Jump to content
Sign in to follow this  
piranha

agresywne podmioty

Recommended Posts

"To wskaźnik rozwijającej się gospodarki"

czyżby wskaźnik sprzedanych DOMEN mówił więcej niż inne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
"To wskaźnik rozwijającej się gospodarki"

czyżby wskaźnik sprzedanych DOMEN mówił więcej niż inne?

Nie, ten wskaźnik mówi to samo co i inne. Jest bryndza i nie widać nadziei na poprawę. ;)

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
W ostatnim roku było kilka informacji o coraz większej konsolidacji rynku handlarzy domen w Polsce.

 

Handlarze to bydłem handlują. Ewentualnie gazety sprzedają ;)

 

Ciekawe jak długo jeszcze osoby inwestujące w domeny będą tak postrzegane. Jeszcze nie spotkałem się z określeniem "handlarz nieruchomościami" przy okazji artykułów o osobach inwestujących w nieruchomości. Tak to jest jak pierwszy z brzegu pismak bierze się za pisanie artykułów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Handlarze to bydłem handlują. Ewentualnie gazety sprzedają ;)

 

Ciekawe jak długo jeszcze osoby inwestujące w domeny będą tak postrzegane. Jeszcze nie spotkałem się z określeniem "handlarz nieruchomościami" przy okazji artykułów o osobach inwestujących w nieruchomości. Tak to jest jak pierwszy z brzegu pismak bierze się za pisanie artykułów.

Handlarza można poznać po tym, że sam siebie w ten sposób określa. Natomiast inwestora po tym, że protestuje kiedy ktoś próbuje go tak nazywać :P Myślę, że na tym forum są zarówno inwestorzy, jak i handlarze i idealne przekłada się to na ich podejście do zarabiania na domenach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja wiem... teraz akwizytora albo domokrążcy ze świecą szukać... każdy to manager, doradca kluczowych klientów, deweloper...

Czy naprawdę sprawia to Wam taką różnicę, że ktoś Was nazywa albo nie nazywa handlarzem?

 

Od dłuższego czasu obserwuję to zjawisko i odnoszę wrażenie, że im ktoś ma wymyślniejszą nazwę na wizytówce tym mniej może, ma niżesz stanowisko w firmowej hierarchii, ma mniejsze kompetencje i jest zwyczajnie głupszy. Empirycznie poświadczone...

 

Mam znajomą doktorantkę na socjologii na UW. Robiła na podobny temat badania na potrzeby swojej pracy naukowej. Wyszło jej między innymi, że im ktoś ma bardziej zabazgraną takimi tytułami wizytówkę tym ma niższą samoocenę.

 

Pozdrawiam ciepło!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Od dłuższego czasu obserwuję to zjawisko i odnoszę wrażenie, że im ktoś ma wymyślniejszą nazwę na wizytówce tym mniej może, ma niżesz stanowisko w firmowej hierarchii, ma mniejsze kompetencje i jest zwyczajnie głupszy. Empirycznie poświadczone...

 

Pozdrawiam ciepło!

 

Ostatnio odwiedziła mnie panienka która miała na wizytówce "Starszy Area Sales Manager" ;) Próba dowiedzenia się czegokolwiek o produktach oferowanych przez naprawdę poważną dużą międzynarodową firmę spełzłą na niczym ;)

Edited by promedica

Share this post


Link to post
Share on other sites

300 000 domen, z czego nawet do 70% mogą stanowić domeny w promocjach za 0 lub 1zł (%udział NetArt, Home i AZ w nowych rejestracjach). Szkoda, że nie przedstawiono w tym raporcie udziału poszczególnych partnerów w odnowieniach domen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×