mlm 15 Report post Posted June 3, 2010 (edited) To już niestety mój kolejny wątek w sprawie serwisu dropped.pl Nie sposób jednak obok tego, przejść obojętnie... Zauważyłem, że opóźnienia w odpowiedzi na zapytania do serwisu- się dłuższe niż kilka dni. Serwis tłumaczy, że: Na proste pytania, które nie wymagają reakcji programistów- odpowiedź jest w przeciągu 3 dni. Na sprawy trudniejsze ( wymagające reakcji programistów )- ten czas się może wydłużyć. Ostatnio uzyskałem odpowiedź na moje pytanie dopiero 2 tygodnie po zadaniu pytania, a pytanie było bardzo proste- dotyczyło zapytania o funkcję w serwisie, czy dana funkcja istnieje, a więc nie wydaje mi się, że sprawę musieli wyjasniać programiści ( wystarczy wiedzieć jakie funkcje posiada serwis ) a dodam, że chciałem zamieścić opis do wszystkich aukcji za jednym zamachem, żeby nie robić tego na piechotę, i tego dotyczyło moje pytanie- czy jest taka mozliwość, funkcja w serwisie... ... Czekałem 2 tygodnie na odpowiedź- żenada :-( Podobnie z innymi emailami... Czekam na odpowiedź po kilka dni, a na niektóre pytania nie dostałem odpowiedzi do dziś. Na samym początku gdy się zarejestrowałem w serwisie, zauważyłem: Wow, super kontakt, szybko odpisują na emaile, a teraz... szkoda gadać :-((( Obecnie obsługa jest fatalna. Mam jednak wciąż nadzieję, że obsługa klienta w tym serwisie się poprawi, i wszyscy będziemy mogli wyrażać się pochlebnie na temat obsługi klienta. Ciekaw jestem tylko, jakie są- wasze, opinie odnośnie obsługi klienta w serwisie dropped ??? Edited June 3, 2010 by mlm Share this post Link to post Share on other sites
Adam_ 0 Report post Posted June 3, 2010 Ja już tydzień załatwiam jedną sprawę, dziś poszło ponaglenie bo zacząłem tracić cierpliwość. Odnoszę wrażenie że dropped działa na rzecz konkurencji bo aż się prosi o rezygnacje z ich usług. Nie wiem jak wygląda support u konkurencji ale tu nie jest ciekawie. Jeśli dropped chce trzymac poziom to chyba powinien pomyśleć o zatrudnieniu większej ilości rąk do klikania. Share this post Link to post Share on other sites
mlm 15 Report post Posted June 3, 2010 Adamie Ja rozumiem, że serwis ma wiele zapytań, ale mogliby przynajmniej odpisywać na emaile. Nawet gdy pisałem poprzez priv tutaj na serwisie do Pana Michała jakieś 2 tygodnie temu moje zapytania, to nie dostałem odpowiedzi :-( mimo tego, że prosił abym napisał do niego na priv :-( Wydaje mi się, że nie tylko sprzedaż swoich usług jest istotna- dla serwisu pewnie najważniejsza, ale dla klienta jest bardziej ważna obsługa serwisowa. Gdy klient kupuje usługę lub produkt, to nie mniej ważna jest dla niego "obsługa". Szkoda, że serwis dropped głównie bazuje na sprzedaży swoich usług a mniej skupia się na obsłudze kienta, bo na pewno zyskał by wtedy dużo więcej... Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted June 3, 2010 Można w nieskończoność. Po awariach to drugi problem dropped.pl. Mam jednak nadzieję, że Michał niedługo to wszystko ogarnie. Share this post Link to post Share on other sites
DobreDomenyPL 0 Report post Posted June 3, 2010 lepiej zapytac tutaj Share this post Link to post Share on other sites
enzo 24 Report post Posted June 3, 2010 Polecam transfer do PPD.pl, już dawno tak zrobiłem i nie żałuję. Support expresowy Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted June 3, 2010 Jezeli naprawde okres sie wydluza (zazwyczaj odpowiedz pada tego samego dnia - lub do 3dni) - prosze o PW - sprawdze i wyjasnie co dzieje sie z ticketem ;-) Share this post Link to post Share on other sites
mlm 15 Report post Posted June 3, 2010 Jezeli naprawde okres sie wydluza (zazwyczaj odpowiedz pada tego samego dnia - lub do 3dni) - prosze o PW - sprawdze i wyjasnie co dzieje sie z ticketem ;-) No to jest wasza standardowa odpowiedź tu na forum zauważyłem Ostatnio pisałem do Pana, nawet tu na tym serwisie. Prosił mnie Pan abym napisał do Pana na priv ( bo nikt nie odpowiedział mi poprzez was serwis ). Było to jakieś 2 tygodnie temu. Emaila napisałem, ale do dziś nie dostałem odpowiedzi. Ale to już nie ważne, bo odpowiedź na pytania, które Panu wysłałem uzyskałem od innych :-) Chyba rzeczywiście, lepiej pytania na temat serwisu dropped.pl zadawać tu na forum :-))) Przyzna Pan, że nawet czekanie do 3 dni na odpowiedź to jest trochę długo :-) Ja miałbym tylko jedną prośbę: Traktujmy się wszyscy poważnie Share this post Link to post Share on other sites
mlm 15 Report post Posted June 3, 2010 Polecam transfer do PPD.pl, już dawno tak zrobiłem i nie żałuję. Support expresowy Też mi polecano ten serwis, i słyszałem, że jest bardzo dobry... Pomyślę więc Share this post Link to post Share on other sites
Edit 31 Report post Posted June 5, 2010 Zeby byla jakas rownowaga w opiniach: kiedys bylo troche lepiej (jeden dzien) teraz max 3 dni. Ja nie narzekam Share this post Link to post Share on other sites
Adam_ 0 Report post Posted June 5, 2010 max 3 dni? Tyle mógł bym czekać... Share this post Link to post Share on other sites
polmajk 43 Report post Posted June 5, 2010 Ja już czekam 4 dzień na odpowiedź w sprawie błędnych faktur... Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted June 5, 2010 Tak jak pisalem - dla wiekszosci maili odpowiadam min. raz dziennie - prosze spojrzec na status ticketu (Nowy = nie odczytany, Przydzielony = do innego pracownika) - programisci staraja sie udzielac szybkich odpowiedzi ale nie raz jeden problem jest rozwiazywany caly dzien stad biora sie opoznienia ktore staramy sie niwelowac - w naprawde priorytetowych sprawach prosze pisac do mnie na PW. @polmajk - o problemie z fakturami wiemy i problem jest rozwiazywany. Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted June 6, 2010 To i ja się dopiszę. Ja 4 dni temu napisałem do supportu w sprawie transakcji Escrow dla domeny sosna.eu (po aukcji), której nie byliśmy w stanie z klientem w żaden sposób zakończyć samodzielnie (została opłacona, ale w jakiś sposób zawisła w systemie), mimo mozolnych prób i wysiłków, a transakcja wygasa już za kilka godzin, bo trwała tylko 5 dni czasu i pewnie wygaśnie, bo cud się nie stanie. Share this post Link to post Share on other sites
amfre 0 Report post Posted June 7, 2010 Panowie sprawa jest prosta - chcecie niskie ceny za domeny to nie narzekajcie na Support. Nie da się jednego z drugim pogodzić. Jeśli w Dropped miałby powstać profesjonalny BOK to wymagałoby to bardzo dużych nakładów finansowych, a to musiałoby się przełożyć na ceny w serwisie. Proste jak konstrukcja cepa ;-) Share this post Link to post Share on other sites
polmajk 43 Report post Posted June 10, 2010 Wielkie podziękowania za załatwienie sprawy i fachową odpowiedź na moje pytania. Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
gacoperz 0 Report post Posted June 11, 2010 Krótko z nimi współpracuję. Do tej pory jestem zadowolony. Czas reakcji na (niekiedy głupie) moje pytania to 1 dzień. W związku z moim błędem w NIPie jaki podałem czekałem na odpowiedź 3 dni czyli nie tak długo. Tylko jedna wtopa mi się trafiła i to z mojej winy bo za wcześnie potwierdziłem pozytywne zakończenie transferu przychodzącego. Domena u mnie nie widnieje a jak chcę transfer wykonać jeszcze raz to otrzymuję komunikat: Nie można wykonać operacji (Trwa modyfikacja domeny, spróbuj za chwilę) Chodzi o domenę nazwy.org (jak by ktoś z dropped czytał ;-) ) Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted June 12, 2010 (edited) No ja też przyznam, że w tej w/w sprawie z 6 czerwca dotyczącej sosna.eu poślizg czasowy jednak był uzasadniony (no i był długi weekend), bo było to jednak trochę skomplikowane. A tak to na sam dropped.pl ani support nigdy nie narzekałem, bo rzadko były to jakieś pilne sprawy, sam jestem z tych cierpliwych. A co do sprawy jednak jestem idiotą, bo to trzeba być idiotą, żeby sprzedać domenę .eu klientowi z USA, a potem się dziwić, że transfer "wisi". Aczkolwiek to trochę od tego, że mylnie założyłem, że jeśli Scott jest Sosna to gdzieś z Europy i nie zapytałem z początku o narodowość. Edited June 12, 2010 by thomaso Share this post Link to post Share on other sites
yarowa 362 Report post Posted June 12, 2010 No ja też przyznam, że w tej w/w sprawie z 6 czerwca dotyczącej sosna.eu poślizg czasowy jednak był uzasadniony (no i był długi weekend), bo było to jednak trochę skomplikowane. A tak to na sam dropped.pl ani support nigdy nie narzekałem, bo rzadko były to jakieś pilne sprawy, sam jestem z tych cierpliwych. A co do sprawy jednak jestem idiotą, bo to trzeba być idiotą, żeby sprzedać domenę .eu klientowi z USA, a potem się dziwić, że transfer "wisi". Aczkolwiek to trochę od tego, że mylnie założyłem, że jeśli Scott jest Sosna to gdzieś z Europy i nie zapytałem z początku o narodowość. Obywatel oraz firmy z USA nie mogą być właścicielami dome "eu". Przepraszam Cię Thomaso, że się wtrącam ale w zw. z moimi ogólnymi meandrami dotyczącymi "eu" mam nadzieję, że amerykański to nie jedyny paszport Twojego Klienta. Share this post Link to post Share on other sites
Lord Voldemort 0 Report post Posted June 14, 2010 Hym... A ile się czeka na wypłatę środków z dropped? Zażądałem w sobotę, dzisiaj poniedziałek wieczór i nima.... Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted June 14, 2010 Do 10 dni przelew jest wysyłany ;-) Share this post Link to post Share on other sites
arcchie 4 Report post Posted June 14, 2010 Prędzej na tym forum dostałem odpowiedz, niż poprzez ticketa. A w sprawie jednej domeny to się nie doczekałem. Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted June 14, 2010 Prosze na PW o informacje z jakiego maila dotarla do na wiadomosc - czy nadal nie otrzymal Pan informacji ? Share this post Link to post Share on other sites
Lord Voldemort 0 Report post Posted June 21, 2010 powiedzcie mi, czy mi się zdaje, czy w dropped nie płaci się podatku vat przy kupnie czegokolwiek? Share this post Link to post Share on other sites
polmajk 43 Report post Posted June 21, 2010 powiedzcie mi, czy mi się zdaje, czy w dropped nie płaci się podatku vat przy kupnie czegokolwiek? Tak. Rozliczająć faktury wewnętrzne, zawsze VAT należny i naliczony zerują się. Czyli wychodzi na to , że cena netto = cena brutto Share this post Link to post Share on other sites