innan.frosten 0 Report post Posted July 24, 2009 Witajcie, Cztery dni temu zarejestrowałem w domainpeople.com dwie domeny .PRO. Kilka godzin później dostałem maila z registrypro.pro z prośbą o wypełnienie formularza z danymi poświadczającymi moje prawa. Po wypełnieniu formularza domeny zostały aktywowane na dnsach mojego rejestratora, tj. domainpeople.com i zaczeły kierować do podstron na sedoparking.com O ile mogę manewrować wpisami na dnsach rejestratora, to w żaden sposób nie mogę dnsów zmienić na inne. Owszem - do zmiany mam stosowny formularz, wedle którego w ciągu 30 min po zmianie ma być widoczna odpowiednia informacja we WHOIS, zmiana w głównych dnsach .pro ma nastąpić w ciągu 24 h a propagacja nowych dnsów w ciągu 48 h. Wypełniam jednak formularz, który nie mówi o żadnych błędach i mimo ponad 24-godzinnego oczekiwania - dnsy rejestratora tkwią jak zaczarowane w głównych dnsach domeny .PRO. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Piszę tutaj, ponieważ mój mail do domainpeople.com od dwóch dni pozostaje bez odpowiedzi Share this post Link to post Share on other sites
xtr 3 Report post Posted July 24, 2009 A na jakie DNSy chcesz zmienić? Na swój serwer? Share this post Link to post Share on other sites
innan.frosten 0 Report post Posted July 24, 2009 A na jakie DNSy chcesz zmienić? Na swój serwer? Na DNSy podane przez mój hosting (Prohost.pl) albo na DNSy oferowane SGH w ramach FreeDNS. W obu przypadkach bezskutecznie. Share this post Link to post Share on other sites
xtr 3 Report post Posted July 24, 2009 Może pierwsze trzeba domenę dopisać do serwera a dopiero później zmienić jej DNSy? Share this post Link to post Share on other sites
innan.frosten 0 Report post Posted July 24, 2009 (edited) Może pierwsze trzeba domenę dopisać do serwera a dopiero później zmienić jej DNSy? Domeny są dopisane do tych serwerów do których chce je dodać. Edited July 24, 2009 by innan.frosten Share this post Link to post Share on other sites
Perseusz 8 Report post Posted July 24, 2009 Co mogę zrobić w tej sytuacji? Piszę tutaj, ponieważ mój mail do domainpeople.com od dwóch dni pozostaje bez odpowiedzi Witaj. Też mam kilka domen PRO - akurat w OVH.pl. Propagacja jest koszmarnie długa - kilka dni i więcej. Sprawdź we WHOIS na registry.pro, czy rzeczywiście zmiana się dokonała. Pozdrawiam. Share this post Link to post Share on other sites
innan.frosten 0 Report post Posted July 25, 2009 Sprawdź we WHOIS na registry.pro, czy rzeczywiściezmiana się dokonała. Problem właśnie tkwi w tym, że pomimo zmiany dnsów dla domeny .pro w formularzu mojego rejestratora nie następuje zmiana we WHOIS. Czekam już ponad 48 h. Share this post Link to post Share on other sites
Perseusz 8 Report post Posted July 25, 2009 Problem właśnie tkwi w tym, że pomimo zmiany dnsów dla domeny .pro w formularzu mojego rejestratora nie następuje zmiana we WHOIS. Czekam już ponad 48 h. To problem nie jest w propagacji. Gdy zmiana pojawi się we WHOIS to następuje dopiero propagacja. Nie ma zmiany - nie ma na co czekać. Trzeba dobijać się do rejestratora. Rozumiem, że po podaniu docelowych serwerów nie było komunikatów typu, że serwery nazw nie są odpowiednie itp? Zostały przyjęte? Share this post Link to post Share on other sites
innan.frosten 0 Report post Posted October 19, 2009 DomainPeople.com to niesamowity shit. Zmiana NSów w rootzone trwa tydzień, ponieważ formularz nie działa, a wszystko trzeba załatwiać mailowo z niezbyt prędką obsługą. Miarka sie przebrała, gdy DomainPeople postanowiło zmienić swoje firmowe serwery nazw z nsX.domainpeople.com na spX.domainpeople.com nie informując przy tym abonentów. Wszyscy klienci firmy którzy korzystali z nsX.domainpeople.com zostali bez obsługi. Przeniosłem się do Encirca.pro, gdzie jestem w miare zadowolony z obsługi. Formularz działa, nsy są zmieniane w ciągu kilkunastu sekund. Share this post Link to post Share on other sites
Renek 0 Report post Posted October 19, 2009 DomainPeople.com to niesamowity shit. Zmiana NSów w rootzone trwa tydzień, ponieważ formularz nie działa, a wszystko trzeba załatwiać mailowo z niezbyt prędką obsługą. Miarka sie przebrała, gdy DomainPeople postanowiło zmienić swoje firmowe serwery nazw z nsX.domainpeople.com na spX.domainpeople.com nie informując przy tym abonentów. Wszyscy klienci firmy którzy korzystali z nsX.domainpeople.com zostali bez obsługi. Przeniosłem się do Encirca.pro, gdzie jestem w miare zadowolony z obsługi. Formularz działa, nsy są zmieniane w ciągu kilkunastu sekund. Jeśli jest to prawda to jest to powód do natychmiastowego wyprowadzenia domen do innego rejestratora. Gdziekolwiek... Pozdrawiam! Share this post Link to post Share on other sites
.pl 0 Report post Posted October 19, 2009 Nie załatwisz tego inaczej jak poprzez monitowanie ich Supportu emailami, a takze telefonicznie (jak będziesz miał szczęście, to odbiorą Mam tam kilka domen i w Encirca też. I choć ta druga nie jest fantastyczna, to jednak lepsza od Domainpeople. Skargi na DP chodza po forach domainerskich od dawna, właśnie z uwagi na nieraz tygodniowe czekanie na zmianę DNS, nieodpowiadający support, nieprzyjazny panel, itd. Niestety, tylko oni mogą zadziałac w sprawie DNS dla domen u nich zarejestrowanych. Może to pocieszenie nie jest, ale w końcu sie doczekasz. Share this post Link to post Share on other sites
innan.frosten 0 Report post Posted November 9, 2009 Goście domainpeople.com mają naprawdę duże poczucie humoru. 3 tygodnie temu przeniosłem domenę .pro do Encirca, aż tu nagle dostaję maila w sprawie ręcznej zmiany NSów (formularz domainpeople.com nie działa). Dear Customer, We are sorry for the delayed responce, but the domain in question has been transferred to a different registrar. Domain Name: (...) Created On:20-Jul-2009 20:37:30 UTC Last Updated On:19-Oct-2009 09:09:49 UTC Expiration Date:20-Jul-2011 05:00:00 UTC Sponsoring Registrar:encirca If you still need to change your NS, please contact your current Sponsoring Registrar - encirca If you need any further assistance please do not hesitate to contact us. Tech Support. Ciekawe czy są zdziwieni faktem, że domeny od nich uciekają nim zdążą odpowiedzieć na pytania klientów Share this post Link to post Share on other sites