Guest masire Report post Posted October 21, 2009 Mam problem. W związku z rejestracją domeny w promocji w nazwa.pl , a jej sprzedażą na dropped.pl aby nie płacić kary umownej musiałem przedłużyć domenę na kolejny rok w nazwa.pl. Jako iż transferu wewnętrznego chciałem dokonać w dropped.pl postanowiłem pobrać z nawa.pl authinfo i przenieść ją do dropped a tam na kupującego. Pieniądze poszły, domena przedłużona, authinfo posiadam, transfer zlecony w dropped.pl jednak zaraz? co jest? Domena na miejscu na email nic nie doszło żadne potwierdzenie. I teraz pytanie co mogło być przyczyną że domena stoi w miejscu. Przypominam iż chodzi o domenę globalną .info Do końca 4 dni a ja jeszcze nie przekazałem domeny kupującemu i spać po nocach nie mogę Share this post Link to post Share on other sites
Renek 0 Report post Posted October 21, 2009 Najprościej chyba zadzwonić do rejestratora i zapytać w czym problem... Pozdrawiam! Share this post Link to post Share on other sites
.pl 0 Report post Posted October 21, 2009 Jeżeli nie było tak, iż transfer został zainicjowany w okresie max. 30 dni od wygaśnięcia domeny, a najpierw została ona odnowiona, a później zlecony transfer, jeżeli w ciągu ostatnich 60 dni domena nie była transferowana pomiędzy rejestratorami, jeżeli adres email przypisany domenie w WHOIS jest poprawny (zakładam, że authinfo jest poprawne) - to musi przejść. Jednakże ok. 1 roku temu miałem przypadkowo w nazwa.pl jedną domenę globalną, którą chciałem przetransferować. To co do tej pory robiłem u zagranicznych rejestratorów automatycznie i w krótkim czasie, w nazwa.pl wyglądało jak procedura przyznawania licencji na posługiwanie się bronią masowego rażenia. Dlatego nie dałbym głowy, czy nie potrzebujesz jeszcze wypełnić i wysłać im jakowychś papierowych potwierdzeń, skanów dow. osobistego i innych 'detali'. Może nie...i oby nie. Share this post Link to post Share on other sites
seomi 17 Report post Posted October 21, 2009 AFAIK auth info dla .info jest wysłane do kontaktu administracyjnego - czy ten adres mail jest dobry? Kiedyś miałem z tym problem, bo GoDaddy - po transferze z home - zmienił tylko rejestrant i billing, ale nie admin. Share this post Link to post Share on other sites
Guest masire Report post Posted October 21, 2009 (edited) własnie z tym adresem email coś może być nie tak, dzwoniłem do nazwa.pl by go zmienili na adres widniejący w danych abonenta. Hmm dodam jeszcze że domena jest zarejestrowana do 03.11.09 i została przedłużona 20.10.09 ... Edited October 21, 2009 by masire Share this post Link to post Share on other sites
Guest masire Report post Posted October 21, 2009 domena nadal stoji jak na złość... Share this post Link to post Share on other sites
Jarek17 58 Report post Posted October 21, 2009 domena nadal stoji jak na złość... *stoi Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted October 21, 2009 Typowe dla nazwa.pl. To może nawet trwać miesiącami. Żaden szanujacy się domeniarza nie trzyma tam domen. Share this post Link to post Share on other sites
Guest masire Report post Posted October 21, 2009 Domene rejestrowałem rok temu. Głupi byłem Dropped odpisało zebym zmienił email administracyjny i techniczny we whois i są zmienione. Na poczcie nadal nic nie ma. Skąd wysyłany jest link który trzeba kliknąć aby aktywować transfer domen globalnych? Wychodzi od od dropped.pl czy z innego miejsca? Share this post Link to post Share on other sites
SWAGGER 0 Report post Posted March 7, 2010 podepnę się pod temat bo nigdy nie transferowałem domeny .com właściwie transferu dokonuje firma, która będzie jej nowym właścicielem, udostępniłem im nazwę użytkownika i hasło do konta i teraz pytanie: czy ja otrzymam jakiegoś maila żeby potwierdzić ten transfer? po czym poznać że transfer w ogóle został zainicjowany? Share this post Link to post Share on other sites
yarowa 362 Report post Posted March 7, 2010 (edited) Jeżeli nie było tak, iż transfer został zainicjowany w okresie max. 30 dni od wygaśnięcia domeny, a najpierw została ona odnowiona, a później zlecony transfer, jeżeli w ciągu ostatnich 60 dni domena nie była transferowana pomiędzy rejestratorami, jeżeli adres email przypisany domenie w WHOIS jest poprawny (zakładam, że authinfo jest poprawne) - to musi przejść. [...] Jeśli nawet wszystkie powyższe elementy zostaną dopięte na ostatni guzik, to abonent może emaila z linkiem do potwierdzenia transferu nie otrzymać w następującym przypadku: obecny rejestrator domeny umożliwia ukrywanie danych domeny globalnej [np. Az.pl, i nikt chyba inny na polskim rynku [?]]. Wówczas dane abonenta są "przykryte" danymi firmy Privacy Protect i to do nich powędruje email z linkiem. Jestem taki mądry, bo ostatnio miałem dużego stracha związanego z transferem przy sprzedaży mojej domeny , a Michał M. z Dropped uświadomił mi jak to jest z tą Privacy Protect. Jednym słowem, dane przypisane do domeny globalnej muszą być jawne, odkryte. Opisywana sytuacja chyba jednak firmy nazwa.pl nie dotyczy ... Edited March 7, 2010 by yarowa Share this post Link to post Share on other sites
remix 0 Report post Posted March 7, 2010 (edited) witam po odnowieniu domena "pauzuje" 60 dni, tak jak w przypadku rejetracji, sprawdz jaki we whois jest podany admin contact - na ten adres leci mial do potwierdzenia - nie na owner pozdrawiam Edited March 7, 2010 by remix Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted March 7, 2010 (edited) witam po odnowieniu domena "pauzuje" 60 dni, tak jak w przypadku rejetracji Nie, tak nie jest. Edited March 7, 2010 by 513581 Share this post Link to post Share on other sites