koniczyna 49 Report post Posted November 11, 2019 4 minuty temu, Pan_Grzegorz napisał: Jest spora grupa ludzi zupełnie pozbawionych dobrego gustu i ta firma zaspokaja ich potrzeby, dlatego utrzymuje się na rynku. Nie świadczy to o jakości samej nazwy i domeny. Pytanie jest takie, czy nazwa w tym przypadku ułatwia, czy utrudnia działania marketingowe? Sądzę że utrudnia i to bardzo. Pomiędzy oryginalnością i pomysłowością, a dziwacznością jest przepaść. Są firmy które wyróżnia dużo gorszy styl, wcale nie uważam, że te meble celują w ludzi o złym guście.. jest masa ludzi, którzy lubują sie w meblach z palet.. rzeczywiście nazwa kontrowersyjna, ale chciałam wyrazić to , że ma ona swoje uzasadnienie, jeśli działaja na rynku polskim oraz zagranicznym.. po tym kto im robił te strone i prawdopodobnie logotyp wnoszę, że był to celowy zabieg, może włascicelowi zależało na nawiązaniu do palet, ale nie miało byc zbyt oczywiste.. takie jest moje zdanie.. Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted November 11, 2019 (edited) 12 minut temu, koniczyna napisał: nazwa kontrowersyjna, ale chciałam wyrazić to , że ma ona swoje uzasadnienie, jeśli działaja na rynku polskim oraz zagranicznym.. po tym kto im robił te strone i prawdopodobnie logotyp wnoszę, że był to celowy zabieg, może włascicelowi zależało na nawiązaniu do palet, ale nie miało byc zbyt oczywiste.. takie jest moje zdanie.. Akurat ja uważam, że jest to dalece prawdopodobne. Fakt, że eksponują to swoje logo na meblach i to aż do przesady może świadczyć, że taka koncepcja im odpowiada, a nawet są z niej dumni i prawdopodobnie wolą tę nazwę niż meblezpalet*pl. Cóż, ludzie są różni. Edited November 11, 2019 by Pan_Grzegorz Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted November 11, 2019 a moze sa zbyt zajeci liczeniem kasy, zeby przejmowac sie domena ? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Lateralus Report post Posted November 11, 2019 (edited) Na forum di.pl wiecznie zażarta dyskusja o tym jak to domena jest ważna i jak to daje przewagę w biznesie. A biznes jak zwykle ma wywalone na domeny i robi na byle jakiej domenie z palca pieniądze o których większość domeniarzy może pomarzyć. Domenowy egocentryzm odcinek 15941289819. Edited November 11, 2019 by Lateralus Share this post Link to post Share on other sites
koniczyna 49 Report post Posted November 11, 2019 34 minuty temu, Lateralus napisał: Na forum di.pl wiecznie zażarta dyskusja o tym jak to domena jest ważna i jak to daje przewagę w biznesie. A biznes jak zwykle ma wywalone na domeny i robi na byle jakiej domenie z palca pieniądze o których większość domeniarzy może pomarzyć. Domenowy egocentryzm odcinek 15941289819. połowiczna racja, jednak dla biznesu stricte internetowego domena ma KLUCZOWE znaczenie, chyba , że ktos ma kasę by reklamowąc sie na wielka skalę np. w tv czy na bilbordach jak rankomat.pl.. ile to razy miałam problem przywołać w myślach nazwe firmy, sklepu bo był nijaka, nic nie znaczaca, trudno było odszukać ją w wyszukiwarkach i w efekcie nie wróciłam na tę stronę, bo nie zapamiętałam nazwy.. uważam, ze taka myśl przyświecała obecnemu właścicielowi domeny kapelusz.pl 2 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Lateralus Report post Posted November 11, 2019 (edited) 26 minut temu, koniczyna napisał: połowiczna racja, jednak dla biznesu stricte internetowego domena ma KLUCZOWE znaczenie, chyba , że ktos ma kasę by reklamowąc sie na wielka skalę np. w tv czy na bilbordach jak rankomat.pl.. ile to razy miałam problem przywołać w myślach nazwe firmy, sklepu bo był nijaka, nic nie znaczaca, trudno było odszukać ją w wyszukiwarkach i w efekcie nie wróciłam na tę stronę, bo nie zapamiętałam nazwy.. uważam, ze taka myśl przyświecała obecnemu właścicielowi domeny kapelusz.pl A mi się to nigdy nie zdarzyło i zawsze jakoś udawało mi się bez żadnych problemów znaleźć nawet najbardziej pokręconą nazwę gdzie spotkało mnie coś dobrego typu dobrej jakości produkt czy wyśmienita usługa. I co teraz? Tzw. dowody anegdotyczne. Domena, w ogromnej większości biznesów, nie ma kluczowego znaczenia. Tezę o kluczowym znaczeniu domeny dla biznesu ukuli domeniarze. A biznes, w tym kontekście, postrzega domeniarzy niczym akwizytorów czy sprzedawców garnków. Potrafią pięknie pisać o zaletach swojego produktu nie przedstawiając żadnych rzeczowych wyliczeń czy argumentów. W cenie domeny jest jej unikalność i brak dostępności, a nie jakieś mitomańskie gadki o lepszej konwersji, większej liczbie klientów czy mniejszych wydatkach na reklamę. Bez wsparcia w liczbach takie teksty możecie sobie odpuścić bo to już się powoli komiczne robi. Edited November 11, 2019 by Lateralus Share this post Link to post Share on other sites
koniczyna 49 Report post Posted November 12, 2019 13 minut temu, Lateralus napisał: Domena, w ogromnej większości biznesów, nie ma kluczowego znaczenia. Tezę o kluczowym znaczeniu domeny dla biznesu ukuli domeniarze. A biznes, w tym kontekście, postrzega domeniarzy niczym akwizytorów czy sprzedawców garnków. Potrafią pięknie pisać o zaletach swojego produktu nie przedstawiając żadnych rzeczowych wyliczeń czy argumentów. Jeśli przyjmiemy, że domena jest równoczesnie nazwa firmy, to jest to podstawa przy budowaniu marki.. handel domenami opiera sie na tym "oczywisto-nieoczywistym" fakcie... 3 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Lateralus Report post Posted November 12, 2019 10 godzin temu, koniczyna napisał: Jeśli przyjmiemy, że domena jest równoczesnie nazwa firmy, to jest to podstawa przy budowaniu marki.. handel domenami opiera sie na tym "oczywisto-nieoczywistym" fakcie... No a mimo wszystko jakoś firmy budują marki na .com'ach, com.pl'ach, eu itp. do tego świetnie sobie radzą w Polsce i na świecie. Mają obroty rzędu milionów i miliardów złotych bez tej "podstawy" czy "konieczności". Szkoda że nie posłuchali obiektywnego zdania ludzi, którzy zarabiają na tym że sprzedają innym domeny (czyli domeniarzy z forum o domenach di.pl), że domeny to podstawa w budowaniu marki Share this post Link to post Share on other sites
koniczyna 49 Report post Posted November 12, 2019 11 minut temu, Lateralus napisał: No a mimo wszystko jakoś firmy budują marki na .com'ach, com.pl'ach, eu itp. do tego świetnie sobie radzą w Polsce i na świecie. Mają obroty rzędu milionów i miliardów złotych bez tej "podstawy" czy "konieczności". Szkoda że nie posłuchali obiektywnego zdania ludzi, którzy zarabiają na tym że sprzedają innym domeny (czyli domeniarzy z forum o domenach di.pl), że domeny to podstawa w budowaniu marki można, ale to świadczy o profesjonalizmie firmy, jesli biznes opiera się głównie na działalności internetowej, to firmy skłaniają się do zainwestowania w dobra domenę niż wykorzystywania końcówek com.pl czy myślników w nazwie.... po prostu boom na domeny minął, nie otwiera sie za dużo sklepów internetowych, nie ma popytu, dlatego ceny lecą w dół, a domeny traca na wartości Share this post Link to post Share on other sites
reavis 38 Report post Posted November 12, 2019 5 godzin temu, Lateralus napisał: No a mimo wszystko jakoś firmy budują marki na .com'ach, com.pl'ach, eu itp. do tego świetnie sobie radzą w Polsce i na świecie. Mają obroty rzędu milionów i miliardów złotych bez tej "podstawy" czy "konieczności". Szkoda że nie posłuchali obiektywnego zdania ludzi, którzy zarabiają na tym że sprzedają innym domeny (czyli domeniarzy z forum o domenach di.pl), że domeny to podstawa w budowaniu marki Hotel możesz wybudować zarówno w ścisłym centrum miasta jak i 20 km od tego miejsca... i to hotel i to hotel. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Lateralus Report post Posted November 12, 2019 15 minut temu, reavis napisał: Hotel możesz wybudować zarówno w ścisłym centrum miasta jak i 20 km od tego miejsca... i to hotel i to hotel. Kolejna bajeczka wymyślona przez domeniarzy, powtarzana na forum niczym mantra, bez większego namysłu i zrozumienia. Nie ma tutaj znaku równości i nie można porównywać takich rzeczy jak działka w centrum miasta (której cenę dyktuję wiele czynników jak i również sam rynek oraz której możliwości wykorzystania jest dużo więcej niż pojedynczej domeny) do domeny internetowej, której cenę dyktuje to że jest jedna i ma ją jakiś akwizytor. Pomijam fakt że wiele marketów i sklepów stawia bardzo dobrze prosperujące biznesy poza granicami miasta albo całkiem za nimi, gdyż działka jest grom tańsza. Na działce w centrum miasta można postawić praktycznie każdy biznes, wieżowiec, hotel, sklep, muzeum itp. itd. etc. (o ile pozwala na to plan zagospodarowania przestrzennego), a na domenie o nazwie np. silownia.pl nie postawisz co ci się podoba. Analogia domen do wirtualnych nieruchomości (co jest dodatkowo zabawne bo nawet nie jesteście właścicielami domen a jedynie abonentami) jest po prostu głupia i nie broni się nigdzie poza ludźmi z tego forum i jakiegoś wąskiego grona branży IT, która powtarza te kocopoły tak samo bez namysłu jak Wy na tym forum. Share this post Link to post Share on other sites
reavis 38 Report post Posted November 12, 2019 1 minutę temu, Lateralus napisał: Kolejna bajeczka wymyślona przez domeniarzy, powtarzana na forum niczym mantra, bez większego namysłu i zrozumienia. Nie ma tutaj znaku równości i nie można porównywać takich rzeczy jak działka w centrum miasta (której cenę dyktuję wiele czynników jak i również sam rynek oraz której możliwości wykorzystania jest dużo więcej niż pojedynczej domeny) do domeny internetowej, której cenę dyktuje to że jest jedna i ma ją jakiś akwizytor. Pomijam fakt że wiele marketów i sklepów stawia bardzo dobrze prosperujące biznesy poza granicami miasta albo całkiem za nimi, gdyż działka jest grom tańsza. Na działce w centrum miasta można postawić praktycznie każdy biznes, wieżowiec, hotel, sklep, muzeum itp. itd. etc. (o ile pozwala na to plan zagospodarowania przestrzennego), a na domenie o nazwie np. silownia.pl nie postawisz co ci się podoba. Analogia domen do wirtualnych nieruchomości (co jest dodatkowo zabawne bo nawet nie jesteście właścicielami domen a jedynie abonentami) jest po prostu głupia i nie broni się nigdzie poza ludźmi z tego forum i jakiegoś wąskiego grona branży IT, która powtarza te kocopoły tak samo bez namysłu jak Wy na tym forum. Kocopoły to stety lub niestety Ty wypisujesz... po co się męczyć z czymś co nie jest Twoją własnością, jest bez przyszłości i nie ma na to popytu? Serwis internetowy możesz sobie postawić na każdej domenie i ładować kasę w promocję. Jeśli będziesz strzelał do klientów cały czas w TV, Radio, dawał reklamy w gazetach i internecie to każdy "syf" wypromujesz i w końcu ktoś to zapamięta... Dla mnie jeśli ktoś ma najlepszą domenę w danej branży czyli słowo kluczowe w końcówce .pl bez względu czy to nazwa firmy czy tylko przekierowanie to sprawia wrażenie, że jest najlepszy i wiarygodny. Jeśli widzę duże firmy na jakimś potworku domenowym i adres firmowy na @wp.pl lub @gmail.com to raczej nie korzystam z ich usług szukając kogoś w teorii poważniejszego... 3 Share this post Link to post Share on other sites
koniczyna 49 Report post Posted November 12, 2019 (edited) 18 minut temu, Lateralus napisał: Na działce w centrum miasta można postawić praktycznie każdy biznes, wieżowiec, hotel, sklep, muzeum itp. itd. etc. (o ile pozwala na to plan zagospodarowania przestrzennego), a na domenie o nazwie np. silownia.pl nie postawisz co ci się podoba. Działka w centrum miasta też ma swoje bariery, jak plan zagospodarowania czy konserwatora zabytków.. zależy jakie miasto, jaki przepływ ludzi, internet nie ogranicza się do jednego miasta , dzielnicy, a w przypadku sklepu internetowego handel nie ogranicza się nawet do kraju.. jeśli pod domena silownia.pl powstałby sklep z odżywkami, sprzętem, ubraniami fitness, to jak się ma do tego działka w za 100 tys? co zrobisz na działce za 100 tys? wielkie nic, na pewno takiej działki nie kupisz w centrum ani w żadnej innej dobrej lokalizacji, a to dopiero działka Edited November 12, 2019 by koniczyna 1 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Lateralus Report post Posted November 12, 2019 5 minut temu, reavis napisał: Serwis internetowy możesz sobie postawić na każdej domenie i ładować kasę w promocję. Jeśli będziesz strzelał do klientów cały czas w TV, Radio, dawał reklamy w gazetach i internecie to każdy "syf" wypromujesz i w końcu ktoś to zapamięta... Dla mnie jeśli ktoś ma najlepszą domenę w danej branży czyli słowo kluczowe w końcówce .pl bez względu czy to nazwa firmy czy tylko przekierowanie to sprawia wrażenie, że jest najlepszy i wiarygodny. Jeśli widzę duże firmy na jakimś potworku domenowym i adres firmowy na @wp.pl lub @gmail.com to raczej nie korzystam z ich usług szukając kogoś w teorii poważniejszego... 2 minuty temu, koniczyna napisał: Działka w centrum miasta też ma swoje bariery, jak plan zagospodarowania czy konserwatora zabytków.. zależy jakie miasto, jaki przepływ ludzi, internet nie ogranicza się do jednego miasta , dzielnicy, a w przypadku sklepu internetowego handel nie ogranicza sie nawet do kraju.. jeśli pod domena siłownia powstałby sklep z odżywkami, sprzętem, ubraniami fitness, to jak się ma do tego działka w za 100 tys? co zrobisz na działce za 100 tys? wielkie nic, na pewno takiej działki nie kupisz w centrum ani w żadnej innej dobrej lokalizacji, a to dopiero działka Oto kilka nazw sklepów z branży RTV i AGD w Polsce: MediaExpert.pl Morele.net emag.pl Euro.com.pl Komputronik.pl Alsen.pl MediaMarkt.pl Sferis.pl Neonet.pl x-kom.pl OleOle.pl MyCenter.pl Proline.pl Electro.pl Avans.pl Neo24.pl To tak z głowy tylko te nazwy które zapamiętałem. Niestety nie mogę sobie przypomnieć żadnej większej firmy z branży RTV i/lub AGD na domenie generycznej. Możecie mi pomóc i dać linki do nich? By ułatwić wam sprawę podam parę super generyków które są koniecznością w prowadzeniu biznesu i gwarantują ruch i klientów: RTV.pl - do kupienia za 80 000 PLN - przecież to groszki w porównaniu do obrotów wyżej wymienionych firm. AGD.pl - do kupienia za 159 000 PLN - j/w Telewizory.pl - do kupienia za 16 000 PLN - No jak za darmo! Przecież to koszt jednego lepszego telewizora OLED. Lodowki.pl - do kupienia Pralki.pl - do kupienia Telefony.pl - do kupienia za 200 000 PLN Zmywarki.pl - do kupienia za 37 000 PLN Aparaty.pl - do kupienia za 90 000 USD Glosniki.pl - do kupienia za 9 700 PLN Jak rozumiem z waszych postów, jest dużo firm na domenach generycznych (bo to przecież konieczność i czysty zysk) które mają większe obroty i które są bardziej rozpoznawalne niż wymienione przeze mnie marki wyżej. Prosiłbym o linki do ich stron/sklepów bo mi gdzieś umknęły (pewnie były na billboardów ale mam słabą pamięć). Share this post Link to post Share on other sites
koniczyna 49 Report post Posted November 12, 2019 (edited) 29 minut temu, Lateralus napisał: By ułatwić wam sprawę podam parę super generyków które są koniecznością w prowadzeniu Jak rozumiem z waszych postów, jest dużo firm na domenach generycznych (bo to przecież konieczność i czysty zysk) które mają większe obroty i które są bardziej rozpoznawalne niż wymienione przeze mnie marki wyżej. Prosiłbym o linki do ich stron/sklepów bo mi gdzieś umknęły (pewnie były na billboardów ale mam słabą pamięć). te firmy płacą tyle za reklamę ile warte są te domeny, euro.com.pl ma mocne pozycjonowanie prawie zawsze nr 1 lub 2 i wyskakuje w płatnych reklamach google, rekalma idzie w koszty, wiec w ich przypadku nie ma sensu zmieniac nazwy, reszta to również nazwy własne sklepów pod domenami pl, to żaden przykład, bo piszesz o isniejących bardzo długo sklepach, a domeny z rynku wtórnego sa propozycją głownie dla nowych inwestorów.. poza tym zostajesz w temacie rtv i agd, a branż jest znacznie więcej.. są branże dla kótrych najlepiej jest jak domeny sa pozwiazne tematycznie np. https://testosterone.pl/ Edited November 12, 2019 by koniczyna 1 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Lateralus Report post Posted November 12, 2019 (edited) 20 minut temu, koniczyna napisał: te firmy płacą tyle za reklamę ile warte są te domeny, euro.com.pl ma mocne pozycjonowanie prawie zawsze nr 1 lub 2 i wyskakuje w płatnych reklamach google, rekalma idzie w koszty, wiec w ich przypadku nie ma sensu zmieniac nazwy, reszta to również nazwy własne sklepów pod domenami pl, to żaden przykład, bo piszesz o isniejących bardzo długo sklepach, a domeny z rynku wtórnego sa propozycją głownie dla nowych inwestorów.. poza tym zostajesz w temacie rtv i agd, a branż jest znacznie więcej.. są branże dla kótrych najlepiej jest jak domeny sa pozwiazne tematycznie np. https://testosterone.pl/ Niech domena TestosteronE.pl (Testosteron.pl do kupienia oczywiście), jako odpowiedź na pytanie o duże biznesy na domenach generycznych, będzie idealnym posumowaniem tej dyskusji. Edited November 12, 2019 by Lateralus Share this post Link to post Share on other sites
koniczyna 49 Report post Posted November 12, 2019 48 minut temu, Lateralus napisał: Niech domena TestosteronE.pl (Testosteron.pl do kupienia oczywiście), jako odpowiedź na pytanie o duże biznesy na domenach generycznych, będzie idealnym posumowaniem tej dyskusji. przypominam, że piszemy o domenie pierwszoligowej jak silownia.pl, ta domena tak jak działka w dobrej lokalizacji, bo do takiej została porównana, to czysty zysk dla inwestora.... oto podobne domeny generyczne, które zostały sprzedane za godne im pieniądze: Opony.pl 960 000 zł – właścicielem został e-sklep sprzedający produkty motoryzacyjne, w szczególności opony i felgi Urlopy.pl 400 000 zł – zakupiona przez biuro podroży budownictwo.pl 200 000 zł – zakupiona przez portal typu yellow pages, zbierająca dane teleadresowe firmy budowlanych z Polski kino.pl 150 000 zł – wraz ze nazwą domeny został sprzedany portal, który się znajdował pod tym adresem samochod.pl 146 000 zł – nowy właściciel zakupił również wersję tej domeny z polskimi znakami Share this post Link to post Share on other sites
Guest Lateralus Report post Posted November 12, 2019 2 minuty temu, koniczyna napisał: przypominam, że piszemy o domenie pierwszoligowej jak silownia.pl, ta domena tak jak działka w dobrej lokalizacji, bo do takiej została porównana, to czysty zysk dla inwestora.... oto podobne domeny generyczne, które zostały sprzedane za godne im pieniądze: Opony.pl 960 000 zł – właścicielem został e-sklep sprzedający produkty motoryzacyjne, w szczególności opony i felgi Urlopy.pl 400 000 zł – zakupiona przez biuro podroży budownictwo.pl 200 000 zł – zakupiona przez portal typu yellow pages, zbierająca dane teleadresowe firmy budowlanych z Polski kino.pl 150 000 zł – wraz ze nazwą domeny został sprzedany portal, który się znajdował pod tym adresem samochod.pl 146 000 zł – nowy właściciel zakupił również wersję tej domeny z polskimi znakami 5 największych sprzedaży z ostatnich 10 lat, w tym Opony.pl gdzie została kupiona cała firma razem z domeną (ale nie dla samej domeny) . Doprawy imponujące wyniki. Poza Urlopy.pl nie ma tutaj niczego wartego uwagi. Samochod.pl do sprzedania (kasa utopiona przez inwestora), Kino.pl przekierowuje na niezwiązany z nazwą portal. Budownictwo.pl praktycznie nie istnieje ( https://www.alexa.com/siteinfo/budownictwo.pl ). Naprawdę trzeba sięgać na 10 lat domeny .pl wstecz (i to jeszcze w czasy kiedy była najbardziej napompowana bańka domenowa) żeby znaleźć przykłady dobrze sprzedanych generyków? I naprawdę pomimo tak długiego spektrum czasowego są tylko takie mizerne przykłady? Gdzie te najlepsze i ogromne firmy na generykach? Gdzie ta konieczność? Gdzie? Przecież to już się śmieszne robi z tymi waszymi argumentami. Czy wy w ogóle czytacie co piszecie czy macie jakie sadomasochistyczne zapędy w oraniu własnych tez? Share this post Link to post Share on other sites
reavis 38 Report post Posted November 12, 2019 Ja mogę podać tyle samo przykładów bardzo dobrych generyków pod którymi działają firmy lub są ustawione przekierowania na brandowe domeny. Poza tym to że Media Markt nie kupił RTV.pl czy AGD.pl to z automatu znaczy, że to słaba domena? Ktoś zrobi porównywarkę lub inny kombajn zakupowy i wtedy taka domena będzie idealna. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Lateralus Report post Posted November 12, 2019 (edited) 40 minut temu, reavis napisał: Ja mogę podać tyle samo przykładów bardzo dobrych generyków pod którymi działają firmy. Nie krępuj się. Podaj przykłady dużych firm działających na generykach. Tyle samo czyli 16 dużych firm działających na generykach. Edited November 12, 2019 by Lateralus Share this post Link to post Share on other sites
koniczyna 49 Report post Posted November 12, 2019 10 minut temu, Lateralus napisał: Nie krępuj się. Podaj przykłady dużych firm działających na generykach. Tyle samo czyli 16 dużych firm działających na generykach. https://www.ekologia.pl/ http://www.lazienka.pl/ https://logo.pl/pl https://www.prawo.pl/ https://farmacja.pl/ http://www.sport.pl https://www.narty.pl/ http://gps.pl/ ja wrzucam na szybko 8/16 2 Share this post Link to post Share on other sites
reavis 38 Report post Posted November 12, 2019 Przed chwilą, koniczyna napisał: https://www.ekologia.pl/ http://www.lazienka.pl/ https://logo.pl/pl https://www.prawo.pl/ https://farmacja.pl/ http://www.sport.pl https://www.narty.pl/ http://gps.pl/ ja wrzucam na szybko 8/16 meble.pl hotele.pl opony.pl lampy.pl reklama.pl praca.pl kawa.pl wakacje.pl wystarczy Ci?... 2 Share this post Link to post Share on other sites
Kangur 1,649 Report post Posted November 12, 2019 (edited) Może i to dobrze, że odżywają takie dyskusje, ale gdyby ktoś nie zauważył to podpowiem, że robicie spory OT Edited November 12, 2019 by Kangur Share this post Link to post Share on other sites
reavis 38 Report post Posted November 12, 2019 8 minut temu, Kangur napisał: Może i to dobrze, że odżywają takie dyskusje, ale gdyby ktoś nie zauważył to podpowiem, że robicie spory OT Forum i tak już ledwo dycha... więc co to za różnica? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Lateralus Report post Posted November 12, 2019 15 minut temu, koniczyna napisał: Nie rozumiem tematu domen ale się wypowiadam 11 minut temu, reavis napisał: Nie rozumiem tematu domen ale się wypowiadam Znacie historie tych domen i ich ceny zakupu na rynku wtórnym oraz ich udział w rynku na którym działają czy po prostu wklejacie pierwsze z brzegu top-premium zajęte od około 20 lat domeny? Ciekawe o ilu firmach słyszeli Kowalscy z tych co wy podaliście, a o ilu z tych co ja podałem. Nie wiem ale się domyślam. Nadal czekam na duże brandy postawione na domenach generycznych. Bo poza Opony.pl, Meble.pl i Wakacje.pl nie ma tutaj nic znanego. Powinien być chyba wysyp, a tu nadal skucha. To co robicie źle i czego nie rozumiecie to to, że bierzecie promil domen top-premium, które są zarejestrowane od blisko 20 lat i próbujecie tak opisywać cały rynek domen dobrych i średnich. Share this post Link to post Share on other sites