Jump to content
mlm

Ile można czekać na odpowiedź z dropped.pl

Recommended Posts

To już niestety mój kolejny wątek w sprawie serwisu dropped.pl

 

Nie sposób jednak obok tego, przejść obojętnie...

 

 

 

Zauważyłem, że opóźnienia w odpowiedzi na zapytania do serwisu- się dłuższe niż kilka dni.

 

Serwis tłumaczy, że: Na proste pytania, które nie wymagają reakcji programistów- odpowiedź jest w przeciągu 3 dni. Na sprawy trudniejsze ( wymagające reakcji programistów )- ten czas się może wydłużyć.

 

 

Ostatnio uzyskałem odpowiedź na moje pytanie dopiero 2 tygodnie po zadaniu pytania, a pytanie było bardzo proste- dotyczyło zapytania o funkcję w serwisie, czy dana funkcja istnieje, a więc nie wydaje mi się, że sprawę musieli wyjasniać programiści ( wystarczy wiedzieć jakie funkcje posiada serwis ) a dodam, że chciałem zamieścić opis do wszystkich aukcji za jednym zamachem, żeby nie robić tego na piechotę, i tego dotyczyło moje pytanie- czy jest taka mozliwość, funkcja w serwisie...

 

... Czekałem 2 tygodnie na odpowiedź- żenada :-(

 

Podobnie z innymi emailami... Czekam na odpowiedź po kilka dni, a na niektóre pytania nie dostałem odpowiedzi do dziś.

 

Na samym początku gdy się zarejestrowałem w serwisie, zauważyłem: Wow, super kontakt, szybko odpisują na emaile, a teraz... szkoda gadać :-(((

 

Obecnie obsługa jest fatalna.

 

 

Mam jednak wciąż nadzieję, że obsługa klienta w tym serwisie się poprawi, i wszyscy będziemy mogli wyrażać się pochlebnie na temat obsługi klienta.

 

 

 

Ciekaw jestem tylko, jakie są- wasze, opinie odnośnie obsługi klienta w serwisie dropped ???

Edited by mlm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już tydzień załatwiam jedną sprawę, dziś poszło ponaglenie bo zacząłem tracić cierpliwość. Odnoszę wrażenie że dropped działa na rzecz konkurencji bo aż się prosi o rezygnacje z ich usług. Nie wiem jak wygląda support u konkurencji ale tu nie jest ciekawie.

 

Jeśli dropped chce trzymac poziom to chyba powinien pomyśleć o zatrudnieniu większej ilości rąk do klikania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adamie

 

Ja rozumiem, że serwis ma wiele zapytań, ale mogliby przynajmniej odpisywać na emaile.

 

Nawet gdy pisałem poprzez priv tutaj na serwisie do Pana Michała jakieś 2 tygodnie temu moje zapytania, to nie dostałem odpowiedzi :-( mimo tego, że prosił abym napisał do niego na priv :-(

 

Wydaje mi się, że nie tylko sprzedaż swoich usług jest istotna- dla serwisu pewnie najważniejsza, ale dla klienta jest bardziej ważna obsługa serwisowa.

 

Gdy klient kupuje usługę lub produkt, to nie mniej ważna jest dla niego "obsługa".

 

Szkoda, że serwis dropped głównie bazuje na sprzedaży swoich usług a mniej skupia się na obsłudze kienta, bo na pewno zyskał by wtedy dużo więcej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezeli naprawde okres sie wydluza (zazwyczaj odpowiedz pada tego samego dnia - lub do 3dni) - prosze o PW - sprawdze i wyjasnie co dzieje sie z ticketem ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jezeli naprawde okres sie wydluza (zazwyczaj odpowiedz pada tego samego dnia - lub do 3dni) - prosze o PW - sprawdze i wyjasnie co dzieje sie z ticketem ;-)

 

 

No to jest wasza standardowa odpowiedź tu na forum zauważyłem ;)

 

Ostatnio pisałem do Pana, nawet tu na tym serwisie. Prosił mnie Pan abym napisał do Pana na priv ( bo nikt nie odpowiedział mi poprzez was serwis ).

 

Było to jakieś 2 tygodnie temu.

 

Emaila napisałem, ale do dziś nie dostałem odpowiedzi. Ale to już nie ważne, bo odpowiedź na pytania, które Panu wysłałem uzyskałem od innych :-)

 

Chyba rzeczywiście, lepiej pytania na temat serwisu dropped.pl zadawać tu na forum :-)))

 

Przyzna Pan, że nawet czekanie do 3 dni na odpowiedź to jest trochę długo :-)

 

Ja miałbym tylko jedną prośbę:

 

Traktujmy się wszyscy poważnie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Polecam transfer do PPD.pl, już dawno tak zrobiłem i nie żałuję.

Support expresowy

 

 

Też mi polecano ten serwis, i słyszałem, że jest bardzo dobry...

 

Pomyślę więc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeby byla jakas rownowaga w opiniach:

kiedys bylo troche lepiej (jeden dzien)

teraz max 3 dni. Ja nie narzekam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak pisalem - dla wiekszosci maili odpowiadam min. raz dziennie - prosze spojrzec na status ticketu (Nowy = nie odczytany, Przydzielony = do innego pracownika) - programisci staraja sie udzielac szybkich odpowiedzi ale nie raz jeden problem jest rozwiazywany caly dzien stad biora sie opoznienia ktore staramy sie niwelowac - w naprawde priorytetowych sprawach prosze pisac do mnie na PW.

 

 

@polmajk - o problemie z fakturami wiemy i problem jest rozwiazywany.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i ja się dopiszę.

 

Ja 4 dni temu napisałem do supportu w sprawie transakcji Escrow dla domeny sosna.eu (po aukcji), której nie byliśmy w stanie z klientem w żaden sposób zakończyć samodzielnie (została opłacona, ale w jakiś sposób zawisła w systemie), mimo mozolnych prób i wysiłków, a transakcja wygasa już za kilka godzin, bo trwała tylko 5 dni czasu i pewnie wygaśnie, bo cud się nie stanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie sprawa jest prosta - chcecie niskie ceny za domeny to nie narzekajcie na Support. Nie da się jednego z drugim pogodzić. Jeśli w Dropped miałby powstać profesjonalny BOK to wymagałoby to bardzo dużych nakładów finansowych, a to musiałoby się przełożyć na ceny w serwisie. Proste jak konstrukcja cepa ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wielkie podziękowania za załatwienie sprawy i fachową odpowiedź na moje pytania.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krótko z nimi współpracuję. Do tej pory jestem zadowolony. Czas reakcji na (niekiedy głupie) moje pytania to 1 dzień.

W związku z moim błędem w NIPie jaki podałem czekałem na odpowiedź 3 dni czyli nie tak długo.

Tylko jedna wtopa mi się trafiła i to z mojej winy bo za wcześnie potwierdziłem pozytywne zakończenie transferu przychodzącego.

Domena u mnie nie widnieje a jak chcę transfer wykonać jeszcze raz to otrzymuję komunikat:

Nie można wykonać operacji (Trwa modyfikacja domeny, spróbuj za chwilę)

Chodzi o domenę nazwy.org (jak by ktoś z dropped czytał ;-) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja też przyznam, że w tej w/w sprawie z 6 czerwca dotyczącej sosna.eu poślizg czasowy jednak był uzasadniony (no i był długi weekend), bo było to jednak trochę skomplikowane. A tak to na sam dropped.pl ani support nigdy nie narzekałem, bo rzadko były to jakieś pilne sprawy, sam jestem z tych cierpliwych.

 

A co do sprawy jednak jestem idiotą, bo to trzeba być idiotą, żeby sprzedać domenę .eu klientowi z USA, a potem się dziwić, że transfer "wisi". ;) Aczkolwiek to trochę od tego, że mylnie założyłem, że jeśli Scott jest Sosna to gdzieś z Europy i nie zapytałem z początku o narodowość. ;)

Edited by thomaso

Share this post


Link to post
Share on other sites
No ja też przyznam, że w tej w/w sprawie z 6 czerwca dotyczącej sosna.eu poślizg czasowy jednak był uzasadniony (no i był długi weekend), bo było to jednak trochę skomplikowane. A tak to na sam dropped.pl ani support nigdy nie narzekałem, bo rzadko były to jakieś pilne sprawy, sam jestem z tych cierpliwych.

 

A co do sprawy jednak jestem idiotą, bo to trzeba być idiotą, żeby sprzedać domenę .eu klientowi z USA, a potem się dziwić, że transfer "wisi". ;) Aczkolwiek to trochę od tego, że mylnie założyłem, że jeśli Scott jest Sosna to gdzieś z Europy i nie zapytałem z początku o narodowość. ;)

 

 

Obywatel oraz firmy z USA nie mogą być właścicielami dome "eu". Przepraszam Cię Thomaso, że się wtrącam ale w zw. z moimi ogólnymi meandrami dotyczącymi "eu" mam nadzieję, że amerykański to nie jedyny paszport Twojego Klienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosze na PW o informacje z jakiego maila dotarla do na wiadomosc - czy nadal nie otrzymal Pan informacji ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
powiedzcie mi, czy mi się zdaje, czy w dropped nie płaci się podatku vat przy kupnie czegokolwiek?

 

Tak. Rozliczająć faktury wewnętrzne, zawsze VAT należny i naliczony zerują się.

 

Czyli wychodzi na to , że cena netto = cena brutto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×