andrasz 271 Report post Posted August 13, 2009 Mam od niedawna tytułową artB.pl Czy ma ona jakiś - finansowy - potencjał? Czy ewentualny nabywca to może być firma np. "artykuły budowlane", "artykuły biurowe", czy raczej ktoś kto chciałby zbudować coś na "legendzie" panów Bagsika i Gąsiorowskiego? Wyceny mile widziane. Share this post Link to post Share on other sites
fashion 0 Report post Posted August 13, 2009 ktoś kto chciałby zbudować coś na "legendzie" panów Bagsika i Gąsiorowskiego? Chyba ktoś piszący tutorial "Jak nie nazywać biznesu" . Share this post Link to post Share on other sites
novitz 28 Report post Posted August 13, 2009 Chyba ktoś piszący tutorial "Jak nie nazywać biznesu" . Albo: "Jak zrobić dobry biznes" Share this post Link to post Share on other sites
mdenis 0 Report post Posted August 13, 2009 Albo: "Jak zrobić dobry biznes" i już składać podanie o izraelskie obywatelstwo Share this post Link to post Share on other sites
andrasz 271 Report post Posted August 13, 2009 Oczywiście domena w ogólnym odbiorze źle się kojarzy, ale jednak KOJARZY, czyli jest rozpoznawalna. Któraś z gwiazd starego kina mówiła: "Nieważne, czy piszą o mnie dobrze, czy źle, ważne tylko żeby nie przekręcili nazwiska". Czy w związku z tym dla kogokolwiek, kto chociażby prowadzi biznes typu artykuły na "b", na przykład biurowe, taka rozpoznawalna domena nie będzie bardziej atrakcyjna niż przykładowo: "artykulybiurowe.pl". Share this post Link to post Share on other sites
promedica 8 Report post Posted August 13, 2009 Wydaje mi się że to świetna domena na przekierowanie. Ciemne sprawki panów B&G do dziś wychodzą co jakiś czas wobec czego zainteresowanie artB jest i będzie. Share this post Link to post Share on other sites
przemowild 1,026 Report post Posted August 13, 2009 ArtB to symbol przewałów i krętactw, kto chciałby być kojarzony w ten sposób? Kto chciałby robić interesy z taką firmą? Nikt rozsądny nie podepnie swojego biznesu pod taką domenę. Share this post Link to post Share on other sites
Humphrey 0 Report post Posted August 14, 2009 Wczoraj: Sztuka biznesu. Jak na lata 80-90 całkiem sprawne posunięcie marketingowe. Gratuluję panom. Dzisiaj: dalej trafne Jutro: Nie wiem czy bym zaryzykował SPALONE Share this post Link to post Share on other sites
novitz 28 Report post Posted August 14, 2009 Ja tej domeny bym nie skreślał. Już mam w głowie zarys odważnej kampanii marketingowej z elementami humoru. Biznes można nazwać na przyklad: # AtykulyBiurowe.net (he he) a na czas - powiedzmy miesięcznej kampanii - dać przekierowanie z artb.pl Lubię ryzyko Share this post Link to post Share on other sites