Lord Voldemort 0 Report post Posted June 22, 2010 W takim razie dropped jest najtańszym rejestratorem domen na "Polskim" rynku... Oczywiście nie licząc VAT'u. Kocham wolny rynek Share this post Link to post Share on other sites
tygrysek 1 Report post Posted June 26, 2010 Prawie 5 dni bez odpowiedź na postawione pytanie... i jeszcze nie zanosi się żeby ktoś zajął się sprawą, przypomnienie Na PM nic nie dało ... nie mam 15 czy 18 lat postawiłem proste pytaniem i oczekuję prostej odpowiedzi a nie mam ochoty tracić czasu na oczekiwanie czy ktoś "łaskawie" zajmie się kiedykolwiek moją sprawą. Share this post Link to post Share on other sites
tygrysek 1 Report post Posted June 30, 2010 nie można edytować, więc małe uaktualnienie 9 dni i nadal bez kontakt, czyżby pytanie jest mocno problematyczne? Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted June 30, 2010 Napisz mi na PW co to za ticket ;-) Share this post Link to post Share on other sites
mlm 15 Report post Posted July 6, 2010 Wysłałem tydzień temu zapytanie do Państwa serwisu. Do dziś nie dostałem odpowiedzi. Ciekawe, ile jeszcze będę czekał ??? Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted July 6, 2010 Podeslij na PW z ktorym ticketem jest taki problem - wyjasnie skad opoznienie ;-) Share this post Link to post Share on other sites
rok1978 68 Report post Posted July 8, 2010 ja czekam na odpowiedź 10 dni. W tym czasie dopisałem się 4 razy do ticketu (z zapytaniamy czy już coś wiadomo). Niestety wciąż brak odpowiedzi. To przykre, że dopiero napisanie o problemach dropped na forum rusza sprawę ticketu ;-( Share this post Link to post Share on other sites
mlm 15 Report post Posted July 8, 2010 Podeslij na PW z ktorym ticketem jest taki problem - wyjasnie skad opoznienie ;-) Niestety nie będę pisał na PW :-) ponieważ ostatnio pisałem na PW w innej sprawie i też nie dostałem odpowiedzi. Proszę zajrzeć w mój ticket i odpisać na moje zapytanie. Emaila wysłałem, nie rozumiem dlaczego Państwo nie odpisują na emaile. Albo macie problem na serwisie dropped natury technicznej, albo ? ... Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted July 8, 2010 Na wszystkie PW odpowiadam - byc moze zdarzyla sie pojedyncza sytuacje ale nie kojarze aby mi umknela gdzies PW. Co do maili to przyczyn moze byc wiele - na pewno nie jest tak jak sie wydaje ze siedzimy i odpoczywamy i czekamy az klienci zaczna sie denerwowac - czesto sprawy wymagaja czasu - poprawki, bledy - sprawy sa przekazywane miedzy pracownikami co przedluza czas - dlatego prosze o PW wtedy jestem w stanie udzielic wiecej informacji co dokladnie dzieje sie z ticketem. Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
mlm 15 Report post Posted July 8, 2010 (edited) Jakiś czas temu zadałem wam proste pytanie, a mianowicie: Czy jest taka opcja na serwisie aftermarket, aby za jednym zamachem umieścić opis aukcji na wszystkich aukcjach ? ( żeby nie robić tego na piechotę ) Przez tydzień nie dostawałem odpowiedzi :-) Napisałem do was kolejne zapytanie o to samo, po czym odpowiedzieliście mi, że sprawa została przekazana do programistów. Nie sądzę, aby odpowiedź na to pytanie musieli udzielać programiści To kwestia raczej wiedzy, czy dany serwis posiada daną funkcję, czy też nie :-) Dostałem odpowiedź, ale ile czasu mi to zajęło i nerwów, to tylko moje :-) I tak w koło Macieju To był tylko przykład :-) Widzę, że macie ewidentny problem, że nasze emaile do was nie dochodzą, a więc proszę sprawdzić mój ticket, bo chciałbym wiedzieć czy email doszedł ? PS: Napiszę na PW w sprawie pytania, na które nie dostałem do dziś odpowiedzi :-) Pozdrawiam Edited July 8, 2010 by mlm Share this post Link to post Share on other sites