Jump to content
Sign in to follow this  
korneliusz.com

Problemy z domenami globalnymi w Dropped

Recommended Posts

Mam dużo problemów z domenami .com w Dropped (z .eu zresztą też). Nie mogę niektórych odnawiać, albo przetransferować. Jestem w tym odosobniony, czy też je macie?

Edited by korneliusz.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

W przypadku globalnych - chciales je ostatnio odnawiac juz po czasie wejscia w stan wygasania - musielismy je recznie reaktywowac w EuroDNS i przedluzyc.

 

Jaki problem w przypadku domen .eu ?;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tych przed czasem wygasania też nie mogę. Do tego dochodzą transfery gdzie po czasie okazuje się, że do nich nie doszło. Co do .eu to przypisało dane abonenta z innego profilu niż zaznaczony. Czy jestem odosobnionym przypadkiem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadal nie mogę i zaczyna mnie to denerwować.

 

Błąd EuroDNS: Błąd połączenia z systemem EuroDNS couldn't connect to host (7) [9999]
Edited by korneliusz.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mogę edytować, to sobie będę tu wklejał wszystkie błędy.

 

Błąd EuroDNS: Podane dane są niekompletne i/lub nieprawidłowe [5301]
Edited by korneliusz.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy jestem odosobnionym przypadkiem?

Nie.

Pisz do supportu, oni naprawią to często dość szybko - ale całą sprawa jest denerwująca :)

Ale AFAIK pracują nad tym, żeby ten cały moduł .eu/.com naprawiać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie mogę zarejestrować domeny: Błąd EuroDNS: Podane dane są niekompletne i/lub nieprawidłowe [5301]

Miałem to samo ostatnio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[...] Do tego dochodzą transfery gdzie po czasie okazuje się, że do nich nie doszło. [...] Czy jestem odosobnionym przypadkiem?

 

 

W trzecim dniu oczekiwania na transfer .com do Dropped skłaniam się ku temu, że być może jestem podobnym przypadkiem :)

Nie będę pisał o szczegółach bo już wystarczająco siedzę z tym "na głowach" Michałom :) .

Mam tylko nadzieję, że kwestia zostanie jakoś sprawnie ruszona (jeśli to "to").

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam tylko nadzieję, że kwestia zostanie jakoś sprawnie ruszona (jeśli to "to").

Miałem ten sam problem co Ty ponad rok temu więc chyba sprawa nie została ruszona. Ztego co wiem wina leży po stronie EuroDNS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym miejscu prosilem. Skasowalem i teraz w tym miejscu dziekuje Michalowi.

Edited by yarowa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po zleceniu transferu .biz do Dropped dostałem maila z linkiem potwierdzającym mydomain.com z prośbą o ponowne podanie authinfo. Wydaje mi się to podejrzane. Czy Dropped współpracuje z mydomain.com?

Edited by korneliusz.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dalszym ciągu pojawia się ten sam błąd:

Błąd EuroDNS: Podane dane są niekompletne i/lub nieprawidłowe [5301]

Kontaktowałem się ponad miesiące temu i trzy dni temu. Brak odpowiedzi. Authinfo wygasają. Dropped nalicza opłaty za niewykonane usługi.

Edited by korneliusz.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Panie Korneliuszu,

 

Do mnie ticket dotarł teraz, a przy okazji widzę, że Pan piszę na forum.

 

1. Dropped.pl nie współpracuje z mydomain.com. W przypadku zleceń transferów przez EuroDNS, może aktualny registrar prosi o dodatkowe potwierdzenie?

 

2. Niedawno EuroDNS zmodyfikował API dla domen .com IDN. Rejestracje i transfery poprawiliśmy zgodnie z dokumentacją. Rejestracje działają poprawnie, ale coś jest nie tak z transferami. Kontaktuje się w tej sprawie z EuroDNS.

 

3. Dropped musi pobrać opłatę wcześniej (w przypadku zlecenia transferu z sukcesem). Oczywiście transfer taki może zakończyć się sukcesem lub też nie (brak potwierdzenia itp). Wówczas Dropped zwraca pobraną opłatę. Jeśli dla któregoś transferu jest inaczej to proszę o wskazanie w ostatnim ticket.

 

Pozdrawiam,

Paweł

Edited by Pine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ad1. No właśnie, ale dlaczego żąda ponownie authinfo?

 

Ad2. Nie dawno to znaczy ile? Wydaje mi się, że to już trwa parę miesięcy.

 

Ad3. Tylko, że w tej sytuacji jestem zmuszony obserwować wszystkie operacje, a chciałbym mieć więcej zaufania do Was. W takiej sytuacji Dropped zarabia na niewykonanej usłudze, a pieniądze są zwracane tylko gdy zauważę błąd. Chyba powinno naliczać opłatę gdy transfer jest zakończony sukcesem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ad 3. Nasz skrypt monitoruje wszystkie transfery, i jeśli transfer nie dojdzie do skutku w ciągu 14 dni, opłata jest automatycznie zwracana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saletarget.com też tak nie jest i straciłem ją przez Was.

 

W dodatku dostałem z 50 maili z potwierdzeniem transferu. :) Sprawdziłem więcej domen i ponad 50 opłat nie zostało zwróconych. W niektórych przypadkach nawet naliczone zostały dwa razy.

Edited by korneliusz.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy to normalne że przy domenach biz pojawiają sie takie dane:

 

Domain ID: xxxxx

Sponsoring Registrar: OVH SARL

Sponsoring Registrar IANA ID: 433

Domain Status: clientDeleteProhibited

Domain Status: clientTransferProhibited

Registrant ID: xxxxx

Registrant Name: Domain Admin

Registrant Organization: PrivacyProtect.org

Registrant Address1: P.O. Box 97

Registrant Address2: Note - All Postal Mails Rejected, visit

Edited by dominik23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy te dane dotycza domeny zarejestrowanej u nas w serwisie ? Jezeli tak prosze o mail kontakt()dropped.pl ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×