Jump to content
Sign in to follow this  
isildur

PraktyczneDomeny.pl

Recommended Posts

Witam,

 

 

Od jakiegoś czasu zamierzałem stworzyc własna strone informacyjna z moimi domenami do sprzedazy. Ostation mialem troche czasu i oto rezultat mojego dziergania przy kompie ;) - nie jestem wielkim programista ani webmasterem wiec ;)...

 

Jestem ciekaw opinii szanownej braci domenowej, czy strone wyglada w miare przejrzyscie i profesjonalnie, a jesli nie to co zmienic i poprawic. Licze na konstruktywna krytyke i z góry dziekuje za wszelkie rady w tej kwestii ;)

 

www.praktycznedomeny.pl

Edited by isildur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koncepcja słuszna, strona przejrzysta, jednak nie wygląda zbytnio profesjonalnie.

 

Przepraszam, ale teksty wydają mi się bardzo znajome - żywcem z kopalni. ;)

Edited by SELES

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam,

 

 

Od jakiegoś czasu zamierzałem się stworzyc własna strone informacyjna z moimi domenami do sprzedazy. Ostation mialem troche czasu i oto rezultat moejgo dziergania przy kompie ;) Jestem ciekaw szanownej braci o opini, czy strone wyglada w maire przejrzyscie i profesjonalnie a jesli nie to co zmienic i poprawic. Licze na konstruktywna krytyke i z góry dziekuje za wszelkie rady w tej kwestii ;)

 

www.praktycznedomeny.pl

Wydaje mi się, że jak swoje portfolio postawiłbyś na Wordpressie to dzięki dużej ilości dostępnych skórek zyskałoby na wyglądzie. Ponadto WP jest bardziej SEO. Jakoś nie przepadam za Joomlą...

Zmieniłbym trochę kolorystykę na bardziej "żywą" - patrz chociażby KopalniaDomen.pl

Edited by p0zer

Share this post


Link to post
Share on other sites

jasne, że pewnie stronie wiele brakuje - ale jak to mówia pierwsze koty za płoty. ale co konkretnie byście zmienili lub dodali?? co do kolorystyki to oczywiście można coś pozmieniać - bardziej mi chodzi o funkcjonalność strony - czego w/g was jej brakuje??