prezes 13 Report post Posted December 10, 2009 witam zleciłem transfer domeny .com od zagranicznej firmy do dropped. Zapmniałem odblokować domenę do transferu wcześniej. W dropped wisi status że transfer trwa, ale niestety nie dostałem linku do potwierdzenia transferu, bo dopiero po starcie akcji zdjąłem blokadę transferu. Piszę i piszę z panem który się podpisuje "Mazur Michał" (w tej kolejności) i proszę o przerwanie transferu i zwrot 25 zł - wtedy ponownie zlecę transfer i pewnie dostanę od razu linka. Ale nie, każą czekać i piszą, że "nie zawsze jest mail"... Tymczasem zleciłem transfer drugiej domeny do dropped, ale już błędu od-unlockowania nie popełniłem, maila od razu potwierdziłem i transfer jest OK. A z tamtą domeną sprawa wisi, problem o tyle, że domena wygada (bodajże) jutro. Co robić, kto ma rację, czekać na litość boską? Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted December 10, 2009 O ile kojarzę to dostałem od Pana tylko jedną wiadomość ? Chyba ze mówimy o innej domenie ? Tak jak napisałem transfer domeny przebiega prawidłowo ... nie miałbym innego celu aby wprowadzać Pana w błąd - oczywiście na życzenie możemy zlecić anulowanie tego transferu - ale tak jak pisałem wyżej - transfer przebiega prawidłowo (nie ma przy nim informacji o oczekiwaniu na potwierdzenie - więc albo już zostało potwierdzone albo po prostu nie zostało wysłane) Pozdrawiam, Mazur Michał Share this post Link to post Share on other sites
prezes 13 Report post Posted December 10, 2009 (edited) już co najmniej 3 razy wymieniliśmy pocztę. Może anulujmy transfer i zlecę go jeszcze raz od razu? Rozumiem, że 25 zł wróci na moje konto w tym czasie i będę mógł je ponownie wykorzystać do transferu? Pozdrawiam. (#296152356) Edited December 10, 2009 by prezes Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted December 10, 2009 Prosze o maila na kontakt()dropped.pl ;-) Share this post Link to post Share on other sites
prezes 13 Report post Posted December 11, 2009 poszło Share this post Link to post Share on other sites
prezes 13 Report post Posted December 11, 2009 TO JUZ ROBI SIĘ SKANDALICZNE, czekam i czekam od wczoraj na jakieś działania z transferem! Ta domena mi wygaśnie lada moment i proszę coś z tym wreszcie zrobić! W przeciwnym razie nagłośnie sprawę nie tylko tu. Proszę o podanie kontaktu telefonicznego do was! Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted December 11, 2009 Odpisalem ze gdy tylko dostaniemy odpowiedz o skasowaniu transferu damy Panu znac - transfer zostal juz skasowany i moze zlecic Pan go od nowa. Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted December 11, 2009 TO JUZ ROBI SIĘ SKANDALICZNE, czekam i czekam od wczoraj na jakieś działania z transferem! Ta domena mi wygaśnie lada moment i proszę coś z tym wreszcie zrobić! W przeciwnym razie nagłośnie sprawę nie tylko tu. Proszę o podanie kontaktu telefonicznego do was! Transfery domen są kasowane przez EuroDNS. Jeśli chcesz coś zrobić, zacznij do nich pisać emaile aby udostępnili nam przez API funkcję kasowania transferów, o którą prosiłem już na Meet Domainers we wrześniu. Wtedy będziemy je kasować sami. Share this post Link to post Share on other sites
prezes 13 Report post Posted December 11, 2009 aha, ok. Teraz zleciłem transfer ponownie. Wyraziłem zgodę na transfer w godaddy, dostałem od nich e-mail z potwierdzeniem wytransferowania od nich domeny, domena zniknęła w ich panelu, w dropped była na liście oczekujących. Teraz z listy transferów dropped zniknęła, ale na liście domen też jej nie ma... Mam nadzieję, że się tam niebawem pojawi, dokądś wytransferować się musiała. Share this post Link to post Share on other sites
prezes 13 Report post Posted December 12, 2009 OK udało się Share this post Link to post Share on other sites