CzarnyElo 355 Report post Posted March 25, 2010 Witam! Korzystam z serwisu Dropped, który łączy się z Namedrive. Dlaczego na niektórych domenach nie mam "Kontakt z właścicielem domeny"? Od czego to zależy? Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted March 25, 2010 Od tego czy dana osoba wystawila ja na sprzedaz. Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted March 25, 2010 Żadnych domen nie wystawiałem na sprzedaż, tak jak mówiłem powiązałem konto Dropped z Namedrive i tylko w panelu Dropped zmieniałem ustawienia (szablon). Na większości domen mam "Kontakt z właścicielem domeny", a na niektórych nie ma, gdzie to zmienić? Share this post Link to post Share on other sites
kuba_kuba1 0 Report post Posted March 25, 2010 Zaloguj się na namedive, po lewej "domeny" wybierz domene, i niżej pod "optymalizacja" wybierasz czy na sprzedaż czy nie. Share this post Link to post Share on other sites
TomNice 45 Report post Posted March 25, 2010 Zaloguj się na namedive, po lewej "domeny" wybierz domene, i niżej pod "optymalizacja" wybierasz czy na sprzedaż czy nie. ... a dokładniej w ND wybierasz czy domeny jakie tam parkujesz mają być: - na sprzedaż - nie na sprzedaż - kontakt z właścicielem domeny Share this post Link to post Share on other sites