Jump to content
prezes

jakość obsługi klienta dropped i transfer domeny .com - co robić?!

Recommended Posts

witam

 

zleciłem transfer domeny .com od zagranicznej firmy do dropped. Zapmniałem odblokować domenę do transferu wcześniej. W dropped wisi status że transfer trwa, ale niestety nie dostałem linku do potwierdzenia transferu, bo dopiero po starcie akcji zdjąłem blokadę transferu. Piszę i piszę z panem który się podpisuje "Mazur Michał" (w tej kolejności) i proszę o przerwanie transferu i zwrot 25 zł - wtedy ponownie zlecę transfer i pewnie dostanę od razu linka. Ale nie, każą czekać i piszą, że "nie zawsze jest mail"... Tymczasem zleciłem transfer drugiej domeny do dropped, ale już błędu od-unlockowania nie popełniłem, maila od razu potwierdziłem i transfer jest OK. A z tamtą domeną sprawa wisi, problem o tyle, że domena wygada (bodajże) jutro. Co robić, kto ma rację, czekać na litość boską?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ile kojarzę to dostałem od Pana tylko jedną wiadomość ? Chyba ze mówimy o innej domenie ? Tak jak napisałem transfer domeny przebiega prawidłowo ... nie miałbym innego celu aby wprowadzać Pana w błąd - oczywiście na życzenie możemy zlecić anulowanie tego transferu - ale tak jak pisałem wyżej - transfer przebiega prawidłowo (nie ma przy nim informacji o oczekiwaniu na potwierdzenie - więc albo już zostało potwierdzone albo po prostu nie zostało wysłane)

 

Pozdrawiam,

Mazur Michał

Share this post


Link to post
Share on other sites

już co najmniej 3 razy wymieniliśmy pocztę. Może anulujmy transfer i zlecę go jeszcze raz od razu? Rozumiem, że 25 zł wróci na moje konto w tym czasie i będę mógł je ponownie wykorzystać do transferu? Pozdrawiam. (#296152356)

Edited by prezes

Share this post


Link to post
Share on other sites

TO JUZ ROBI SIĘ SKANDALICZNE, czekam i czekam od wczoraj na jakieś działania z transferem! Ta domena mi wygaśnie lada moment i proszę coś z tym wreszcie zrobić! W przeciwnym razie nagłośnie sprawę nie tylko tu. Proszę o podanie kontaktu telefonicznego do was!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpisalem ze gdy tylko dostaniemy odpowiedz o skasowaniu transferu damy Panu znac - transfer zostal juz skasowany i moze zlecic Pan go od nowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TO JUZ ROBI SIĘ SKANDALICZNE, czekam i czekam od wczoraj na jakieś działania z transferem! Ta domena mi wygaśnie lada moment i proszę coś z tym wreszcie zrobić! W przeciwnym razie nagłośnie sprawę nie tylko tu. Proszę o podanie kontaktu telefonicznego do was!

Transfery domen są kasowane przez EuroDNS. Jeśli chcesz coś zrobić, zacznij do nich pisać emaile aby udostępnili nam przez API funkcję kasowania transferów, o którą prosiłem już na Meet Domainers we wrześniu. Wtedy będziemy je kasować sami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, ok. Teraz zleciłem transfer ponownie. Wyraziłem zgodę na transfer w godaddy, dostałem od nich e-mail z potwierdzeniem wytransferowania od nich domeny, domena zniknęła w ich panelu, w dropped była na liście oczekujących. Teraz z listy transferów dropped zniknęła, ale na liście domen też jej nie ma... Mam nadzieję, że się tam niebawem pojawi, dokądś wytransferować się musiała.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×