Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Mam taką sytuację,

wcięło mi (nie wiem czy przepadł, czy nie doszedł) mail potwierdzający transfer domeny - nie mam w co kliknąć - nabywca już potwierdził swój link.

 

Pytanie:

Czy mogę anulować taką transakcję i po anulowaniu ponownie uruchomić procedurę transferu?

Czy muszę odczekać (5 dni zdaje się) aż operacja zostanie przez NASK anulowana?

Czy pisać do NASK-u interwencję - jutro sobota. Co będzie szybciej?

Potrzebuję pilnie przetransferować domenę i się "porobiło"... Jednak sprawdza się - "co nagle to po diable" :)

Edited by maryuse
Posted

Jeśli nie masz w panelu (do którego przenosisz) funkcji anulowania transferu lub ponownego wysłania maila, skontaktuj się z rejestratorem do którego transferujesz, podaj nazwę domeny i authinfo - rejestrator mając te dane może anulować transfer lub zainicjować ponowne wysłanie maila. Warto przez ponownym wysłaniem zmienić mail w danych kontaktowych abonenta, szczególnie jeśli obecny jest na o2.pl (zdaje się że wycina maile z dns.pl).

Posted
rozpocznij nowy transfer i połowa pytań się wyjaśni :)

jak nie to niech dropped ręcznie to zrobi

Już kilka razy to robiłem - jednak mail nie dochodzi, ani ze starym ani nowym linkiem.

Posted (edited)

Najpierw sprawdź folder spam na skrzynce pocztowej. Sprawdź też, czy mail który sprawdzasz jest ustawiony jako kontakt w danych domeny.

Najszybciej będzie chyba napisać zapytanie do supportu z prośbą o ponowne wysłanie linku (zakładając, że nie masz dostępu do opcji anulowania transferu). Jeśli masz opcję anulowania transferu, anuluj go, i zleć ponownie.

 

EDIT: pb mnie wyprzedził :)

Edited by Klipa
Posted

nie wiem czy to o to chodzi ale w AM przy transakcji Escrow miałem taki przycisk pobierz link gdzie tak jakby się właśnie zawieruszył to mogłem wygenerować tego maila ponownie dziś akurat z tego korzystałem.

 

W sumie niech się wypowiedzą Mędrcy tego forum też mnie ciekawi odpowiedz co w takim przypadku

 

Ale przychylam się do tej wypowiedzi jako najbardziej właściwa

 

Jeśli nie masz w panelu (do którego przenosisz) funkcji anulowania transferu lub ponownego wysłania maila, skontaktuj się z rejestratorem do którego transferujesz, podaj nazwę domeny i authinfo - rejestrator mając te dane może anulować transfer lub zainicjować ponowne wysłanie maila. Warto przez ponownym wysłaniem zmienić mail w danych kontaktowych abonenta, szczególnie jeśli obecny jest na o2.pl (zdaje się że wycina maile z dns.pl).
Posted (edited)
@Maryuse:

 

chodzi o

 

a) transfer domeny do dropped

 

Już nawet tak próbowałem - najpierw przetransferować do Dropped i wznowić Escow..

 

@Maryuse:

 

:) czy o transakcje escrow spoza dropped przez dropped (z automatycznym transferem na konto nabywcy)?

 

Tak, dokładnie - to właśnie jest ta sytuacja.

Edited by maryuse
Posted
Tak można dziś miałem taką transakcje z az do dropped

Tak, wiem o tym i tak już nieraz robiłem. Dzisiaj jednak zmyliła mnie też sytuacja z NIE-dochodzeniem maili od Dropped.

Co napiszę ticket do Dropped to.... Nie wiem nie mogę się z supportem dogadać :)

Posted

Witam

Pisałem w tickecie wyraźnie że skoro mimo wysłania ponownego maila on nie dotarł to my jako rejestrator nie możemy nic w tej sprawie zrobić. Maile są wysyłane przez Nask tak więc w takich sytuacjach należy kontaktować się z nimi co również napisałem w mailu.

 

Pozdrawiam

Michał

Posted
Witam

Pisałem w tickecie wyraźnie że skoro mimo wysłania ponownego maila on nie dotarł to my jako rejestrator nie możemy nic w tej sprawie zrobić. Maile są wysyłane przez Nask tak więc w takich sytuacjach należy kontaktować się z nimi co również napisałem w mailu.

 

Pozdrawiam

Michał

 

Tak, dokładnie, tak napisałeś.

Jestem już skołowany, nie wiem co i jak zrobić. Jutro będę się tym zajmował.

Dlaczego - po anulowaniu transferu i wznowieniu transferu - nie dostaję linka? Czy to też NASK-u wina. Przejrzałem wszystkie foldery ze spamem - nic, pusto.

Posted
Maile są wysyłane przez Nask tak więc w takich sytuacjach należy kontaktować się z nimi

 

Taaak, tylko że NASK odeśle do rejestratora. Najlepsze co można teraz zrobić to zmienić mail abonenta i wtedy wysłać ponownie potwierdzenie. Sprawdzone w praktyce.

Posted
Taaak, tylko że NASK odeśle do rejestratora. Najlepsze co można teraz zrobić to zmienić mail abonenta i wtedy wysłać ponownie potwierdzenie. Sprawdzone w praktyce.

pb sugerujesz, żebym zmienił kontakt tej domeny "pechowej" na inny (jakiś alias) i ponowił transfer?

Posted
pb sugerujesz, żebym zmienił kontakt tej domeny "pechowej" na inny (jakiś alias) i ponowił transfer?

 

Zmień tylko mail, pewnie ten który masz wycina maile z dns.pl. Nie dalej jak dwa dni temu jeden z użytkowników przenosił domenę z nazwy do PPD.pl i link nie dochodził. Dzwonił do NASK, skąd został odesłany do mnie. Poradziłem by zmienił mail z @o2.pl na inny (miał jeszcze gmail), zleciłem przez EPP ponowną wysyłkę maila z linkiem potwierdzającym i poszło bez problemu.

Posted (edited)
Zmień tylko mail, pewnie ten który masz wycina maile z dns.pl. Nie dalej jak dwa dni temu jeden z użytkowników przenosił domenę z nazwy do PPD.pl i link nie dochodził. Dzwonił do NASK, skąd został odesłany do mnie. Poradziłem by zmienił mail z @o2.pl na inny (miał jeszcze gmail), zleciłem przez EPP ponowną wysyłkę maila z linkiem potwierdzającym i poszło bez problemu.

Ok, dziękuję za radę, ale to już jutro. Walczę z tą domeną od wczoraj....

Idę odpocząć.

 

Jak się uda - poinformuję co i jak dla następnych pokoleń.

Edited by maryuse
Posted (edited)
Jak się uda - poinformuję co i jak dla następnych pokoleń.

Uffff, udało się, po 48 godzinach nierównej walki z wirtualną "materią" - domena wyEscrowana.

Po kolei:

1. W panelu u dotychczasowego rejestratora utworzyłem nowy kontakt (na siebie) + alternatywny email.

2. Próba zmiany kontaktu domeny na nowy - nie da się, blokada - przy domenie zainicjowanej do transferu nic nie można wymajstrować.

3. Anulowanie dotychczasowego transferu w Dropped - ciekawe czy przychodzi jakiś mail, jeśli nawet to i tak przy starym adresie email poleciał w "kosmos".

4. Patrz punkt 2. - teraz się udało.

5. Zainicjowanie ponowne transferu w Dropped - link na zmieniony adres doszedł - Gmail to sprawdzona marka.

6. Po transferze domeny do Dropped napisałem ticket do supportu aby escrow zainicjowany 2 dni wcześniej (gdy domena była u innego rejestratora) nie przepadł. Swoją drogą ciekawe, jest link do anulowania escrow a mnie nie działał.

7. Zwrotka ticketu - escrow przeprowadzony ręcznie z przeprosinami za zamieszanie - domena wytransferowana do nabywcy.

 

Dziękuję wszystkim za pomoc - Wasze rady były cenne i trafne.

@PB - Twoje rady i doświadczenie - bezcenne!... wielkie dzięki.

Dziękuję za cierpliwość u nabywcy, który pewnie czyta a na pewno czytał wątek :) i też pomagał po swojej stronie.

Podziękowania dla Dropped za finalizację transakcji.

 

Myślę, że wszyscy, którzy uczestniczyli w łańcuchu transferowym nauczyli się czegoś nowego na czele ze mną.

Dziękuję i pozdrawiam.

Edited by maryuse
  • Like 1
Posted
2. Próba zmiany kontaktu domeny na nowy - nie da się, blokada - przy domenie zainicjowanej do transferu nic nie można wymajstrować.

 

Dlatego napisałem żebyś nie zmieniał abonenta, a tylko zmienił mail w danych obecnego abonenta. Wtedy poszło by jak z płatka. No ale ważne że się udało. ;-)

Posted (edited)

Heh, wczoraj otrzymałem wszystkie zaległe maile, przyszły seryjnie:

 

12 szt. linków aby ponowić transfer,

4 szt. linków aby anulować transfer.

 

Wszystkie na mój stary, prawidłowy adres.

 

Pytanie - gdzie nastąpiło "zatwardzenie"? - w Dropped, NASK czy u dostawcy hostingowego?

Pewnie tego się nie dowiem ale "nerwówki" nikt mi nie zrekompensuje. :)

 

Wniosek z tej historii taki - umiesz liczyć? - licz na siebie i... pomoc fachowców z forum di.pl ;)

Edited by maryuse

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.