m0nster 0 Report post Posted May 10, 2010 ello, W czwartek 6.05, wieczorową porą postanowiłem przetransferować z az*pl do dropped*pl trzy opcje na domeny .pl. Transfer został potwierdzony i otrzymałem potwierdzenie dla każdej domeny o przeniesieniu obsługi do: Obsługa opcji dla nazwy domeny xxxxxxxxx.pl zostala przeniesiona do Michau Enterprises Ltd.. Informacja ta zostala wyslana automatycznie, nie odpowiadaj na nia. We wszystkich sprawach zwiazanych z obsluga ww. nazwy domeny prosimy kontaktowac sie z nowym Podmiotem obsługującym Do chwili obecnej opcje zniknęły z mojego panelu w az*pl ale w dropped w dalszym ciągu widnieją jako Transfery "w trakcie" pomimo potwierdzenia transferu. Podobno opcje powinny być na moim koncie: "Jeśli potwierdziłeś już transfer domeny, znajdzie się ona na twoim koncie w ciągu jednej godziny" Napisałem info o tym fakcie na dropped*ticketserver.pl i wszystko pięknie i ładnie tylko od 2010-05-07 14:30:26 jakoś nie mogę się doczekać odpowiedzi. Czy ja coś zrobiłem źle, bo już głupieje... czy to dropped mam mnie głeboko w...? Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted May 10, 2010 Sprawa jest wyjasniana - trafila do naszych programistow :-) Prosze o cierpliwosc :-) Share this post Link to post Share on other sites
m0nster 0 Report post Posted May 10, 2010 ok, poczekam... tylko chodzi o to, że taką informacje można było dać dużo wcześniej i w innym miejscu Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted May 10, 2010 Kurara! Moje transfery .com też gdzieś wiszą, opłaty naliczyliście po kilka razy i nic nie zdobiliście. Ostatnio też transferowałem bardzo dużo opcji .pl i co mam wszystko teraz sprawdzać? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted May 10, 2010 Ostatnio też transferowałem bardzo dużo opcji .pl i co mam wszystko teraz sprawdzać? Trzeba było zostawić gdzie były. Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted May 10, 2010 Zastanawiam się czy się z Tobą nie przeprosić i nie przenieść wszystkiego. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted May 10, 2010 Zastanawiam się czy się z Tobą nie przeprosić i nie przenieść wszystkiego. Ja się wcale nie gniewam, ostatnio nawet ręcznie usunąłem Ci z zamówień doractwofinansowe.pl, żebyś znów awantury nie wszczynał. Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted May 11, 2010 Przychodzące transfery opcji poprawione, 7 opcji przetransferowanych do Dropped, które wisiały w próżni, dodane do kont. Transfery wewnętrzne opcji zawsze działały dobrze, więc @korneliusz.com nie masz się czego obawiać Share this post Link to post Share on other sites
m0nster 0 Report post Posted May 11, 2010 Przychodzące transfery opcji poprawione, 7 opcji przetransferowanych do Dropped, które wisiały w próżni, dodane do kont. Chyba jest/było więcej niż siedem bo moje dalej wiszą w próżni... Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted May 11, 2010 Moje transfery też i jest ich znacznie wiecej niż 7. Już kilka fajnych domen przez to straciłem. Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted May 12, 2010 Nie mogłeś stracić domen, bo rezerwacja trwa 14 dni Poproszę o nazwy opcji na ticket lub PM i sprawdzę co się dzieje. Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted May 12, 2010 Pisałem o transferach .com. Straciłem domeny, gdyż byłem przekonany iż je do Was przetransferowałem. Maila wysłałem już dawno. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted May 12, 2010 Pisałem o transferach .com. Straciłem domeny, gdyż byłem przekonany iż je do Was przetransferowałem. Maila wysłałem już dawno. A propos .com - czy komuś udało się wytransferować domenę .com z dropped (eurodns)? Próbuję już trzeci raz i nie idzie... z innymi [rejestratorami] nie mam problemu. W pozycji "Registrant" nie ma maila, jest tylko przy "Administrative Contact" i "Technical Contact" - ale potwierdzenie wysyłane jest chyba na maila Registranta, prawda? Więc trafia w próżnię. Domena lexhouse.com jakby co... Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted May 12, 2010 To w drugą stronę też jest problem? Totalna załamka! Share this post Link to post Share on other sites
SELES 102 Report post Posted May 13, 2010 (edited) Pisałem o transferach .com. Straciłem domeny, gdyż byłem przekonany iż je do Was przetransferowałem. Maila wysłałem już dawno. Witaj w klubie tracacych wazne domeny .com, gdyby nie spam z jakiejs firmy z USA, ze maja moja domene, nie zorientowal bym sie do dzis. Za stary jestem na tickety, zdawkowe odpowiedzi w sytuacji, kiedy chodzi o wazne domeny i czekanie na nie np. po kilka godzin, przy statusie PILNE. To co mozna wyjasnic w w dwie minuty przez tel, wyjasnia sie, albo i nie w kilku mailach w ciagu 24, czy 48h. Edited May 13, 2010 by SELES Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted May 13, 2010 @SELES: Pierwsza odpowiedz wydaje mi się wyjasniała całość - skoro transfery nie zostały potwierdzone to automatycznie nie zakończyły się powodzeniem i nie zostaly przetransferowane do nas - to że poprzedni rejestrator skasował domeny z panelu mimo nieudanego transferu to już niestety nie nasza wina. Pozdrawiam ;-) Share this post Link to post Share on other sites
SELES 102 Report post Posted May 13, 2010 @SELES: Pierwsza odpowiedz wydaje mi się wyjasniała całość - skoro transfery nie zostały potwierdzone to automatycznie nie zakończyły się powodzeniem i nie zostaly przetransferowane do nas - to że poprzedni rejestrator skasował domeny z panelu mimo nieudanego transferu to już niestety nie nasza wina. Pozdrawiam ;-) A oni zwalają na Was, bo twierdza nie dostali "zaproszenia" do transferu, a Ty twierdzisz, ze nie zostały potwierdzone, czyli, jednak zostały wysłane. Nie ciągnę już tematu, bo i tak to nic nie zmieni. Share this post Link to post Share on other sites
SWAGGER 0 Report post Posted May 13, 2010 Uważajcie Panowie bo dzisiaj 13sty i krew się poleje Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted May 13, 2010 @SELES: Pierwsza odpowiedz wydaje mi się wyjasniała całość - skoro transfery nie zostały potwierdzone to automatycznie nie zakończyły się powodzeniem i nie zostaly przetransferowane do nas - to że poprzedni rejestrator skasował domeny z panelu mimo nieudanego transferu to już niestety nie nasza wina. Pozdrawiam ;-) Klient stara się być wyrozumiały, a Ty piszesz, że to nie Wasza wina? Potwierdziłem transfer domen, niektóre nawet zleciłem kilka razy, dropped.pl sobie kilka razy naliczyło opłaty i nic. Co Wam daje prawo naliczać sobie opłaty za niewykonane usługi? Sprawa się Ciągnie już długo i mimo wielokrotnych kontaktów nic nie zrobiliście. Share this post Link to post Share on other sites
a_r 0 Report post Posted June 23, 2010 Problem z transferami to norma? W poniedziałek wprowadziłem transfer 3 domen do dropped.pl, kasa została pobrana, mail potwierdzający nie dotarł, przy próbie ponownego wysłania maila mam błąd "Nie można wykonać operacji". Problem został zgłoszony w poniedziałek, potem zgłoszenie było uzupełniane, ale do tej chwili nie mam żadnej odpowiedzi z dropped.pl. Mógłbym pomyśleć, że cała ekipa jest aż tak zajęta, ale widzę, że udziela się na forum, odpowiada na pytania w innych wątkach, więc wnioskuję, że trzeba zajmować się tylko tym, co widać publicznie :/ Share this post Link to post Share on other sites