazłem do nich możliwą formę kontaktu.
  3. A próbowałeś kontaktować się przez AM? https://www.aftermarket.pl/domena/worksmart.pl/ https://www.aftermarket.pl/Message/Domain/?domain=etorebka.pl
  4. To zależy. Jeżeli ktoś miałby w ten sposób dołączać do bardzo wielu aukcji, to łącznie może wyjść go to sporo. I wtedy może być mu taniej przeglądać listy spadów. Natomiast tego właśnie nie jest pewien, czy to przypadki częste? Bo jeżeli ktoś poluje tylko na najlepsze ( dla niego) domeny i dołącza / licytuje naprawdę rzadko, to te 100 zł od czasu do czasu może być tańsze niż poświęcany przez niego regularnie czas. Zwłaszcza, że niektóre spadające domeny potrafią osiągać kwoty liczone w tysiącach.
  5. A często ktoś dołącza do licytacji?
  6. Masz rację, ale dla AM to tylko jedna z usług. Nie ma dla nich znaczenia, ile czasu na to poświęcasz. To Twój czas i Twój model biznesowy. Dla nich najważniejsze jest zarabianie pieniędzy w każdy możliwy sposób. Dopóki są chętni na taką usługę, to prawdopodobnie z tej mało przyjaznej dla niektórych funkcjonaności nie zrezygnują.
  7. To nie jest jedyny powód. Niektórzy nigdy nie ujawniali swych transakcji. Tak sprzedający jak nabywcy nie zawsze lubią, gdy im się zagląda do kasy. Niemało wysokich transakcji przeprowadzały osoby, które tutaj się nigdy nie wypowiadały. Najbardziej na tym zawsze zależało nowym osobom oraz organizatorom giełd lub aukcji domen. Ci z najlepszymi domenami czasami tylko uchylają rąbka tajemnicy, gdy transakcja nie zawiera klauzuli poufności lub gdy ktoś ich wkurzy pisząc, że nic się nie sprzedaje.
  8. W ludzkiej bezmyślności trudno się doszukiwać logiki. Pamiętam jak chociażby Seles podawał wszystkie swoje sprzedaże. Ale któregoś dnia się wkurzył i postanowił z tego zrezygnować. Dzisiaj nowi nawet często nie wiedzą, kto to jest? Niestety jak ktoś pisze w indeksowanym wątku coś w stylu, że Twój klient to frajer, bo przepłacił mogąc kupić taniej coś lepszego, to rezygnujesz z takiej uprzejmości. Ci, którzy mają wartościowe domeny i tak nie potrzebują publikacji czyichś sprzedaży, bo to tylko kwestia czasu i ceny, aż ktoś je zechce.
  9. Przede wszystkim mało kto publikuje swoje sprzedaże. Informacje te czasami pojawiają się w nieoficjalnych kontaktach bezpośrednich, pomiędzy zaufanymi znajomymi. Przyczyny są różne, ale jedną z nich były beznadziejne komentarze niektórych użytkowników tego forum, którzy w bezmyślny sposób komentowali czyjeś transakcje.
  10. Z tym zawsze trzeba się liczyć. Chyba nie ma interesu bez frycowego i bez ryzyka. Bo tutaj, jak i niemal w każdym biznesie, bardzo przydatne są intuicja, doświadczenie, cierpliwość i chłodna ocena sytuacji. Ci, którzy są w gorącej wodzie kąpani, trafiają czasami na zimny prysznic. Tzw. akcje bez sentymentów pokazują co prawda, że niekiedy warto było trzymać coś długo, ale potrafią też oczyścić atmosferę.
  11. Ja co prawda ma ich już mniej, ale naprawdę ciężko jest tylekroć powtarzać, że ilość nie jest najważniejsza. Liczy się jakość. I to wcale nie musi oznaczać, że trzeba mieć same perełki premium. Trzeba się przede wszystkim wstrzelić w aktualne zapotrzebowanie rynku.
  12. Mamy w kilku miejscach tego forum zdefiniowane niektóre z pojęć, które niekiedy mogą być ludziom przydatne. I choć sam niektóre z nich po swojemu zdefiniowałem, to czasami mam problem żeby je łatwo odnaleźć. Dlatego postanowiłem dać linki do nich w jednym temacie, który - mam nadzieję - łatwiej będzie odszukać. Klient końcowy, domainer (dealer domen), transakcja d2d, transakcja d2c, rejestracja domeny, broker domen, inwestor domen - definicje Domena generyczna - wyjaśnienia. Uproszczony podział domen wg przedziałów cenowych, pod kątem biznesowym - sugestie. Jeśli ktoś coś ma jeszcze sensownego, to proszę dorzucić tutaj i nie zaśmiecać wątku Jeżeli admini uznają, że warto go podpiąć gdzieś, to niech i tak będzie.
  13. Wiesz mi, że są i tacy, którzy nie patrzą na przedłużenia. Stać ich na trwalsze ramki
  14. Kangur

    SpecPC.pl

    Jeszcze zapytam autora wątku, czy byłby w stanie znaleźć na rynku pierwotnym lub na wtórnym niedrogo jakieś domeny porównywalne jakościowo? Jeżeli tak to znaczy, że osoba szukająca adresu dla siebie, będzie miała alternatywę i należy ją zakwalifikować jako domenę słabą. Chyba, że trafi się ktoś, kto koniecznie chce mieć ten adres, a nie inny. W takiej (idealnej dla sprzedającego) sytuacji wiele domen potrafi się wywindować przynajmniej o 1 poziom wyżej.
  15. Kangur

    SpecPC.pl

    W pewnym uproszczeniu, domeny pod kątem sprzedażowym można podzielić na: - premium - najwyższa półka - min. xxx xxx - bardzo dobre - min. średnie xx xxx - dobre - min. niskie xx xxx - średnie - min. x xxx - słabe - 0 - xxx. Na tym poziomie najczęściej są dostępne inne wolne lub bardzo tanie zamienniki. - beznadziejne, tzw. ninje - kompletne marnowanie czasu oraz środków. Im własny koszyk domen bardziej jest wypełniony tymi najlepszymi (zwłaszcza nabytymi stosunkowo niedrogo i w większej ilości), tym będzie większa szansa, że obrót domenami będzie można określić jako biznes. A nawet jako niezły biznes. Przy słabszej zawartości tego koszyka, możemy już odpowiednio mówić o sprzedaży domen jako zajęciu dodatkowym, pasji, zbieraniu doświadczeń lub zabawie. W zasadzie brak sporej ilości domen dobrych i lepszych, już należy uznać za przesłankę do tego, aby nie nastawiać się, że będzie to biznes, z którego można się utrzymywać, a co najwyżej zajęcie dodatkowe. Poświęcanie dużej ilości czasu lub pieniędzy na domeny poniżej średniej, zazwyczaj kończy się narzekaniem na wszystko i wszystkich, na słaby rynek oraz porzuceniem domen i szukaniem innych zajęć.
×