Andro 152 Report post Posted December 11, 2009 Kolejny raz spotkałem się sytuacją, że klient rejestruje się i czeka na aktywację konta. Z powtarzających się informacji oraz sposobu reakcji klientów, czekają na mail, a następnie zapominają o sprawie, można nawet dojść do wniosków, że z tego powodu wielu klientów zrezygnowało z zakupów na AM, bo jak wiadomo wiele domen jest kupowanych pod wpływem chwili. Nawet jeżeli byłaby to ewidentna wina osób, które rejestrują konto, choć nie da się tego stwierdzić nie znając każdego przypadku, to trudno tracić takich klientów. Wystarczy, że wprowadzi się proste sprawdzenie, np. podanie w mailu prośby o kliknięcie potwierdzenia otrzymania maila aktywującego lub sprawdzenie skryptem, czy osoba rejestrowała się po otrzymaniu maila, jeżeli nie, to jest wysyłany kolejny mail z prośbą o aktywację i na koniec można wysłać zwykły mail, by wyjaśnić sprawę. W dodatku w Dropped nie ma możliwości szybkiego kontaktu w pilnych sprawach, to kolejna nierozwiązana sprawa, która utrudnia korzystanie z serwisu. Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted December 11, 2009 Podepnę się pod temat z innym problemem, chociaż mogącym mieć wpływ na sprzedaż. Czy znane są Wam przypadki, że kontroferta na ofertę klienta do niego nie dochodzi? Chodzi mi o sytuację, że po Naszej kontrofercie nastaje cisza. Nie mamy pewności (takie potwierdzenie nie przychodzi), że klient otrzymał naszą propozycję cenową. Share this post Link to post Share on other sites